14.5.2015

Vihreää

Tänään me käytiin ensin kylässä ton ihmisen tädin luona ja sitte siitä lähdettiin ulos. Mä matkustin ihan rauhassa kärryissä pukeutuneena mun uusiin Vänttisiin kun tultiin sellasen tosi vihreen paikan kohdalle. Siinä ihminen avas kärrin luukun, laitto Flexin kiinni mun Vänttisiin ja sano, että nyt saa kävellä ihan ite. Ensin kattelin ihan, että yäk, en tosiaan kävele, mutta kohta jo unohdin, että ulkona on kamalaa. Mä ihan oikeesti tykkäsin tosi paljon olla ulkona ja katella tipuja ihan lähietäisyydeltä. Siinä vihreessä me kuljeskeltiin melkein tunti ja sitten ihminen ohjasti mut kärryyn istumaan. Käveltiin koko matka kotiin ja ihmisillä riitti ihmeteltävää, yks setä jonka perässä käveltiin tosi pitkään katso varmaan kymmenen kertaa taakseen ja tuijotti mua, ei vissiin ihan meinannu ymmärtää mitä siellä kärryssä näkyi.
'Tässä on joku tosi hyvä tuoksu'
'Joku herkullinen tästä on kulkenu!'
'Eihän ne vastaantulijat nää mua nyt ku oon täällä?'
Hauskaa iltaa kaikille toivottaa Pena the jungle cat.

22 kommenttia:

  1. Sä oot päässyt Pena ihan viidakkoon! Mahtoi olla jännää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oli kyl tosi jännää ja ulkona oli paljon hauskempaa ku ikinä ennen, meen uudelleenki.
      -Pena

      Poista
  2. Kissa valjaissakin tuntuu ihmisiä kovasti ihmetyttävän - kissa kärryissä on varmaan jo ihan tajunnan räjäyttävä näky! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuu olevan ihan superihmeellinen näky kissa kärryissä, mutta antaa ihmisten ihmetellä, pääasia on, että kissalla ja ihmisellä on kivaa. :D
      -ihminen

      Poista
  3. Kissa valjaissa kerää kyllä tuntemattomilta katseita, monesti meillekin ovat ihan satunnaiset kulkijat tulleet juttelemaan, että "ai se on kissa!". Ihania kuvia, on se ulkoilu mahtavaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laskeskelin, että kuuden tai seitsemän tuntemattoman kanssa tänään keskustelin aiheesta 'Oi miten kauniisti tuo kissa pysyy tuolla kärryssä'. :D Ulkoilu on ihanaa.
      -ihminen

      Poista
  4. Jee, Pena on uskaltautunut kävelemään omilla jaloillaan! Siitä se maailmanvalloitus lähtee. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen, että toi pitkähkö ruoho autto asiassa aika paljon - Pena varmaan tunsi olevansa vähemmän näkyvillä tuolla ruohikossa kuin kaupungin kovilla jaljakäytävillä. :)
      -ihminen

      Poista
  5. Oot Pena löytäny aika pitkän nurmikon, mekin tahotaan ulos ja äiti lupas et päästäänkin huomenna!!
    -Ruffe ja Coco

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyl tosi pitkät heinät, pääsi hyvin piiloon. Toivottavasti huomennakin on hyvä ulkoiluilma.
      -pena

      Poista
  6. Ihan noin syvälle vihreään sukelsit! Hienoa. (Mites ne punkit? Meillä vauhkotaan jo niistä...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli tosi kiva sukellella tuolla!
      Ihminen sitte ku päästiin kotiin alko jostain punkeista puhua ja tutki mut tosi tarkasti, että en oo tuonu sellasia mukanani... Ei näkyny yhtään.
      -Pena

      Poista
  7. Paljon vihreää ruohoa tännekin kiitos! ♥ Kylläpä siellä on jo hyvää vauhtia kesä tuloillaan ja upea viidakko pienelle saalistajalle! Varokaa punkkeja, tämä vuosi tuntuu olevan erityisen ärhäkkä. Joka puolelta tuntuu tulevan punkkihavaintoja ja kaverin koirasta on löytynyt jo neljä kertaa punkki. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, että vihreys sinnekin asti pian ehtii... Täällä on ollu muutama ihanan kesäinen päivä niin on maailma päässy vihertämään.
      Mä ton ulkoilun jälkeen just tajusin, että pitäs niitä punkkejakin varoa. En ainakaan löytäny yhtään Penan kyydistä. Joku karkote varmaan pitäs keksiä vaan kun valikoimaa on niissäkin ihan hirveesti...
      -ihminen

      Poista
  8. Heiiii, Kattipojasta on tullut seikkailija. Muista kuitenkin, että itseä isompia vastaantulijoita sietää hieman tarkkailla ennen niiden syömistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä vastaantulijoita pitää mennä piiloon! Ja ihminen sanoo, että niitä ei saa syödä kun nekään ei syö mua.
      -Pena

      Poista
  9. Hienot valjaat ja hieno heinikkö, namia ruohoa syötäväksi. Kävelet kyllä tosi hienosti tossa flexissä!
    - Emäntä -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en kyllä syö tota vihreetä! Ihminen on kotonaki mulle kasvattanu tollasta, mutta siitäki söin vaan ne siemenet. Hyi, kamalaa vihreetä syötävää.
      Pakko oli vähän malliks näyttää, että kyllä mä osaan flexissä kulkee ku ihminen epäili, että en osaa.
      -Pena

      Poista
  10. Vihree on parasta! Tai ainakin parhaimpien joukossa. -Devi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl mä silti kaikkein mieluiten oon sisällä ja parvekkeella vaan...
      -Pena

      Poista
  11. Vastaukset
    1. Liaani vaan ei oikein sovellu roikkumiseen. :)

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)