1.12.2014

Joulukuun eka

Tää joulu on joku sellanen ihmisten juttu, liittyy kuulemma johonkin vanhaan tarinaan, jonka jotkut uskoo ja toiset ei. Sitte tässä jouluhommassa on kuulemma myös joku kaupallinen puoli ja siihen toi munkin ihminen sortuu ihan vähän - se on ostanu meille molemmille joulukalenterit ja tänään aamulla mä pääsin vihdoin näkemään mikä se sellanen kalenteri on. Se on siis sellanen pahvista väsätty juttu, jossa on 24 pientä luukkua ja jokasen luukun takaa paljastuu pieni yllätys. Tänään mun kalenterissa oli neljä pientä palaa pakastekuivattua nautaa. Kyllä maistu hyvälle! Ihmisen kalenteri oli ihan tylsä, siinä ei ollu mitään syötävää, joku muovinen pieni ukkeli vaan ja silläkään ei saanu leikkiä ku olisin voinu kuulemma vaikka tukehtua niihin pieniin muovisiin osiin. Ihminen sanoo, että se on joku Lego-kalenteri. Sillä on ihan hirveesti noita Lego-juttuja yhessä laatikossa, mutta ei uskalla laittaa niitä mihinkään esille kun luulee, että mä heti syön ne kaikki...

Eka luukku auki: "Anna nyt jo mun ylläri tänne!"
Hauskaa joulukuuta kaikille toivottaa Pena!

14 kommenttia:

  1. Meilläkin on eka joulukalenteri ikinä. Mutta emäntä oli liian kiireinen aamulla ettei se ehtinyt antaa meille kalenteria. No iltapäivällä käydään heti kimppuun ja vaaditaan päivän luukun avaus, kun säkin sait jo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Aika jännä juttu toi joulukalenteri olikin - ihmisen piti se piilottaa pian ton kuvaushetken jälkeen ku oisin halunnu heti avata kaikki luukut... Mä herätin ihmisen aamulla vähän ennen kuutta ihan tätä varten (lähempänä seitsemää se kyllä vasta luovutti ja nousi) vaikka se oli kyllä erikseen pyytäny, että sais tänään nukkuu vaikka yhdeksään tai kymmeneen... Toivottavasti teillä on jotain tosi kivaa siellä luukussa!

      Poista
  2. Me ei saatu joulukalenteria eikä äitillä ja isilläkään oo, tommonen ois kyllä ollu kiva mut ei oikee voinu ostaa ku ei tiietä meneeks niistä massu sekasin, ois varmaa menny :( Mut onneks saahaan lahjoja sit jouluna ♥
    -Ruffe ja Coco

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: No, mut toivottavasti te saatte sitte paaaaaljon hyviä lahjoja ni ei sitte niin harmita ku ei kalenteria saanu. :)

      Poista
  3. Onnen katti olet Pena! Oot saanut joulukalenterinkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Toi ihminen sanoo, että jos se jatkaa tätä mun lellimistä niin meen ihan pilalle... Mä toivon, että en sillee samalla tavalla pilalle ku yks mandariini minkä se oli unohtanu keittiön työpöydälle sellaseen hedelmäkippoon kerran...

      Poista
  4. Mie olisin halunnu kisuille cosman joulukalenterin, mutta mennään irtoherkuilla ja leikitään, että ne on otettu joulukalenterista. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin todella yllättyny ku näin, että kissoille on tollasia! En ois ikinä uskonu, mutta oon kyl ihan happy, että moinen käsiin osui ja näköjään Penaki tykkää ni ei ollu huti ostos. :)

      Poista
  5. Vaativa tassu. :D Koittaako kenties napata nameja emännän kädestä ilman lupaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen, että tässä vaiheessa kiinnosti enemmän salaman eessä ollu varjostin kuin namit. Yleensähän Pena menee istumaan heti kun näkee mulla namituubin kädessä - mun ei tarvi enää edes sanoa ääneen, että pitää istua namit saadakseen. Enpä heti muista milloin ois ilman lupaa yrittäny kaapata herkkuja kädestä. :D

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)