5.2.2015

Nyt se myrkyn lykkäs...

...ihminen mun suuhun truutalla.  Mä päästelin eilen ja toissapäivänä vähän pissiä taas sinne sun tänne ja ihminen sitte soitti sille lääkärille. Lääkäri meinas, että kokeillaan vähän kipulääkettä ja lisää sitä jotain antipoottia. No, sen puhelun jälkeen en oo liruttanu hiekkalaatikon ulkopuolelle, mutta silti saan lääkkeitä. 

Ihmisen mielestä mä otan lääkkeeni jotenki tosi epäkissamaisesti, kattokaa ite videolta oonko jotenki epäkissa.

Hauskaa iltaa toivottelee Pena the anti-cat.

18 kommenttia:

  1. Aaa toi on tota tosi hyvää kipulääkettä!! Antasitko vähän mullekkin nomnom se on herrkkkua <33
    -Ruffe

    Eli Pena ei et ole epäkissamainen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sanoin ihmiselle, että ihan varmasti joku muukin on tota maistanu ja tykänny siitä, mutta silti se epäili - ei epäile enää kun kerroit täällä, että säki tykkäät tosta. -Pena

      Poista
  2. Kylläpäs niin nätisti maistui! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle maistuu kaikki paitsi kala. -Pena

      Poista
  3. Pena on saanut namilääkettä! Sievästi herra nuoleskelee kipulääkesatsinsa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikuttaa tosiaan, että heppu tykkää myrkyn mausta. :)

      Poista
  4. Haastoin sut! :)
    http://kissankujeita.blogspot.fi/2015/02/viiden-haaste.html

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Kyllä maistuis vaiks enemmänki kerralla, mut ihminen ei anna ku sanoo, että ei saa.

      Poista
  6. Reipas poika! Noin sitä pitää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen aina reipas paitsi ku tullaan sen phurmurnaattorin tai muun harjan kanssa lähelle.

      Poista
  7. Reippaastihan se menee lääke kitusiin, vaikka korvaa pitääkin vähän vaaka-asentoon asetella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin reipas ja korvaahan pitää ojennella kun saa herkkuja.

      Poista
  8. Nyt on maailmankirjat sekaisin! Ei kissat tuolla tavoin käyttäydy. Ei ainakaan meillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kanssa kuullut, että kissat yleensä vastustaa kaikkea lääkintää, mutta Pena jotenkin tuntuu oikein nauttivan tuosta kipulääkkeestä. :D Vähän tasapainoa tilanteeseen tuo, että antibiootteja hän ei enää suostu syömään kovin helpolla, eli tappelee hieman vastaan kun aikaisemmat antibiootit söi kuin herkkunapsuja olisi nakertanut.

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)