22.5.2015

Vuosi sitten

Vuosi sitten iltapäivällä ihminen oli töissä ja tauon tullessa istahti taukotilaan, otti puhelimensa esiin ja luki sähköpostinsa. Pian kuului ihmisen suusta ihastunutta kiljahtelua ja työkaverit katsoivat, että mikähän tolle tuli. No, ihminen oli saanut siltä mun äipän ihmiseltä postia, jossa kerrottiin, että mä ja mun systerit oltiin kehittymässä siellä äipän sisuksissa. 
Ihminen kertoi mulle, että tästä uutisesta alkoi sen elämän ehkä pisimmät ajat - piti odottaa meidän syntymää, jotta tietää onko meistä joku just sille sopiva poitsu ja sitte kun me viimein putkahdettiin maailmaan piti odottaa, että kelpuuttaako se äipän ihminen ton mulle ihmiseks.
Mä olen ainakin ihan tyytyväinen tohon ihmiseen vaikka se nukkuukin ihan liikaa yöllä ja ei oo vieläkään mulle kaveria hommannu. Ja ihminen sanoo olevansa tosi tyytyväinen meikäläiseen, mutta aamuyöllä saisin kuulemma nukkua enemmän.

Tänään mä olen jo aika paljon isompi kuin silloin vuosi sitten, kattokaa vaikka kuin iso mä jo oon näistä tän aamun leikkihetken kuvista. Harmi kun ei oo kuvia sieltä äipän sisuksista...




Hauskaa päivää kaikille toivottaa Pena!

34 kommenttia:

  1. Kyllä sun ihmisen odotus kannatti. Tuloksena oli noin komea Pena.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvää kannattaa aina odottaa...
      -Pena

      Poista
  2. Mitenkähän te vielä pääsisitte sopuun nukkumisesta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmisen pitää vaan ymmärtää, että aamuyöt on parasta aikaa olla hereillä ja vaania lokkeja tiputelkkarista!
      -Pena

      Poista
  3. Kissan pennun odotus on kyllä niiiiiiin tuskallista :D Aika menee niiiiin hitaasti ettei oo tosi :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli se kyllä ihan supertuskallista odottaa tota, mutta odotus kyllä palkittiin ruhtinaallisesti ja palkitaan edelleen joka päivä. :D
      -ihminen

      Poista
  4. Niin komea Pena ♥ Hih ja puutteensa kullakin. :D Pianhan on sitten synttäritkin, ehkä yksi puute voisi silloin korjaantua vähän eläväisemmällä lahjalla (tai ainakin lahjan lupauksella), Pena nyt paljon wink wink mamille, että heltyy. ;)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä oon kyllä ihmiselle sanonu, että synttärilahjalla vois olla neljä jalkaa, häntä ja nätit korvat, mutta en tiiä onko se kuunnellu mua. Yölläki välillä käyn muistuttamassa, että sellanen lahja ois paras lahja. :)
      -Pena

      Poista
  5. Oot täydellinen poitsu, Pena! Ja onnittelut. Kummallekin.

    VastaaPoista
  6. Kannatti kärsiä se odotuksen tuska :-)

    VastaaPoista
  7. Kyllä odotus kannatti! Komea kolli on penasta tullut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Odotus palkittiin todella hyvin. Kiitos!
      -ihminen

      Poista
  8. Iso ja ihana olet :) Ihmisesi saa olla hyvin tyytyväinen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Kyllä se onki tyytyväinen. :)
      -Pena

      Poista
  9. Olet jo lähes täydellinen voittaja. Se nukkumisjuttukin onnistuu, kun vain jatkat sitkeästi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä toivon, että oot oikeessa, kyllä ihmisen pitäs ymmärtää, että lokkien seuraaminen on tärkeämpää kuin uni.
      -Pena

      Poista
  10. Oi Pena ♥ Olet kyllä sellainen hurmuripoika!

    VastaaPoista
  11. Ihana Pena. Olet kyllä kasvanut komeaksi kolliksi ♥ ♥

    T. Lilja ja Ruusu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tytöt, te ootte molemmat tosi söpöjä. :)
      -Pena

      Poista
  12. Onnea kummallekin ja Penalle voimia öisiin bileisiin. Mielummin kyllä duoo kun soloo, sanoisi meidän nelikkokin ;)

    Meillä onneksi kaikki "raskaudet" oli vähän niinkuin yllätyksiä eli odottelua ei juurikaan ollut kissan löytymisen jälkeen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, ihminen toivoo kyl, että mä en enää enempää voimia sais noihin öisiin bileisiin, mut mä kyl toivon toisin...
      -Pena

      Odottelu oli ihan kauheeta, vähän helpotti siinä vaiheessa kun kasvattajan hyväksyntä tuli, mut kyl ehti aika käydä pitkäks monta kertaa senkin jälkeen.
      -ihminen

      Poista
  13. Oli kyllä varmasti palkitseva odotus! Komia kolli ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ja palkitsee vieläkin joka päivä. :)
      -ihminen

      Poista
  14. Pena on kyllä piitkä, punainen ja kaunis komistus <3 Ihan yllätyin kuvista ja Penan nuoruuden äkäten taannoiset näyttelykarkaamiset ymmärrän paremmin. Jos olisi kaksi pojankloppia, mamin yöunet voisi jäädä vähiksi TAI sitten ei :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuori tai ei niin ois kyllä silti voinu jättää karkaamatta... :D Pena kiittää kehuista.
      Jos ois kaks poitsua niin vois käydä helposti niinkin, että sitten ei nukuttais enää ollenkaan, mutta toisaalta saattais käydä niinkin, että pojat keskenään riekkuis olkkarissa ja minä nukkuisin suljettujen ovien takana makkarissa. :D
      -ihminen

      Poista
  15. Odottavan aika on p-i-t-kä-ä. Lopulta tuli Pena :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika oli ijan hurjan pitkä, mutta onneks palkkio on ihana. :)
      -ihminen

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)