20.11.2014

Viiksiä ja leluesittely

Täs ois mun viikset taas siihen movember hommeliin. Ihminen siis kuvas mua salaa kännykällä ku vähän väsähdin kesken leikin sen koipien väliin... Onko vähän törkeetä tollanen salakuvaus... Ihminen kyl sano, että jos pysyisin hereillä ollessa joskus paikallani ees pari sekuntia, niin ei tarvis salaa kuvata. Aina oma vika tapahtu mitä tapahtu... Onko mun viikset kasvanu vähän sitte viimenäkemän?

Sydämellisiä viiksiunelmia.
 Tossa kuvassa mulla on unohtunu syliin toi mun uus lelu. Se on ihmisen ihan itte tekemä ja mä tykkään siitä siis ihan älyttömän paljon. Ihminen teki sen sellasella oudolla jollain neulalla villasta, apuna se käytti piparkakkumuottia. Se on mun sytän, ilman sitä elämä olis paljon tylsempää. Sytän lentää hyvin ja menee hienosti piiloon pieniin väleihin ja sitte se on ihan älyttömän ihanan pehmeä! Melkein yhtä hyvä juttu kuin possun sydän.

Nii joo, toi ihminen pyysi kysymään, että onko joku teistä menossa lauantaina Turkuun näyttelyyn kissojen kanssa tai ilman? Se aikoo ite mennä sinne ilman mua kattelee, että mitä siellä tapahtuu ja mietti, että vois olla ihan kiva jos näkis jonkun teistä vaikka pelkääkin uusia ihmisiä vähän.

Nyt mun pitää laittaa toi ihminen nukkumaan, että se jaksaa aamulla herätä ajoissa antamaan mulle ruokaa. 

-Pena

14 kommenttia:

  1. Me (minä ja Aura) ollaan paikalla molempina päivinä. Tule ihmeessä nykimään hihasta! Jos häkeillä ei näy ketään, niin kannattaa katsastaa myös Somakissin myyntipöydän ympäristö. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy pitää simmut auki teidän varalta sitte. Mää oon kyllä vähän pelkuri, että voi olla, etten uskalla juttusille, mutta katsotaan miten käy. :D

      Poista
    2. Me ollaan Morin ja Katlan kanssa myös paikalla. Komppaan Elinaa, että kannattaa ehdottomasti tulla Somakissin pöytään morjestamaan. Me ei olla ollenkaan vaarallisia tai pelottavia, ja kerrotaan mielellämme enemmän näyttelyn kulusta. :)

      Poista
  2. No onpa susta söpö unikuva, oot kyllä ihana♥

    VastaaPoista
  3. söpösöpösöpösöpöpenasöpö ♥ Ei olla menossa Turkuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Tässähän ihan meinaa punastua kun niin kehutaan... Kiitos. :D

      Poista
  4. Pena on oikein sydämellinen kisu. ♥ Varmasti mahti lelu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lelu tosiaan vaikuttaa olevan aika mahtava tapaus - sen kanssa voidaan yhtäkkiä juosta tunnin verran ympäri kämppää ihan täysillä kun muut lelut yleensä lakkaa kiinnostamasta muutaman heiton jälkeen. Taitaa olla toi villa jotenkin herkullisen hajuista tai jotain. :)

      Poista
  5. Liikkuvan abypennun kuvaaminen on toooooodella haastavaa. Mun kuvausvälineet ei yleensä pysy perässä, jos kissa liikahtaa vähääkään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kuvauskalusto kyllä pysyis perässä, mutta mä ite en. :D Pitäs saada vähän lisää virtaa omiin niveliin, niin pysyis paremmin ton elikon perässä. Ja tietty kuvaamista hankaloittaa myös se, että jos Pena huomaa kameran olevan häntä kohti suunnattuna, niin sittenhän sitä linssiä pitää syöksyä nuolemaan ja ihan niin lähikuviin ei edes mun paras makro-objektiivi kykene. :D

      Poista
  6. Hyvä ihme, Pena, että oot söpö. Tiijäkkö?!

    Ihan pitää uudestaan katsoa sun kuvaa, niin oot nöpöinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä toi ihminen jatkuvasti hokee jotain söpöä ja sööttiä, että kai mä sitten oon ku sinäki niin sanot. Kiitos vaan kehuista. -Pena

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)