20.12.2014

Joulukuun kahdeskymmenes ja tuplahampaat

Ihminen onnistu viimeinkin ottamaan kuvan mun tuplahampaista, mutta ei kaikista niistä, vain toiselta puolelta. Voin kertoa, että ihminen ei selvinnyt tästä täysin ilman sotavammoja, mutta ihmisen mielestä oli onni, että mun hampaat ei osunut sen naamaan vaan reiteen... Tässä siis mun pakotettu irvistys myöhään eilen illalla. Tää oli muuten tasan ainut kuva minkä se sai ja tässäkin melkein ehdin jo pakoon ennen kun kamera räpsähti, mutta en ihan onnistunut.
Tuplahampaat

Mun kalenterissa oli tänään ankkaa, ihmisellä joku ämpäri missä oli lapio ja kirves. En mä jaksa tosta kalenterihommasta mitään kuvaa sen kummemmin laittaa ku onhan niitä jo nähty. Mä oon muuten vähän alkanu hoksaamaan, että mitä tää joulu tarkoittaa - ainakin se tarkoittaaa, että kotiin pitää kantaa ihan kamalan paljon ruokaa ja joka paikassa on jotain hölmöjä valoja palamassa yötä päivää. Ja sitten on jotain kauheita salaisuuksia mitä mä en saa nähdä ennen sitä joulua. En millään malttais odottaa!

Hauskaa päivää kaikille toivottelee Pena!

14 kommenttia:

  1. Kyllä sulla on hommat halussaPena, täällä on kahlattu läpi sun kalenteria vihdoinkin ja vähänkö teillä on jännää ollut !

    Söpön hassutjhan noi sun tuplat on, mutta toivotaan nyt että se toinen siitä lähtee itsekseen niin sun ei tarvi lähtee lekurille niitä poistamaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: No mä ainakin yritän pitää hommat tassussa, mutta välillä on vähän vaikeeta kun toi ihminen säheltää. Toivottavasti et ihan menny puuduksiin kalenteria selatessa, on aika pitkää tarinaa...
      Mä toivon, että noi ylimääräset hampaat lähtis ilman apuja kun en millään haluais mihinkään lääkäriin.

      Poista
  2. Meillä vielä odotellaan tuplahampaita :D Oikein komea irvistys kyllä täytyy myöntää, hampaista puhumattakaan! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Mä ootan, että pääsis näistä tuplista eroon ni lakkais toi ihminen sorkkimasta kameralla koko ajan naaman edessä! Kiitos, aika onnistunut irvistys munkin mielestä kyllä.

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Pena: No nyt mä kyllä ihan punastun... Kurrkurr...

      Poista
  4. Pena hei! Täälläkin on nähty moinen ihme! Aika komeannäköistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: No nyt on toiki ihme täältä sitte ohi, kadotin tuplat johonkin viime yönä... Ihmistä vähän harmittaa kun ei saanut hampaita talteen, mutta mä oon sitä mieltä, että jos ei kerta halua turhaa roinaa haalia enempää ympärilleen ni ei noitten perään kannata inistä.

      Poista
  5. Ihanat tuplahampaat <3 Meitä vähän harmitti, kun kummallekkaan näistä söpöistä ei kasvanu kulmahampaat päällekkäin tai ei ainakaan huomattu sitä :D Olis ollu niin söpöä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli ne aika ihanat, vaan hyvin vaikeasti kuvattavat... Kissan pää toisessa kädessä ja kamera toisessa ja sitte yrittää pitää kissan suuta auki ja kameraa sen verran kaukana, että suostuu tarkentamaan - meinas jäädä kuva saamatta. :D

      Poista
  6. Kiva, että tuplat tippui itestään! On kyllä hurjan näköistä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on kyllä helpotus, että lähtivät itekseen, harmi vaan kun menivät hukkaan varmaan kissan sisuksiin. Oli hurjan näköstä ja tuntusta ku tuplilla irvisteli ja hammaspussaili. :D

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)