29.9.2014

Tylsää ja kissamaisia ostoksia

Vielä vajaa pari viikkoa ja sitten saan hakea tassusankarin kotiin... Aika vaan ei tunnu kuluvan millään ja asiaa ei auta yhtään se tosiasia, että olen toista viikkoa sairaslomalla kun kädessä on joku tulehdus ja tulehtuneella kädellä ei meikäläisen hommaa pysty tekemään. Tänään kävin kokeilemassa taas josko ois voinu olla, mutta pakko oli luovuttaa kun alkoi tuntua, että se on joko käsi irti tai taju kankaalle, että helpottaa. Ei tähän kuulemma muu auta kuin lepo, joten sitä olen yrittänyt harrastaa, mutta vähän hankalaa sekin jatkuva lepäily meinaa olla kun pitäs koti laittaa kissalle (ja itelle) valmiiks... Ei meinaa millään tavarat asettua tähän uuteen asumukseen eikä kaikelle ole tilaakaan missään. Yäk kun muuttaminen on ihan syvältä jostain pahasta paikasta.

Kävin tuolla vähän isommassa kaupungissa joskus pari viikkoa sitten ja tein ihanat löydöt - kolmet kissakorvakorut! 

Nää on mun ykkössuosikit, pinkit abyt (tai ainakin mun mielestä ne on ihan selkeesti abyt, mutta joku voi olla eri mieltä):

Minun mielestä kissoja, joku haukku kenguruksi.

Ja korvassa pinkki otus näyttää tältä:

Miau!
 

Sitte näillä on kiva heiluva pää:

Kurnau!


Nää on vähän tollaset hillitymmät, ei mitään heiluvaa tai kirkkaita värejä:

Mau!







8 kommenttia:

  1. Emäntä: Hauskoja korviksia! Minulla ei ole reikiä korvissa, mutta jo monesti olen ihaillut kissakorviksia ja miettinyt että pitäisikö ottaa reiät.. Missä päin Suomea muuten asut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää en kyllä kellekkään suosittele reikiä ku itellä näistä on aina ollu harmia muodossa tai toisessa... Tuppaavat tulehtumaan tosi herkästi noi reijät ku on tehty joskus ku olin jotain kahdeksan vanha ja sitte ku tulehtuvat on korvat kipiät monta päivää. Noi ylemmät reijät ku tein ite hakaneulalla joskus vähän vanhempana ei kyllä tulehdu, mutta tuppaavat umpeutumaan helpolla ja joutuu uusiks aukomaan jos pitkään on ilman koruja. :)
      Mää oon miettiny, että viittiinkö kertoo koko maailmalle, että missä asun, mutta samapa kai toi on... Tämän kuolleen ja umpimielisen kylän nimi on Uusikaupunki ja kovin kauaa en oo aatellu täällä vanheta. Työn takia täällä asun ja toivon, että pääsisin takasin johonkin niistä kylistä joiden kautta tänne jouduin... Ehkä sitte ku tassusankari vähän kasvaa voi alkaa katella taas muuttoa jonnekin muualle.

      Poista
  2. Paranemisia! On varmasti turhauttavaa kun ei pääse sisustelemaan ja järjestelemään paikkoja. :/ Ihanat korvikset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiits, täytyy toivoa, että käsi päättää parantua pian... On todellakin turhauttavaa, mulla on eteisessä yhessä nurkassa monta laatikollista kirjoja, jotka pitäs käydä läpi ja katsoo mitä säilyttää ja loput sitte lahjottaa/myydä pois ja sitte on tietty tassusankarin puu ku pitäs koota ja huonekalutki pitäs saada lopullisille paikoilleen, mutta kovin hiiiiiiiitaaaaassssti tää vaan edistyy ku ei paljon kerralla pysty ennen ku käsi taas kipuilee (ja jos ihan tarkkoja ollaan niin yhtään ei sais kättä rasittaa, mutta ku ei vaan kykene olemaan ihan hiljaa paikallaankaan tässä kaaoksessa). Eikä ihan jokasta vierastakaan kehtaa laittaa töihin. :)
      Oon ihan samaa mieltä noista korviksista. :)

      Poista
  3. Tosi kivoja korviksia, iloisia! Paranemista, levollista oloa, kohta se kissalapsonenkin on sulla sylissä siliteltävänä :-).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, on ne aika iloisia! Juu, eihän tässä enää oo kun ihan hiukan päälle viikko siihen, että tassusankarin saa hakea kotiin. Paniikki vyöryy... :)

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)