30.11.2014

Hohto

Eilen illalla pistin pitkälleni sohvalle ja suuntasin katseeni kohti töllötintä. Töllöttimestä oli alkamaisillaan Hohto. Ajattelin nauttivani elokuvasta, mutta lopulta homma meni hihittelyksi ja kännykkäkameran näpertämiseksi. Ai miksi? No, Pena on näköjään elokuvafanaatikko... Ensimmäisen tunnin Pena makasi sohvalla ja tuijotti telkkaria näin:


 

Sitten hän siirtyi vähän lähemmäs telkkaria näin:

Ja lopulta hän sitten menikin ihan kunnolla lähelle näin:

Tuossa kun Pena istui naama kiinni töllössä en voinut muuta kuin nauraa, mutta myöhemmin kuolaa töllön ruudusta pyyhkiessäni ei naurattanut enää ihan niin paljon. :)

Hauskaa iltaa kaikille sanoo ihminen.

__________________
Ja nyt mun vuoro, mä tulin tähän näppiksen taakse kertomaan jotain kanssa. Siis minä, Pena tässä nyt taas moi.
Oli ihan törkeen jännä elokuva eilen - ei vaan voinu lopettaa katsomista vaikka toi ihminen teki vaikka mitä temppuja, että oisin lopettanu. Hihitti ja häiritsi kännykällä koko ajan!
 
Silloin siellä Åbossa sen tyypin luona mä kokeilin ihan itse tota hohtamista, kattokaa vaikka:

Tyypille kiitos kuvasta!
Se tyyppi oli tosi pitkä ja sen olkapäiltä mä pääsin hyppäämään ihan uusiin korkeuksiin, harmi ku toi mun ihminen on tollanen nysä, että mä en uskalla sen olalta oven päälle hypätä... Eikä se kuitenkaan sais tarvittaessa nostettua mua sieltä alaskaan niinku se tyyppi sai ihan helposti. En mä siis mitään apuja tarvitse, että pääsen alas, mutta palveluskuntaa on hyvä käyttää hyväkseen aina kuin mahdollista. Eikö?

Hauskaa iltaa kaikille sanoo Pena!

14 kommenttia:

  1. Tosi jännä elokuva! Me ei uskallettu katsoa sitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Ois kannattanu katsoo vaan, se oli oikeestaan ihan hauska juttu alusta loppuun asti. :)

      Poista
  2. Pena tuntee vissiin sielunveljeyttä leffaa kohtaan, mahtavat simmut viimeisessä kuvassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä tuo taitaa tuntea, onneks noi simmut ei oo tollaset ihan jatkuvasti! :)

      Poista
  3. Mekään ei kyllä uskalleta kattoo sitä, oot tosi rohkee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Rohkee tai vähän hassu, mutta hyvä leffa oli! :)

      Poista
  4. Me ei ees tietty et semmonenkin tuli, oltas haluttu nähä! Oot kyllä aika urhee ollut kun oot uskaltanut kauhuleffan kattoo, me ei olla ikinä semmosia vielä katottu ku nää meiän palvelijat kattelee kaikkia muita elkkoja... Vitsi oot kyllä korkeella, me ei ikinä pysyttäs tommosen oven päällä ku ollaan vähän kömpelöitä ja painavia.. :D
    -Ruffe ja Coco

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: No voi itku, kaipa se tulee taas pian uudestaan, ni katotte sitte. Tässä huushollissa on pieni ihme, että toi töllötin on yleensäkään auki kun ton ihmisen mielestä sieltä ei yleensä tuu mitään katsottavaa - nytkin vahingossa jossain kuuli, että toi elokuva tulee...
      Tuolla korkeella oli kyllä ihan huippukivaa! Pitää toivoo, että toi ihminen keksii jonkun keinon millä mä pääsisin täällä kotonaki yhtä korkeelle.

      Poista
  5. Sä oot aika hohtava Hohto Pena! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Joo, mä hohdan ihan mielelläni varsinkin yöllä jos verhon raosta tulee vähän valoa just sopivasti kun ihminen raottaa silmiään unipöppörössään - sillon sille tulee sellanen hassu ilme ja se menee ihan kokonaan peiton alle piiloon. :)

      Poista
  6. Pena, oot mun sielunkaveri. Mäkin tykkään kattoo elokuvia, ja paljon. Mutta Hoto on kyllä aika pelottava, oon viimeks nähnyt sen montamonta vuotta sitten eikä oo kiire kattoa uudestaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Sielunkaveri kuulostaa kivalta ja hyvä tietää, että mulla on ainakin yks sellanen. Mä oon nyt päättänyt, että toi ihminen saa luvan laittaa ton töllön useemmin auki kun sieltä tulee elokuvia, että saan kattella - jos sitä itteensä ei kiinosta, niin menee vaikka keittiöön leipomaan tai jotain ja antaa mun nauttia. Niin.

      Poista
  7. Tiesitkös Pena, että isot abyt hyppii oven päälle ihan tosta noin vaan lattialta ite ponnistaen. Rupeat vaan heti treenaamaan, niin aikuisena sit onnistuu isompikin pomppu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Mä oon vähän jo yrittäny harjotella, mutta ku toi ihminen ei tykkää yhtään jos yritän keittiön pöydältä tai olkkarin sohvalta hypätä lamppuun ni joudun sitte paljon matalampia hyppyjä vaan harjottelee. Kyl mä jo hyppään ihan sujuvasti tonne kiipeilypuun kakkostasolle ilman väliloikkia. Ei siitä niin kauan oo ku jouduin vielä käymään ykköstason kautta... Ihminen sanoo, että se aikoo opettaa mulle pian sellasen tempun, että osaan sitte hypätä sen olkapäille raapimatta sen selkänahkaa matkalla.

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)