29.4.2015

Nyt se on seonnu!

Ihminen on tossa monta päivää hykerrelly, että kohta tulee kiva paketti, joka auttaa ulkoilussa. No, tänään se tuli ja mun mielestä toi on vähän nolo juttu...

Arvatkaas vaan mitä tossa on sisällä:
Ihminen sotki siitä tahallaan kaiken sellasen millä vois helposti netistä löytää vastauksen... Mä kerron sitte huomenna mitä kauheeta ja hauskaa se nyt on keksiny. Hullu ihminen. 
Tyypille iso kiitos, että tulit tänne tänään ottamaan paketin vastaan ja leikkimään mun kanssa ja tosta kuvasta kanssa kiitos.


Hauskaa iltaa kaikille toivottaa Pena - the one who couldn't stop laughing.

P.S. Kiitos Viiksikarvan varassa -blogin väelle kivasta rusetista, mä lupaan joku päivä lähiaikoina pysähtyä niin, että ihminen saa kuvan kun mulla on se kaulassa!

10 kommenttia:

  1. Innolla ootellaan mitä hölöyksiä ihminen on keksinyt -Justus & Mimmu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hölmöyksiä siis, tää näppäimistö ei tottele kunnolla..

      Poista
    2. Kyllä mä tänään kerron... Naurattaa kyl vieläkin ihan hölmönä ton ihmisen jutut...
      -Pena

      Poista
  2. Vastaukset
    1. :D Ihmisen mielestä loisto-ostos, kissa vielä epäilee koko hommaa.

      Poista
  3. Onnea sulle Pena laatikosta! Mäkin sain ison laatikon, mutta se ei ole samanmuotoinen ja värinen laatikko, joten taidettiin saada eri jutut :D - Pepsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laatikko on ihan onnellinen juttu, mutta siitä mikä siellä sisällä on en oo ihan varma vielä...
      Hyvää synttäriä sulle kaunotar Pepsi! Sä sait varmaan jotain tosi kivaa siinä sun paketissa kun oli niin iso.
      -Pena

      Poista
  4. Pidä varasi Pena! Se voi olla jotain näyttelyjuttuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On siitä kuulemma sielläkin ehkä apua...
      -Pena

      Poista
  5. Jotain isoa siellä täytyy olla! Saakohan paketti jäädä kivaksi temmellyspaikaksi, niin tulee lisää hupia? :)

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)