3.12.2014

Joulukuun kolmas

Toi ihminen siis meinas, että me ei muka näytetä teille joka päivä mitä meidän kalentereista paljastuu, mutta mä oon vähän sitä mieltä, että jos ei mitään ihmeellistä tapahdu niin joudutte näitä näkemään ihan joka päivä kunnes se mystinen joulujuttu on perillä tai täällä tai en mä tiedä ku mä en YMMÄRRÄ mikä tää joulu on!

Tänään tuli ankkaa ja lumiukko
Ihminen pyys sanomaan, että se löysi sen kiipeilytolpan ohjeen, mitä se eilen etsi, ku Jutta V. kävi ystävällisesti kertomassa, että pitää irrottaa naama joskus tietokoneesta ja katella paperijulkaisuihin päin. Kiitos Jutta, nyt mulla on toivoa, että pääsen pian tooooodella ylös!

Hauskaa iltaa toivottaa Pena!

10 kommenttia:

  1. Mahtavaa, että ohje löytyi! Onnea näpertelyyn ja ei paineita, mutta kuvia odotellaan. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, nyt pitää vaan käydä vähän shoppailemassa ja sitte pitää uskaltaa käyttää sahaa ja poraa ja ties vaikka mitä vempeleitä... Kaipa sitä voi parvekkeella sahailla ja porailla jos ei keskellä yötä rupee hommiin... :D Tai pistää isukin töihin... Tai tyypin Turusta... Hmm... suunnitelma etenee... :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. No jopas nyt mennään samassa tahdissa koko ajan... :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Pena kiittää ja miettii, että tarkoittaakohan ihminen myös hauskaa silloin kun se puhuu hassusta ja hölmöstä... :)

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)