18.12.2014

Joulukuun kahdeksastoista

Siis aatelkaa, mä jouduin oottaa kalenterin herkkuja tänään ilta kuuteen asti! Ihminen lähti aamulla aikasin Åboon johonki haistatteluun ja unohti siinä ennen lähtöä, että pitäs kalentereihin katsoa kanssa. Sitte kun se tuli kotiin, se tiskas jotain uusia kippoja ja söi ja leikitti mua ja kävi kaupassa ja sitten vasta muisti, että ois noi kalenteritkin. Ihme lahopää. Mulla oli tonnikalaa ja ihmisellä taas poliisisetä. 
"Rotta Ratatouillekin odottaa niitä
herkkuja sieltä kalenterista jo!"
Tossa kuvassa on muuten se mun R niinku Rotta Ratatouille. Se on aika iso ja sitä on kiva potkia. Mä oon meinannu sitä tarkempaa esittelyä tehdä, mutta ihminen ei sitte ikinä oo kameran kanssa valmiina kun hepuloin Rotta Ratatouillen kanssa kunnolla. Väittää, että kameran puuttuminen johtuu siitä, että hepulointi tapahtuu usein yöllä joskus neljän jälkeen. Ihme niuho.

Ihminen sanoo, että sen tekis mieli viedä mut jonnekin Lahteen näyttelyyn tammikuussa. Siellä mä näkisin mun siskon ja tädin, mutta ku ihminen ei tiiä saako mistään autoa lainaan eikä halua noin pitkää matkaa ainakaan bussilla lähteä matkustamaan. Enkä mäkään kyllä bussilla niin kauas mee ku ihminen sanoo, että se kestää vielä kauemmin ku toi matka Åboon... 

Hauskaa iltaa kaikille toivottelee Pena.

4 kommenttia:

  1. Max: Sulla on iso rotta Pena! Munkin ihminen lähti eilen aamulla aikaisin ja tuli illalla myöhään ja unohti antaa mulle kalenterin (miten se voi olla noin lahopää just kun on tehnyt postauksenkin siitä?). No tänään saan tuplat :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: No on toi kyllä aika iso, vaikka nyt se ei oo enää niin iso ku sillon kun sen ekaa kertaa näin - ihminen sanoo, että johtuu siitä kun oon ite kasvanut...
      Ihmeellisiä noi ihmiset kun pitää aamulla heti aikasin juosta jonnekin ja sitten unohtaa kissat kokonaan. Saisivat aina olla kotona palvelemassa.

      Poista
  2. Onpa kyllä iso rotta! :) Meillä hiirestä ei kiinnostuttu. :/ Oho, näyttelyhän olisi ihan kohta! Saattaisi olla jännät paikat siellä, mutta sukulaisia on aina kiva moikata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On toi kyllä melkonen. Aika huvittava näky ku Pena yrittää kantaa rottaa huoneesta toiseen. :) Mä kyllä vähän luulen, että jääpi toi näyttely väliin, niin pitkä matka ja ku toi Pena ei oikein tota matkustusta rakasta, ni parempi vissiin vaa jäädä kotiin ja ootella kevään näyttelyä Turussa.

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)