7.12.2014

Joulukuun seitsemäs

Ihminen on nukkunut tänään melkein koko päivän! Aamulla se kävi vähän ennen kuutta antamassa sapuskaa kun vaatimalla vaadin ja sitten se meni takaisin nukkumaan. Seuraavaks ihminen heräs vasta yhdeksältä eikä meinannu silloinkaan vielä nousta, mutta sitten se varovasti kurkkas pihalle ja näki, että siellä ei ollutkaan ihan pilkkopimeää, niin päätti, että nyt noustaan ja mennään ulos. Siinä se hääräsi aamutoimensa, avattiin joulukalenterit ja sitten se jotenkin huijas mulle valjaat päälle. Käytiin ulkona, mutta enhän mä siellä halunnut olla, tultiin takaisin melkein heti. Ulkona oli ihan liikaa autoja ja ihmisiä ja koiria, ei mitään mulle siis. Ei ihminen ehtinyt ees yhtään ulkoilukuvaa ottaa kun melkein heti siirryin maantasalta olkapäälle kujertelemaan... 
Sitte ku oltiin käyty ulkona lähti ihminen kauppaan ja kaupasta tultuaan teki itelleen ruokaa ja antoi mullekin jotain outoo sapuskaa, en syöny yök. (Vähän ajan päästä menin kuitenkin syömään sen saman sapuskan, mutta nyt se on taas yök.) Sitte ku ihminen oli syönyt, se meni lukemaan kirjaa eli sillä oli se sen hassu kirja kädessä noin 5 minuuttia ja sitten alkoi kuulua tasainen kuorsaus ja arvatkaa mitä! Ihminen heräs päiväunilta vasta vähän ennen seitsemää kun menin kertomaan, että ois taas vähän nälkä! 
Eilen sain ihmisen pidettyä hereillä melkein kahteen kun innostuin juoksemaan mun lempparihämähäkin perässä ja koitinpa myös kätkeä hämähäkkiä huussiin - koko huussi oli jo ihan pois omalta paikaltaan kun pidin niin hyvät kätkijäiset... Ihminen yritti esittää, että sitä ei yhtään häirinnyt mun leikit, mutta kyllä mä huomasin, että se hereillä oli ja kiroili tyynyynsä.

Tollasta kalenterihommaa meillä oli tänään.
"Täällä haisee ihan selvästi ankka!"

Hauskaa iltaa kaikille toivottaa Pena the dreamcathcer.

8 kommenttia:

  1. Pena! Ei ihmisiä pidä pitää hereillä yöllä, siitä ei seuraa mitään hyvää. Aikaset herätykset on parempii! Yöllä pitää leikkii vähän hiljempaa. Niin ja peeäs, mäkin olin tänään ulkona. -Devi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Ai ku mä oon luullu, että kissat on vähän niinku tarkotettu pitämään ihmiset hereillä aina ja kaikkialla (paitsi silloin kun kissa tarvitsee ihmisen patjakseen). No, ehkä mä kokeilen taas yöllä antaa sen nukkua, jos se vaikka sitte ois huomenna vähän leikkiväisempi. Mä toivon, että huomenna sataa ni ei tarvi mennä ulos! Siellä on aina niitä ihmisiä, joita mä en tunne ja ne on niiiiiin YÄK!

      Poista
  2. Kyllä se ulkoilmakin alkaa tuntumaan mukavalle. Uskon että viimeistään ensi keväänä, kun kaikki "hajut heräävät" :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei voi muuta ku toivoa, että toi sitten viimeistään alkais tykätä ulkoilusta. Jotenki vaan pitäs saada Pena tottumaan ihmisiin, ne tuntuu olevan se vaikein asia kohdata tuolla pihalla. Oishan se ihan mahtavaa kesällä mennä kissan kanssa ulos, istuu jonnekin lämpimälle kalliolle ja nauttia raittiista ilmasta ilman, että toi saa kauheen sätkyn heti kun joku ihminen näkyy jossain. Luulis, että kun meikäläisen nassun on nähny ei enää mikään pelottais. :D

      Poista
  3. Hämähäkki on selkeesti kiva. Vieläkö se on ehjänä rymyämisen jäljiltä? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hämähäkki on tosi kiva ja edelleen hengissä. Se on uskomattoman kestävä tuollanen piippurassihämy, vaikuttaa kestävän ihan millasta vaan käsittelyä, välillä pitää vaan jalat vääntää suoraksi, ettei oo ihan pallona koko otus. Kestävin lelu mitä tässä huushollissa on nähty.

      Poista
  4. Hyvä että Pena on omatoiminen niin ihminenki saa "rauhassa" nukkua. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, todellakin rauhallista nukkumista, varsinkin siinä vaiheessa kun juoksurata kulkee ihmisen yli. :D

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)