18.4.2015

Huijaus

Eilen kun ihminen lähti aamulla taas sinne töihin-juttuun ei mennyt kauaakaan kun ovi kävi ja tyyppi käveli sisään. Olin ihan innoissani - kukapa ei olisi kun maailman paras leikittäjä tulee kylään... Siinä ensin sitten leikittiin ihan kunnolla, mutta pian tapahtui jotain ihan outoa. Ensin tyyppi vei kylppäriin mun pyyhkeen ja laittoi sen sinne sen näköisesti, että ihan kuin sitä olisi tarkoitus käyttää kohta ja sitten se otti mun saippuapullon ja laittoi senkin käden ulottuville. Mä vähän ihmettelin, että mitä se oikein touhuaa kun ihminen oli mulle puhunut, että illalla kun se tulee kotiin joudun pesulle ja olinkin jo henkisesti valmistautunut siihen, että mua ei illalla pestä - olin valinnut pakoreitin ja varmistanut, että vähintään yks kynsi on riittävän terävä pitämään ihmisen kaukana, mutta aina ei käy niin kuin kissa haluaa... 
Siinä sitten vähän aikaa kattelin kun tyyppi kääri housunlahkeitaan ja otti sukat pois enkä yhtään älynnyt juosta piiloon, enhän mä voinut tietää mitä julmuutta se suunnitteli... Menin katsoo lähempää ja sitten oli jo myöhäistä - MÄ JOUDUIN TAAS SUIHKUUN! Olin niin hölmistynyt tästä huijauksesta, että en osannut edes taistella vastaan, vasta ihan suihkun loppumetreillä päästin parit ulinat, mutta muuten annoin pestä ihan nätisti vaikka vihasinkin jokaista vesipisaraa ja saippuakuplaa, jotka sopivan rasvaista turkkiani kiusasisvat.

Illalla kun ihminen tuli kotiin juoksin heti kertomaan sille mitä oli tapahtunut ja se oli ONNELLINEN, siis kuka on onnellinen kun pientä kissa on noin julmasti kidutettu ja huijattu??? No mun ihminen oli ja on vieläkin, käy nuuskimassa mua vähän väliä ja kehuu miten ihanan pehmee ja kiiltävä mun turkki on. Sais jo lopettaa ton lässyttämisen. Onneks se lähtee kohta katsoo muita kissoja sinne näyttäytymispaikkaan niin saan ihan rauhassa sotkee karvani täällä.

Sitte oli vielä tänään tää toinen huijaus - se on jotain korianteria ja haisee ja maistuu aivan törkeen pahalle - mä luulin, että se ois jotain kissanminttua tai sellasta hyvää....
'No ainakaan et saanu eilen otettua noloja kuvia
märästä kissasta. Jotain sentään pelastettu.'
Hauskaa päivää kaikille sanoo pesulle huijattu Pena, joka huomenna aikoo tehdä kaikkensa, että ihmisellä olisi tukala olo tuomaripöydän edessä.

16 kommenttia:

  1. Suihkupäivänä pitää juosta ja kovaa karkuun! Toivottavasti muistat jo ensi kerralla! Ja näytä tosiaan sille ihmiselle siellä tuomarinpöydällä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä olin siis valmistautunut ihan huolella siihen, että mun ihminen pesee mut illalla, mutta en osannu yhtään pelätä tyyppiä kun se tohon tuli eikä silloinkaan sytyttäny kun se niitä pyyhkeitä ja muuta tossa asetteli. Kauheesti oppimista pienellä kissalla tässä maailmassa... Varmasti näytän tuomaripöydällä kuka käskee - ihminen tänään jo sano, että sen tuomarin parrassa ei sitte saa roikkua ni saapa nähdä saako vai eikö...
      -Pena

      Poista
  2. Eikä! Tommoset huijaukset ei oo yhtään kivoja! Ilmoittais reilusti vaan et nyt pesulle, niin ehtis kissakin reagoida ja juosta jonnekin piiloon :(
    - Lalli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyl tosi julmaa huijata pientä kissaa... Ihan varmuuden vuoks en oo tänäänkään yhtään käyny ihmisen kanssa kylppärissä vaan oon odotellu lähtövalmiina oven ulkopuolella jos se vaikka taas yrittää viedä mua pesulle.
      -Pena

      Poista
  3. Ihmiset on vähän semmosia. Kaikki huijaukset on kissalle hyväksi, vaikkei aina siltä tunnu! Vakuutan.

    VastaaPoista
  4. Kamala huijaus! Mut ehkä sä tajuut huomenna, miks se piti tehdä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ihan karmee huijaus. Jotain tekoo sillä on kai sen näyttäytymisen kanssa, mut en mä kyllä ymmärrä miks mä en vois siellä kelvata rasvasen selkäirokeesin kanssa ku kerta kotonaki kelpaan...
      -Pena

      Poista
  5. Vastapesty kisu tuoksuu niiiiiiin hyvältä! Onnea Pena näyttelyyn, muista, että hyvä käytös voi tuoda mukanaan mainetta ja kunniaa ja ehkä pari ekstraherkkua! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tuoksuu!
      -ihminen

      Kiitos, mä mietin vielä, että käyttäydynkö ja miten. Eiköhän se aamun aikana ala selvitä.
      -Pena

      Poista
  6. Onnea näyttelyyyn! <3 Pesut ei oo kyllä ikinä yhtään kivoja kissojen mielestä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jännittää ihan kamalasti, mut eiköhän tästä selvitä... Pena ei tosiaan oo mikään vesipeto. :)
      -ihminen

      Poista
  7. Hei me niin tiietään! jouduttiin suihkuun mekin, joka iikka! Nähdäänköhän me siellä näyttelyissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kauheeta kissojen kidutusta siis ollu joka puolella! Yritetään ainaki nähdä.
      -Pena

      Poista
  8. Aikamoisen vääryyden ja huijauksen kohteeksi on pieni kissarukka kyllä joutunut :)

    VastaaPoista
  9. No siis ihan järkyttävä huijaus!
    -Pena

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)