19.12.2014

Joulukuun yhdeksästoista

Ihminen nukkui tänään vaikka miten pitkään, kävi se antamassa mulle ruokaa kuudelta kun olin neljästä asti kauniisti pyytänyt. Ihminen kyllä sanoo, että ei oo kaunista pyytää puremalla ihmistä poskesta, otsasta, sormesta, nenästä ja varpaasta vuorotellen, mutta mun mielestä ei paljon kauniimpaa pyyntöä voi olla kuin hellät hammaspusut just noihin kohtiin.
Joulukalenterissa mulla oli tänään taas tonnikalaa, mua ei yhtään haittais jos sitä ois vaikka joka päivä kun se on tollasta hyvää ja kuivaa. Sitä märkää tonnikalaa en syö, se on YÄK.
"Anna mun namit nyt!"
Mulla oli keittiössä monta päivää tollanen ruskee rapiseva juttu, jonka alle oli kiva laittaa hämähäkki tai ruokaa ja rapistella se sitte sieltä esiin. Tänään ihminen sano, että ruskee rapiseva saa lähtee kun haisee eilisen sydänleikin jäljiltä pahalle. Otettiin kuitenkin kuva muistoksi, että jos mulle tulee ikävä niin voin kuvasta sitten muistella. Tässä mulla on pikkuhämis leikeissä mukana.
Hämähämähäkki joutui hampaisiin...
Nyt ei oo kuulemma enää montaa päivää siihen joulujuttuun ja ihminen on ihan outo, se on tänään siivonnu kaappeja ja laatikoita ja heittäny ihan hulluna vanhoja tavaroita roskiin tai johonkin mitä se sanoo lahjotuskasaksi, siinä on enimmäkseen sen vanhoja vaatteita, joihin se ei enää mahdu tai joista se ei enää tykkää. Sitten sillä on kanssa sellanen pino missä on myytäviä tavaroita, se sanoo, että nekin vois heittää suoraan vaikka roskikseen, että sais kaappiin tilaa, mutta toisaalta kun on ihan hyväkuntoisia, niin voihan niistä yrittää jonkun euron nyhtää... Mä en kyllä yhtään tiiä mitä on eurot, mutta ihminen sanoo, että ei mun tarviikkaan tietää. Pääasia kuulemma, että niitä on, jotta ei kuolla nälkään ja janoon.

Hauskaa perjantai-iltapäivää ja -iltaa kaikille toivottelee Pena the teeth kisser.

4 kommenttia:

  1. Me yritettiin ehdotella emännälle, jolla on kanssa kasa poisheitettäviä vaatteita, että tekisi meille niistä vaikka sellaisen laatikko pesän, joka ollaan nähty jossain.. Eurot on joo tärkeitä, jotta saadaan herkkuja ja ruokaa, niin meille on opetettu. Siksi se emäntäkin lähtee aina töihin kuulema, jotta saisi niitä euroja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Joo, mun pitääkin käydä toi vaatepino läpi ja katsoo oisko siinä jotain sellasta mistä vois rakentaa laatikkopesän! Ihminen ei kyl kauheesti näytä tykkäävän kun kaivelen sen vaatteita, mutta ei kai noilla lahjotettavilla niin väliä luulis olevan...

      Poista
  2. Oon ruvennut kans antaa hammaspusuja meidän vieraiden varpaisiin. Kahta oon purr..pussannut jo. On kivaa se!

    terveisin
    Ilona, kiss kiss -kissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Mun mielestä hammaspusut on siis ihan suurinta rakkautta mitä kissa voi ihmiselle antaa, mutta ei noi ihmiset ymmärrä. Jatka harrastusta! :)

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)