17.6.2015

Kasa tavaraa

Ihminen kävi eilen sen isukin kanssa kaupassa ja tuli kotiin kauheen tavarakasan kanssa. Sillä oli ruokaa ja Ökoplussaa ja herkkuja ja sitte tollanen kasa:
Se sanoo, että noista tulee mulle jotain kivaa jos se oppii pleisssssssaamaan, että saa homman valmiiksi. Mä en ihan hoksaa mikä juttu toi on, mutta näen kuulemma toivottavasti pian. Inspiraation se löysi tähän kuulemma jostain Somakissin lehdestä joskus vähän sen jälkeen kun mä olin tullu mukaan kuvioihin. Vähän kauan sillä kesti päästä aloittamaan, mutta ehkä se nyt aloittaa kun kamat on kotona. Kangas vaan kuulemma puuttuu.

Hauskaa iltaa kaikille maukuu Pena.

12 kommenttia:

  1. Hämärähommia, täytyy olla! Tuuria, taitoa ja tarmoa ihmiselle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On todella hämärää... Ja noi kaikki kolme T:tä tulee enemmän kuin tarpeeseen. :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Toivottavasti tulee joskus valmista. :D

      Poista
  3. Ihan taatusti tulossa on jotain siistiä!

    VastaaPoista
  4. Huiii! Mitähän kivaa tuosta syntyy? :D Miulla on hämärä muistikuva, että tästä on puhuttu joskus täällä, mutten yhtään muista mikä tämä on, jos edes on se sama.... :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On siitä tosiaan täällä ollu puhetta joskus ikuisuus sitten... Toivottavasti se joskus tulee valmiiksi myös. :)

      Poista
  5. Eka mä olin, että mä tiedän mutta sitten mä olinkin, etten kai tiedäkään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut voi olla, että tiiätkin... Kyl täs varmaan pian jotain lisävinkkiä annetaan. :D

      Poista
  6. Vautsi vau, toivottavasti valmistuu nopsaa ;)

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)