21.12.2014

Joulukuun kahdeskymmenesensimmäinen

Tänään mä oonki heti näin aamulla liikkeellä kun en vaan malttanut olla herättämättä ihmistä ajoissa - mun tuplahampaat lähti yöllä ja sitä juhlistaakseni herätin ihmisen tänään kuudelta noin sadalla hammaspusulla ympäri nassua, sormia ja varpaita. Mä olen kuulemma oikein super ihana tänään. :D
Hetki sitten mä kiipesin keittiön tuolin selkänojaa ylös ja just kun ihminen kiljaisi, että älä ku tuoli kaatuu, se tuoli sitten kaatui, ihminen sai ihan vähän hidastettua kaatumista, niin en jäänyt alle. Ihminen sano, että en sais tehdä tolleen ku se saa jonku sydärin vielä kun pelkää, että loukkaan itteni. Eilen se sano ihan samaa kun kaadoin yhden peilin melkein päälleni - vastapäinen seinä otti peilin vastaan, niin ei osunu. Pakkoko on jättää kaikkee kiipeiltävää kissalle houkutteleviin paikkoihin? Keittiön tuoleja ei kuulemma voi viedä pois kun niitä tarvitaan, mutta peilin ihminen laitto takasin vaatehuoneeseen piiloon, siellä se on kyllä oikeestaan koko ajan ollutkin, mutta eilen ihmisen piti päästä syvälle vaatehuoneeseen, niin se otti sen peilin pois sieltä siksi aikaa ja pitihän mun nyt vähän hyökätä kun siellä peilissä oli joku vieras kissa!

Tänään kalenterissa oli taas tyhjä luukku ja ihminen joutu etsiskelemään vähän niistä viereisistä luukuista niitä nameja, yhdestä löyty yks ylimääränen pussukka ja mun nenä kerto heti, että siellä oli tonnikalaa! Ihminen ei oo vielä päässy sen kalenterii katsoon ku mä tuun heti paikalle kun se edes yrittää ja kiipeen ihmisen ja kalenterin väliin niin, että se ei saa luukkua avattua. :D
"Aivan selvästi aistin tonnikalan herkkuaromit."
Hauskaa päivää kaikille toivottaa Pena! 

12 kommenttia:

  1. Tuokohan hammaskeiju sulle jotain kivaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: No mä oon siis ymmärtäny, että tää keijutyyppi on joku sellanen ku tuo jotain kivaa kun hampaat irtoilee, joten kovasti kyllä odotan löytäväni jotain jännää lahjusta siltä keijutyypiltä...

      Poista
  2. Sielläkin on liukuvärjätty nenä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu'u, ihan parhaita noi liukuvärjätyt. :D

      Poista
  3. Onnittelut uusien hampaiden tulolle, susta on tulossa iso kissa, kun hampulit vaihtuu. Ja hammaskeiju varmaan liihottaa paikalle jonkun namiherkun kanssa ;-D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Sais kyl se keiju liihotella jo ku ei toi ihminen anna ku vaan ruokaa ja mä en tänään kyl yhtään tykkää yhtään mistään ruuasta. Söin mä ihmisen mieleks lusikallisen raksuja ja kaks palaa kanaa päiväunien välillä. Aamul ku kalenterin luukku avattiin oisin halunnu syödä koko kalenterin ku hais niin hyvälle... Niitä kalenteriherkkuja ku sais aina vaan syödä ni oisin onnellinen kissa!

      Poista
  4. Voi nytkö ne hampaat jo lähti irti, juurikun pääsin niitä ihastelemaan edellis postauksessa!!? Kumman nopsaa ne irtoaa :D Meillä on peili tossa yhdellä seinällä silleen kallellaan seinää vasten niin se on pari kertaa kaatunut mut onneks ei oo menny rikki peili eikä kissat jotka sen aina saa kaadettua....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Johan ne reilun viikon siinä vierekkäin köllötteli, että kyllä kai se oli jo aikakin pudota. :D Mä oon kanssa haaveillu, että vois ton peilin ottaa seinää vasten kallelleen, mutta kyllä toi riehunta siinä peilin edessä anto vähän merkkejä, että ei kannata - heppu hyppi neljällä tassulla tasatassua metrin verran ilmaan ja ilmassa ihme käännös kaikki tassut päin peiliä ja sitte kuulu kolinaa ja pauketta, mutta ei onneks kilinää - peili pysy ehjänä ja toivottavasti pysyy jatkossakin. :D

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Pena: Katotaan jos ton ihmisen sormet joskus maistuu hyvälle...

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)