1.5.2015

"Tuu äkkii kattoo tänne mikä toi on!"

Tolleen mä huusin ihmiselle keittiöstä tänään tossa hetki sitten, en ollu koskaan ennen nähny tollasta.
Ihminen luuli, että mulle sattu keittiössä jotain kun päästelin kuulemma jotain ihan outoa ja ihmeellistä ääntä, mutta mä olin vaan innoissani ku tollanen pomppi menemään tuolla pihalla. Sitte ku ihminen katso ikkunasta, sinne mäkin tuijotin, ni se alko hihittää ja sano, että toi on pupu tai siis jänis, mutta pupu kuulosti hauskemmalta mun mielestä.

Aatelkaa, toukokuun eka päivä ja mä näin mun elämäni ekan pupun!

Hauskaa vapunpäivää kaikille toivottelee Pena the rabbit hunter.

22 kommenttia:

  1. Jestas sentään, sehän on pupu! Iske Pena vaan kiinni jos mahdollista. Pupu on hyvää, sen tietää Myrsky the RabbitHunter.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl mä niin oisin halunnu ottaa sen kiinni, mutta me asutaan tääl ihan kauheen korkeella ni ei oo sellasta oikein tosi nopeeta, turvallista reittiä tonne pihalle... Onks Myrsky joskus saanut tollasen kiinni ihan oikeesti?
      -Pena

      Poista
  2. Meidän pihalla eilen myös. Oli erikoista, ei noita oo näkynyt enää muutamaan vuoteen. Hgissä tehokasta lahtausta... Oli ilo nähdä pupu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä todellinen ilo nähdä pupu, en muista milloin oisin viimeks täällä nähny muuten ku jossain syvällä metsässä...
      -ihminen

      Poista
  3. Kyllä toi oli parempi juttu kun joku vapputori ! Lisää pupuja vaan telkkariin, siitä kissat tykkää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tää oli kyl ihan parasta, vieläkin vähän kuola valuu kun muistelee tuota herkullista näkyä.
      -Pena

      Poista
  4. Loistava bongaus! Vappupupu ja vielä sun eka. Onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli se aika hieno tunne nähdä tollanen, harmi ku ei päässy kokeilee miltä se tuntuu...
      -Pena

      Poista
  5. Oooh! Tommosta en oo ikinä nähnytkään! Vau! Sulla on kyl tosi hyvä töllö siel Pena!
    - Crusoe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Silmät tarkkana vaan niin eiköhän tuollanen jossain vaiheessa vielä sunkin silmiin osu! On toi aika hyvä töllö vaikka tipuja on vähemmän ku ois jossain metsän keskellä. Vaiks ei niis isoissa tipuissakaan mitään vikaa oo, mut välillä vähän pelottaa ku ne lentää ihan ikkunan vierestä ja on melkein isompia kuin mä oon!
      -Pena

      Poista
  6. Wau! Me ollaan kyllä kuultu pääsiäispupusta, muttei koskaan wappupupusta :) Ja sulla sitten on oma sellainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se on sellanen wappupupu, ihanan lihaisan näköinen otus...
      -Pena

      Poista
  7. Me käytiin nyt kuromassa umpeen meidän blogilukuviivettä. Voi Pena <3! Oot ehtinyt tehdä huhtikuussa vaikka mitä, ollaan ihan häiläistyneitä. Se pesuhuijaushommeli sai meidän hännät ihan pörhöön - oli kavalsti suunniteltu. Onneksi annoit jännitystä henkilökunnalle sitten näyttelyssä ;-D. Mutta hieno ruusuke, onneksi olkoon!

    Meidän emännän mielestä ne vaunut on hyvä idea. Me ei nyt vielä kommentoida tähän mitään..., kerro sitten miltä kissanäkökulmasta se kyyti tuntuu. Pupu on kyllä aina hyvä juttu, se vois ehkä olla sit juhannuspupukin?
    - Pipsu ja Miiru -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on ollu kyllä kiireinen kuukausi ja kaikkee hirveetä ja jännää tapahtunu, mutta toivottavasti nyt vähän elo tasaantuu...
      Mä oon tässä sisällä vasta testannu kärryjä eikä ne niin kauheelta tunnu, mutta kyllä mä ehkä sitte ulkona annan kunnolla ainaki ohjeita, että mihin suuntaan mennään. Raporttia tulee sitte ku on testattu.
      Mä kysyn ihmiseltä tosta juhannuksesta lisää, mutta joo, eiköhän tollanen pupu siihenkin sovi.
      -Pena

      Poista
  8. Ooh oot nähny tommosen, me ei olla ikinä nähty mut eiks tommosta voi syyä? Ois varmaan aika herkullista slups!
    -Ruffe ja Coco

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihminen sano, että tota vois syödä ja, että tosta ois riittäny mulle moneks viikoks syötävää. Harmi ku ei ollu mahdollista ottaa sitä kiinni... Toivottavasti pääsette näkee tollasen, oli aika jännää.
      -Pena

      Poista
  9. Jännä! Mäkin oon joskus nähnyt tollasen ikkunasta, mutta paljon pienemmän. Se oli joku citypupu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi oli tosi iso, ei kovin pientä täältä näin ylhäältä ois ehkä nähnytkään...
      -Pena

      Poista
  10. Vauuuuu, mahtaakohan tulla uudestaankin? Tommonen oisi tosi mahtava bongata! Vähän vaihtelua linnuille. :D Täällä kisut on aina olleet muualla kuin ikkunan ääressä kun jänö on pomppinut näkösällä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen, että pupu oli pihalla tänään aamulla kun alko kuulua taas kummallisia ääniä keittiöstä ja sitten mua käytiin läpsimässä tassulla naamalle. En jaksanu nousta katsomaan mitä sieltä ikkunasta näky. En ainakaan usko, että noi tavalliset lokit ja varikset moista intoa sais aikaan.

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)