8.12.2014

Joulukuun kahdeksas

Tänään kesti tosi kauan ennen kuin ihminen jaksoi ruveta aukomaan mun kanssa kalenterin luukkua. Se sanoo, että asiaan ei auta yhtään se, että mun pitää öisin riekkua ympäri kämppää kuin joku pahainen teini. Kuulemma häiritsee nukkumista ja siten aamuista vireyttä jos mä nyt vähän neljältä haluan leikkiä hämähäkillä. 

"Anna jo! Anna jo! Anna jo!"

Ihmisen kalenterissa ei taaskaan ollu mitään syötävää, joku luisteleva ukkeli vaan.

Mun molemmat hämähäkit on muuten menny hukkaan jonnekin. Vitsit ku löytäis ne nyt ennen iltaa ni sais taas yöllä vähän pöllyttää niitä...

Hauskaa päivää kaikille toivottaa Pena!

8 kommenttia:

  1. Sulla on Pena kyllä mitä mainioin joulukalenteri!

    VastaaPoista
  2. On ihan kivaa juosta aina keskellä yötä, mut me aina juostaan sillonkun isi ja äiti menee nukkumaan, karvat pöllyy ja tassut sutii mikäs sen parempaa!!
    -Ruffe ja Coco

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: No mä yleensä siis leikin kun toi ihminen menee nukkumaan ja sitte toisinaan vähän lisää yöllä - sitä vartenhan mä kerään koko päivän voimia! :D Joskus, tai oikeestaan joka päivä, ihminen yrittää saada mua leikkimään, mutta toisinaan en vaan suostu ja silloin ihminen tietää, että on taas uneton yö tulossa. :D

      Poista
  3. Yöjuoksua! Sä saat olla yöjuoksuilla, wau! Me kun iltavillitään, niin emäntä on heti nirppana sanomassa, että portaat jytisee ja koko naapurusto herää. Höh, menis nukkumaan klo 23 niin mekin mentäis.

    Hämähäkkilelut ois kyllä hienoja, meil ei oo. Silputtiin kyllä yks hiiru toissa päivänä.
    - Pipsu ja Miiru -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: En mä kyl varmaan sais noita yöjuoksuja harrastaa koska ihminen on niitten jälkeen aamusin aina tosi väsynyt ja ärtsy, mutta kun se nyt vaan on ihan parasta juosta yöllä ympäri huushollia ja pitää hämähäkeistä huolta! On ihminen joskus yrittäny kieltää mua, mutta sitte huomas, että innostun lisää vaan jos kielletään... :D Harmi ku meillä ei oo portaita, niissä sais varmaan ihan mahtavan metelin aikaan!

      Poista
  4. Sielläpä innokas luukunavaaja! ♥ Toivottavasti hämikset löytyy, kurjaahan se olisi, jos yöllä ei olisi mitään tekemistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: No siis ihan oikeesti, toi ihminen tiesi koko ajan ihan tarkkaan missä hämyt oli! Se oli laittanut ne piiloon kaappiin kun ajatteli, että sais sitte nukkua paremmin! Voi mitä julmuutta. Onneks sentään sain hämähäkit takasin tänään päivällä.

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)