8.4.2015

Liian söpöä sapuskaksi?

Ihminen sanoo, että noi ois muka jotain ruokaa, mutta kuka muka haluaa syödä jotain mikä katsoo noin söpösti sua silmiin? Mä en todellakaan suostu syömään näitä. Ikinä.
Mä kävin vähän silittämässä niitä, mutta en ei ne reagoinu.
Vähän tän jälkeen mä siirryin tohon toiselle kipolle syömään tota oikeeta ruokaa ja sitte yks noista pötköistä liikkui tuolla toisessa kipossa! Ihminen väittää, että kuvittelen, mutta mä kyllä tiedän mitä näin - ensin sen se pyrstö näkyi kipon reunan yli ja sitten se ei enää näkynyt eli pötkö liikkui. Siihen loppu ruokahalut tolla toisellakin kipolla ja piti vähän pörhistää selkää, sähistä ja näyttää hampaita pötkölle. Sen jälkeen en oo keittiössä käyny enkä käy ennen ku oon ihan varma, että pötköt on jossain muualla. 

Ruuan ei kuulu liikkua itsekseen sanoo Pena.

24 kommenttia:

  1. Joo ei meikään suostuttas syömään, on noi ihmiset kyl niin tyhmii kun luulevat et meille maistuis haiseva kala, hyi yök!!
    -Ruffe ja Coco

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on ne kyl ihan hölmöjä. Ihminen sano, että tää oli nyt sit toinen ja viimenen kerta ku mä joudun näkee tollasii pötköjä. Tai viimeks niis ei kyl ollu päätä paikallaan - hajusta tunnistin samaks tavaraks.
      -Pena

      Poista
  2. Meillekin tuotiin joskus muikkuja kalatiskiltä. Ei syöty. Ei syöty seuraavallakaan kerralla. Sen jälkeen ei ole näkynyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihminen sano, että tää oli joku sellanen heräämisostos - se oli jotain lehmää mulle hakemassa ja nää kolme pötköö oli hymyilly sille nätisti ni sitte se osti nääki, mut ei enää uudestaan aio tuoda. Toivottavasti ei tuo.
      -Pena

      Poista
  3. Oikein toimittu Pena!
    Meille on kans joskus yritetty tarjota tollasia, ei edes silitetty niitä!
    Fisu pitää olla joko siististi fileenä tai sit purkista tonnikalaa; tällaset pötköt on Epäilyttäviä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en kyllä edes syö sitä tonnikalaa ku on purkissa, ainut kala mitä suostun syömään on noi pakastekuivatut tonnikalanpalat. Mut ihminen sanoo, et ei mun tarvii kalaa väkisin syödäkkään ku muuten syön hyvin, se vaan haluaa aina kokeilla jos mulle joku uus asia maistuis, mutta ei maistu.
      -Pena

      Poista
  4. Olet oikeassa Pena. Vaikka joidenkin mielestä nuo pötköt ovat muka terveellisiä ja ties mitä muuta hyödyllistä, on kova totuus se, että maaeläintä on kiposta löydyttävä jos aiotaan komeana säilyä. Pidä linja. Nin minäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta siis ainahan mä olen ainakin enemmän oikeessa kuin toi ihminen.
      -Pena

      Poista
  5. Hihii! Me syödään kyllä silakkaa, kun emäntä pilkko sen paloiki saksilla. Tai ainakin, Bertta, Coco ja Lilja syövät. Välillä mä vähän emmin...

    T. Ruusu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis miten te voitte jotain ton hajusta syödä? Mä en kyllä ymmärrä... Ehkä mulla on vähän yliherkkä nenä tai jotain..
      -Pena

      Poista
  6. Tosi paha kummitusjuttu! Toivottavasti ilona ei lue tätä tai se ei syö enää ikinä :-/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oli kyl ihan kummituskala kun tolleen liikkui. Mä yritän pian kirjoittaa jotain uutta ni jos Ilona ei sitte huomais tätä juttuu ollenkaan. :D
      -Pena

      Poista
  7. Mä haluun tollasia liikkuvia kaloja!!! En oo saanu pitkään aikaan muuta ku koullutta ruokaa :( (Sillon pentuna ennen Kattimaniaan tuloa söin ainakin sisiliskoja.) - Devi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä on sisilisko? Ihminen sano, että niitä voi nähdä tuolla ulkona, mutta en oikein ymmärtäny sen selityksiä - siis ihan oikeesti joku pieni liikkuva ruokapötkylä mikä on turallista syödä? Vähänkö sä oot ollu rohkee kun oot sellasii uskaltanu popsia menemään! Sun pitää sanoo sun ihmisille, että ne menee ulos hakee sulle niitä sisiliskoja. Ja mäkin sanon ihmiselle, että sen pitää näyttää mulle sellanen joskus, en kyl usko, että oisin niin rohkee, että uskaltaisin syödä sellasen.
      -Pena

      Poista
  8. Me ymmärretään sua tooosi hyvin Pena.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä, että edes joku... Mun ihminen ei kyllä ymmärrä yhtään.
      -Pena

      Poista
  9. Vastaukset
    1. No ei oo kyl yhtään hienoo ku eväs liikkuu itekseen!
      -Pena

      Poista
  10. Silitettävän söpöjä! :D Mut hui, jos itsekseen liikkuvat! Meillä tytöt olisivat innoissaan, jos joskus hiiriateria liikkuisi, mut kala-aterian kanssa saattaisi tulla samanlainen reaktio kuin Penalla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ihan varmana liikku sanokoon ihminen mitä sanoo, mutta mä näin! Mä en oo vieläkään nähny ikinä yhtään oikeeta hiirtä, toivottavasti ne maistuu paremmalle ku noi leluhiiret kuitenki.
      -Pena

      Poista
  11. Samaa pötköö on täälläkin yritetty tarjoilla, no go.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ekaa kertaa ikinä näin kissan sähisevän ruualle... En ehkä enää ees yritä kalaa tarjota kun ei kerta maistu niin ei maistu...
      -ihminen

      Poista
  12. Namnam, kalaa! Jos sulle vielä tarjotaan noita, niin laita ne tulemaan mulle? Ihan herkkua. Pipsu on allerginen tommosille, niin siks minäkään en saa kalaa, tulis kuulemma kinaa, jos toisen lautasella ois ja toisella ei. Ja pah, tahtoo kalaa!
    - Miiru -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh, toiselle tuputetaan väkisin jotain pötköjä ja sitte jossain joku haluais ne... Mä kokeilen ens kerralla, jos sellanen vielä tulee, lähettää ne pötköt sulle vaikka lentopostilla.
      -Pena

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)