16.12.2014

Joulukuun kuudestoista

Tänään mun kalenterissa oli ankkaa, nami kun se oli hyvää!

"On tää ankka niin namia..."

Ihminen sai tänään vasta valmiiksi sen pelin mistä mä eilen vähän vihjailin. Sen kanssa on tosi kiva leikkiä, mutta ihminen ei jostain syystä käytä omaa sormeaan syöttinä vaan se anto tälle nimeksi 'Hakkaa Hiirua' ja käytti pientä kivaa hiirua syöttinä mulle. En tiiä onko sillä jotain tekemistä niitten Aiaiaia-huutojen kanssa mitä se päästeli tossa tänään aiemmin kun vähän halusin purra sen sormia...

Täs ois ekaks parit kuvat tosta pelistä ja sitte pieni video. Kuvien ja videon laatu on ihan plääh kun meillä on niin huonot valot tossa missä ihminen nää kuvas eikä se sitte jaksanu alkaa uudelleen enää kuvailla. Nii ja sitte se ei oo kauheesti videoita editoinu ku sen pingviinissä ei oo sellasta oikein hyvää ohjelmaa siihen hommaan tai sitte se ei vaan ite osaa...
Pelin pääliosa
Tosta mahtuu ihmisen käsi sisään
Ihminen sanoo, että sen mielestä mä en ihan hoksanu leikin ideaa, mutta mun mielestä mä leikin kyllä ihan täydellisen hienosti. Ihmisen mielestä mun ois pitäny vaan siististi tassulla täpätä hiirua nenuun aina kun hiiru tulee esiin, mutta mä halusin retuuttaa vähän enemmän...

Ny mää jään ootteleen teidän videoita tollasesta pelistä...
Hauskaa iltaa kaikille toivottaa Pena!

10 kommenttia:

  1. Onpas hauska pahvilaatikko leikki! Innostuiskohan joku täälläkin tommosesta, harmi ettei nyt oo pahvilaatikoita joiden kanssa vois vähän leikitellä :( Ihanasti Pena antaa hiirelle kyytiä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä sitä kyllä uskois miten paljon iloa yks pieni pahvilaatikko voi kissalle tuottaa ellei itse näkis! :)
      Toivottavasti teille nyt vaikka jouluna ilmaantuu laatikoita, niin pääset sitte kokeilee innostutaanko sielläki.

      Poista
  2. Joo-o, videon perusteella ymmärrän kyllä oikein hyvin, miksei emäntä ollut innostunut pistämään sormiaan peliin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin kummasti en halunnu sormia tonne tunkee joo... :D

      Poista
  3. Hehe, siinä saa olla tarkkana miten kohdetta kohtelee! :D Meillä ois laatikko tohon käyttöön, mut katotaan innostutaanko. :D Samantapaista leikkiä leikitään peitolla ja huiskalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Kannattaa kokeilla jos sielläki innostuttais tästä! Mä tykkään tosta huiska- ja peittoleikistä kanssa ihan älyttömänä! Tota laatikkoleikkii mä pelaan välillä niinki, että meen tonne laatikkoon sisälle ja tökin tassua tai nenää noista reijistä ulos ja silloin ihmistä naurattaa ihan kauheesti.

      Poista
  4. Meillä olisi just sopivia laatikoita! Pitääpä alkaa vaatimaan tätä peliä viimeistään jouluksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Ehdottomasti laitatte sellaset maukujaiset pystyyn, että saatte pelin!

      Poista
  5. Pitää kokeilla tuota laatikkoleikkiä vielä loman aikana! Näytti tosi kivalta. :) Pitää vielä ihailla Penan turkkia - on niin kaunis ja kiiltävä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laatikkoleikki on kyl ihan huippuhauskaa, mutta sormet kannattaa pitää turvassa! :)
      Kiitos, mun mielestä Penan turkki on nyt ihan yhtäkkiä alkanu kiiltää ihan uudella tavalla... Oisko niin rasvanen, että sen takia kiiltää tai jotain. Kohtahan se selviää kun käydään pesulla tässä joku päivä, että onko likanen vai muuten vaan kiiltävä. :D

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)