1.3.2015

Edelleen vierailulla...

Meidän piti ihmisen kanssa muuttaa perjantaina uuteen kotiin, mutta siinä tuli jotain mutkaa matkaan ja joudutaan vielä pari viikkoa odottelemaan, että päästään muuttamaan. Muuten ihan kivaa, mutta ihminen jo haluaisi päästä omaan kotiin - mä viihdyn täällä Turun tyypin kotona vallan hyvin... Turun tyyppi löysi jostain kätköistä muutaman hirvestä nypätyn karvan ja ai että mä rakastan niitä! Ne haisee niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvälle, että ei oikein tiedä miten päin olisi. Ihan näitten karvojen olemassaolon takia oon melkein jo hoksannu miten kaapit aukeaa ja myöskin oppinut roikkumaan liesituulettimesta... Molemmat tapoja, joita ihminen ei kuulemma arvosta - ihme niuho taas.

Tänään ihminen otti kuvia kun mä leikin Turun tyypiin ja karvojen kanssa, hauskaa oli ja ihminen hihitti niin, että ei meinannu yhtään kuvaa saada...
'Anna jo ne karvat mulle!'
'Joo, mä ihan oikeesti haluan ne!'

Turun tyyppi myös opetti mulle uuden tempun tällä viikolla, mä osaan kätellä kun käsi tuodaan sopivan hitaasti lähelle mun nassua. 
'Hei tyyppi, miks sun kättelemisestä ei saa namia,
mut ihmiseltä saa?'


Ihminen ei yhtään tykkää kun leikin tätä leikkiä tyypin kanssa, sanoo, että tollanen on paha tapa, mutta näkeehän tästä, että mä nautin täysillä...
'On sulla kyllä herkullinen sormi...'
Me ollaan saatu lupa viettää nää pari viikkoa tässä tyypin olkkarissa ja ollaan siitä tosi onnellisia vaikka olis se oma koti tietty ihan paras paikka olla. Hauskaa iltaa kaikille sanoo Pena the elk hunter.

12 kommenttia:

  1. Voi kuinka mahtavat tuoksut (varmaankin siis :) )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on kyllä niiiiiiiiiiin herkulliset, että menee pienen kissan pää ihan sekaisin kun karvat tulee kaapista esiin!

      Poista
  2. Ihku tuo sinun toinen kuvasi! Nauti nyt pari viikkoa täysillä erivapauksistasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Nautin todellaki, ihminen katoaa sinne töihin-juttuun joka päivä moneks tunniks ni sitte saa tyypin kanssa tehdä kaikkee sellasta mikä ihmisen aikana on ihan kiellettyä... Mut kukkasia mä en täälläkään saa pureksia. Mälsää.

      Poista
  3. Kiva että teillä on kuitenkin paikka missä olla :) Harmittaa tietty tommoset mutkat matkoissa, mutta pian pääsette jo omaan ihanaan kotiin!! Ihania kuvia Penasta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä ihan superkiitollinen tyypille, että saadaan olla tässä sen asumuksella kunnes päästään omaan asustelemaan. Ois ihan älyttömän rankkaa ravata Uudestakaupungista asti töissä täällä... Huonoina hetkinä auttaa vähän kun muistelee sieltä uuden asumuksen ikkunoista avautuvia näköaloja ja muistuttaa itselleen, että ei se pari viikkoa nyt niin pitkä aika ole. :)
      Kiitos, on ne kuvat melko onnistuneita. :D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Nyt mä kyllä vähän punastuin... Kiitos. :)

      Poista
  5. Voihan mutka! :( Mut ihanaa, että teillä on huippu majoituspaikka, äkkiä se pari viikkoa menee! Ihanat kuvat, karvat on varmasti superkivat! Harmittaa kun en viime vuonna ostanut näyttelystä aitoa poronkarvaa sisältävää lelua, pitää koittaa bongata joku aitokarva meillekin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, ilman mutkaaki ois pärjätty kyl ihan vallan mainiosti...
      Karvat vaikuttaa olevan melkeinpä parasta maailmassa tällä hetkellä ja niitä Pena yrittää yölläkin hakea kaapista 'salaa' kun ihmiset yrittää epätoivoisesti saada nukuttua. :)

      Poista
  6. Kyllä Pena yhden hirven mtsästäisi, ihan varmasti ;)

    VastaaPoista
  7. Sun on Pena lähdettävä hirvijahtiin! Kausi alkaa syyskuun viimeisenä viikonloppuna.

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)