15.12.2014

Joulukuun viidestoista (osa 2)

Matkoja lukuun ottamatta mulla oli todella mahtava viikonloppu! Mä olin siellä tyypin luona Turussa ja kaikkee jännää tapahtu. Mä pääsin kiipeilee ovien päälle ja tyyppi rakensi mulle ylimääräsestä patjasta hyvän kiipeilytelineen ja sitte se oli tehny mulle myös sellasen hauskan lelun vanhasta pahvilaatikosta. Harmi ku ei ihminen ottanu kuvaa siitä lelusta, mutta se lupas tehdä sellasen tänne kotiinki ni pistän sen sitte ottaa siitä kuvan kun se on valmis ni näätte millanen se on. Varmaan huomenna jos noista mun noin sadasta pahvilaatikosta on sopiva... Niin ja sitte mä sain maistaa ihan uusia makuja - tyyppi anto mulle jauhelihaa ja se oli ihan hirmuisen hyvää, sellasta pitää saada kotonaki ainaki kerran viikossa tai en ala mitään!
Tänään me avattiin joulukalentereista kolme luukkua kummatkin, mulla oli kaks kanaa ja yks nauta, tai tollaset ihminen onki viereisistä luukuista kun kaikki yllärit oli karannu niistä omista luukuistaan muihin luukkuihin. Ihmisellä oli taas vaan niitä muovisia ukkeleita, tai oikeestaan yks niistä oli vaan ukkeli, sellanen roisto ja sitte oli kelkka ja koira, siis aatelkaa, koira kyllä löytyy, mutta yhtään kissaa ei oo vielä ihmisen kalenteri sisuksistaan ulos tunkenu! Kyllä kissa ois parempi ylläri ku koira!
"Mistäs sitä alottais..."


Tyyppi laitto ihmiselle parit kännykkäkuvat tosta sen mulle tekemästä kiipeilytelineestä, mä haluaisin kotiinki tollasen, mutta ihminen sanoo, että ei aio tollasta tehdä kun sillä on jotain muuta rakentelua mielessä. Huomatkaa muuten mun ihan loistavan hohtavat silmät. 

Tyypille kiitos näistä kahdesta kuvasta ja valtavan hyvästä hoidosta! Mää tuun joskus vielä uudestaanki kylään jos vaan sopii. :D

Ai niin, meille tuli tänään sellanen Zooplus-paketti ja ihminen vei melkein kaiken siitä heti piiloon - mutisi jotain joululahjoista... Tarkottaakohan se sitä, että mä saan jotain joululahjoja?


Hauskaa loppupäivää kaikille toivottaa Pena! 


6 kommenttia:

  1. Wau mikä patjaviritelmä! Tosi kiva! Se laatikkojuttu pitää meidänkin nähdä, että voidaan sitäkin pyytää meidän ihmisiltä! Ps. Kyllä sä taidat saada jotain lahjoja, mutta muista olla vielä kiltti niin saat enemmän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: No toi oli kyllä ihan huippu toi patja! Mä en kyllä tajuu miks en saa kotiinki tollasta! Tossa toi ihminen jo rapisteli noita pahvilootia, niin eiköhän se huomiseks oo saanu lelun ja kuvat aikaan. :D
      Joululahjat kuulostaa jännältä, en kyllä oo ihan varma mitä ne sellaset joululahjat on, mutta pian kuulemma selviää.

      Poista
  2. Pena on ollut näemmä viiden tähden hotellissa. :D Mahtava tuo patja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, vähän siltä tuntu kotiin tultua, että herra on saanu vähän turhankin hyvää kohtelua. :D Mun mielestä toi patja on kanssa ihan huippu, ei pysty ymmärtää, että kellekkään tulee ees mieleen tehdä kissalle tollasesta väliaikanen kiipeilypaikka!

      Poista
  3. Harmaan ja Ilonan mielestä jauheliha on lapsille...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Mut siis mähän olen vielä lapsi...

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)