20.9.2014

Kävin tänään kylässä...

Tänään sain hiukan helpotusta ikävääni kun kävin katsomassa mitä pienelle kuuluu.
Heppu oli ihan villi eikä tykänny mun sylistä, mutta mun sukat tai varpaat niiden sisällä vissiin maistu ja haisi tosi hyvälle kun niiden kimpussa piti olla ahkerasti. Siskonsa kanssa tuo leikki niin, että melkein hirvitti katsoa kun näytti, että toiselta kohta irtoaa jos ei koko pää niin ainakin yksi korva...

Tältä hän näytti tänään:

"Siis mitääh? Luuletko sä tosiaan, että mä jätän äipän ja
systerit tänne kolmen viikon päästä jo???"

14 kommenttia:

  1. Taitaa katsella sillä silmällä, että tuon mä vielä nappaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa kivalta, mutta luulen, että enemmän tuossa katseessa on sitä 'oliko ihan pakko herättää' -asennetta. :)

      Poista
  2. Emäntä: Ai että on söpö! Kolme viikkoa ja sitten alkaa uudet seikkailut kaverilla :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se ihan hirviän söötti otus ja kyllä se on meillä molemmilla sitte ihan uudet seikkailut edessä... :)

      Poista
  3. On niin nätti ja söpö, voi pientä <3!

    VastaaPoista
  4. Hyvä kuva! Sun poika näyttää suloiselta hulivililtä. :) Kiva, että pääsit katsomaan sitä. Varmasti auttoi ikävöintiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se vähän sellanen hulivili taitaa olla... :)
      Auttoi kyllä ikävään kun pääsi näkemään ja koskemaan.

      Poista
  5. Suloisuus. <3 Kuulostaa siltä että teidän arjesta on tulossa kaikkea muuta kuin tylsää. :D Saako kisu kaverin jossain vaiheessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toivottavasti ei tuu tylsää!
      Kyllä mä oon kaveria sille jo ajatellu, mutta katsotaan nyt ensin vähän aikaa miten pärjätään keskenään... Tossa on lähellä löytöeläintalo ja oon aatellu, että jos siellä ois jossain sopivassa vaiheessa joku vähän vanha ja väsy kun tarvitsis nuorekasta seuraa niin sellasta kaveria vois esimerkiks harkita ihan vakavissaan.

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)