11.12.2014

Joulukuun yhdestoista

Ihminen meni eilen nukkumaan ihan hölmön aikaisin, taisi olla kello vasta yhdeksän tai jotain kun se kömpi peiton alle ja sammutti valot, ei edes kirjaa lukenut kuten yleensä. Tämä aikainen nukkuma-aika kelpasi kyllä mullekin, en kauan viitsinyt riekkua kun vaikutti ihminen niin kertakaikkisen kiukkuiselta kun vähän jotain ääntä päästelin - aamulla sitten neljältä ilmoitin, että nyt ois ruoka-aika ja aika herätä. Ruokaa sain kun hiljaisuus ei tullut ja keittiön tuolit alkoi kaatuilla salaperäisesti. Heti kun ihminen oli ruokakupin täyttänyt meni se takaisin maate ja hetken se luki kirjaa siinä ja sitten simahti uudelleen, yhdeksän paikkeilla sitten heräsi ja päästiin joulukalenterien kimppuun. Ihmisellä oli joku sellanen poliisi ja mulla nautaa. Tää kuva on hetkeä ennen joulukalenterin aukaisua, huomatkaa mun hämähäkki, sekin oli mukana odottelemassa...
"Tän laatikon koko on just perfect ja pehmusteet
on just mahtavat!"
Iltapäivällä sitten taisin saada koston aamuherätyksestä - jouduin TAAS kuuntelemaan sitä kamalaa imuria! Toinen kerta alle viikkoon. Ja ihan oma vika kuulemma kun en saa ököplussaa pidettyä huussissa tai edes huussin matolla... Mun mielestä kyllä ihminen tekee jotain väärin jos mun ököplussa haluaa levitä huussista keittiön kautta eteiseen ja olohuoneeseen mun mukana...

Hauskaa iltaa kaikille toivottelee Pena!

12 kommenttia:

  1. Joskus on ihana nukkua pitkät unet, eikö olekin Pena?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Niin, päivällä on kiva nukkua pitkät unet, mutta yöllä pitäs jaksaa remuta!

      Poista
  2. Ei saa Pena aina kiusata noita ihmisiä, niittenkin pitää antaa nukkua välillä hyvät unet ettei ne oo ärrejä heti aamusta ja jää imurointikin sitten vähemmälle :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Katotaan jos vaikka ens viikolla antais ton nukkuu vähän enemmän, nyt ei viitsi.

      Poista
  3. Tuo ilme kyllä kertoo selvästi kuka on pomo! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tuohon ei paljon oo vastaan sanomista. :D

      Poista
  4. Pena, pikku vinkki: anna se nukkua niin saat enemmän herkkuja sun muuta kivaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: No mä yritän, mutta minkäs mä sille voin, että oon nuori ja täynnä energiaa ku toi taas on jo vanha ja väsyny...

      Poista
  5. Laatikko näyttääkin täydelliseltä! :) Saataisiinkohan me huomenna viimein se meidän laatikko perille. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena: Toi on kyllä ihan mahtava laatikko vaikka siinä ei tuotukkaan mitään mulle. Mut laatikot mua yleensä enemmän kiinnostaakin. Tänään jännitetään ehtiikö meidän laatikko perille ennen kuin lähdetään Åboon... Ihminen sanoo, että netissä siellä seurantasivulla sanotaan paketin olevan jakelussa ja joskus ne on tullut jo ennen kymmentä, mutta välillä on menny yli kahteen ja jos nyt menee yhtään yli puol kakstoista niin sitte ei saada tänään vielä uusia juttuja.

      Poista
  6. Mie meen kyllä viimeistään 21 nukkumaan... tavallisestikin :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on viime aikoina vähän levähtäny toi nukkumaanmenoaika kun oon ollu kotona käsivaivasena ties miten pitkään jo niin ei oo tarvinnu väkisin aamulla herätä aikasin lähteäkseen johonkin... Sitte jos taas joskus saa tän käden kuntoon niin pitää elämän säännöllistyä, että jaksaa käydä töissä. :D

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)