17.12.2014

Joulukuun seitsemästoista

Tänään oli mulla taas ankkaa. Se on todella hyvää ja yritin kauniisti pyytää lisääkin, mutta ei heti herunnut. Myöhemmin päivällä sain sitte vähän lisää herkkua.
"Antaisit nyt edes vähän sitä ankkaa vielä!"

Mulla onkin muuten neljä kulmahammasta ylhäällä! Ihmisen mielestä näytän tosi hassulta, mutta se ei oo saanu niistä kuvaa kun en halua niitä koko maailmalle näyttää. :) Ihminen eilen kirjoitteli sinne mun äidin kotiin ja kyseli, että milloin noitten ylimääräisten pitäs häipyy suusta ja saikin sieltä vastausta, että vielä ei oo hätää. Ootellaan joulun yli ja jos ei oo pudonnu sitte, ni sitte ihminen aikoo soitella lekuriin... Yritän parhaani, että ne putois ilman lääkäriä! Huomenna onkin pitkästä aikaa kieltä ruokana kuulemma, sen pitäs olla sopivan sitkeetä hampaitten heilutteluun. :)

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Jännityksellä odotellaan. Ois niin kiva jos ne hampaat sattuis putoamaan sopivasti vaikka mun käteen niin, että saisin laittaa ne talteen johonkin, mutta yleensähän ne kai katoa kissan sisuksiin...

      Poista
  2. Max: Ankkaa? Nyt mua kyllä huijataan. Ei mulla ollut ankkaa. Epäilinkin että emäntä on ihan sekaisin luukuissa ja nyt olen ihan varma asiasta....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: No mun kalenterissa oli taas luukku tyhjänä - kaikki valahtanu naapuriluukkuihin. Ihminen heilutteli kalenteria kuin joku hullu tossa hetken, että sai jostain luukusta tän päivän luukkuun siirtymään herkkuja. Voi olla, että ne oli oikeesti jonkun ihan muun päivän herkut mitkä tänään sain. :D

      Poista
  3. Mun kaverin kisullakin oli semmoset kulmahampaat ne oli aikas hupsun näköset! Oot varmasti söpö ekstrahampailla♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: No toivottavasti oon just söpö enkä naurettava näitten tuplahampaitteni kanssa - ihminen kyl nauraa mulle aina kun irvistän, että siks vähän epäilen olevani naurettava...

      Poista
  4. Voivoi, toivottavasti tippuvat ja mami löytää ne ennen kuin katoavat! :) Meillä on hieno maitohammaskokoelma, niitä oli mukava löytää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ois ne kyllä niin kiva saada talteen johonkin ja mieluummin ilman lääkärikäyntiä. :)

      Poista
  5. Voi kuinka söpö kuva Penasta! <3

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)