4.12.2014

Joulukuun neljäs

Ihan ekaks, MÄ EN OLIS OTTANUT SITÄ PALLOA IHMISEN LAUTASELTA JOS OISIN TIENNYT, ETTÄ SE ON POMMI! Mitäs ei varottanut, että kun sellasta punasta palloa potkii niin se jossain vaiheessa pamahtaa ja pölläyttää punaista möhnää ja keltaisia kikkareita ihan joka puolelle! Vaarallisia tollaset pommit - ihmisen pitäs olla tarkempi, että mä en saa sellasta napattua sen lautaselta, ei pitäs lukea lehteä samalla kun syö. Niin.
Mutta joo, se siitä. Tänään meillä avattiin kalenterit vasta kun ihminen oli käyny jossain asioilla juoksentelemassa. Siis aatelkaa, en saanu heti aamulla kuudelta käpälöidä kalenteriani. Ihan väärin tollanen. Tänään mulla oli nautaa siellä luukussa ja ihmisellä pari kaakaokippoa ja piirakka. Mun ylläri oli ihan selkeesti parempi taas. Miks ihmisen kalenterista ei tuu mitään syötävää? Ihan tylsää.


 
"Nyt minä syön sinut!"


Hauskaa päivää kaikille toivottaa Pena!

Ihmisen lisäys: Tänään Pena tosiaan kaappas mun lautaselta huomaamatta kirsikkatomaatin ja potkiskeli sitä ympäriinsä kunnes yhtäkkiä juoksi pelästyneenä mun olkapäälle kurnuttamaan - tomaatti oli potkujen lomassa haljennut ja levittänyt sisuksensa söpösti pitkin eteistä. Kuvaa tästä sotkusta ei valitettavasti tullut otettua todisteeksi, mutta luulen, että tämä on yksi niistä mielen kuvista, jotka muistan sittenkin jos joskus sairastun johonkin kamalaan mikä vie muistin mennessään... Ei voi muuta kuin nauraa ton otuksen tempauksille. :D

8 kommenttia:

  1. Tomaattien siemeniä kannattaa varoa ettei mene kissan suuhun, taitavat olla kisuille myrkyllisiä samaten viinirypäleet! :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ymmärtänyt, että tomaatin varret ja lehdet on se myrkyllisin osasto ja sitäkin pitäs syödä kauheet määrät ennen kuin oireita tulee, mutta siitä huolimatta oon tehnyt parhaani, että tomaatin tai minkään muunkaan rehun palasia ja siemeniä ei jää mihinkään Penan saataville kun oon niitä tossa pilkkonut - ei tarvi oppia syömään sellasta mitä ei tarvi syödä.
      Toi oli kyllä vähän mysteeri, että missä välissä se ton tomaatin tänään multa nappas ku en huomannu ollenkaan ennen ku Pena tuli olkapäälle kujertamaan... Luulin, että se sellasella pehmeellä pallolla leikkii eikä millään tomaatilla.

      Poista
  2. Meillä Oiva yrittää aina päästä nuoleskelemaan mun leivänpäällistomaatteja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai noi on vähän samanlaisia kuin ihmisetkin - kaikkee sellasta pitää syödä mitä ei sais ja mitä enemmän yrittää kieltää sitä paremmalta se kielletty maistuu. :D

      Poista
  3. Pommi pallo! Apua! Pitääkin varoa punaisia palloja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, juu, niitten kanssa kannattaa olla varuillaan. :D

      Poista
  4. Jokin noissa kiehtoo, oon kuullu monien tykkäävän leikkiä viinirypäleillä. :D Meillä mandariinit on ihan jees niin kauan kun niitä ei ole avattu. Ei sentään potkiskella kulhosta pois, mutta saattaisivat löytää tiensä lattialle, jos olisivat irtonaisena pöydällä. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai se on se muoto ja pehmeys mikä niissä vetää puoleensa. Pena ei tykkää mandariineista yhtään jos on kuoret poissa, ei itseasiassa tule edes lähelle niin kauan kun on kuorittu mandariini kädessä - saattoi kerran olla vähän liian liki kuoriessa ja saada mehut päin nenua. :D

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)