4.6.2015

Töihin-juttu

Ihminen on ihan koko ajan siellä töihin-jutussa ja sitten kun se ei oo, se vaan nukkuu tai käyttää sitä hurisevaa konetta mikä syö mun lelut ellen vahdi sitä koko ajan. Mä en ole tännekkään päässyt paljon kirjoittelemaan juurikin sen takia, että toi ihminen ei jaksa avata tätä konetta enää joka päivä kun se on niin poikki niitten töihin-juttujen takia. Viikonloppuisin se joko istuu mun kanssa leikkimässä tai luuhaa jossain kylillä ja silloinkaan tää kone ei kauheesti auki ole. Mä niin haluaisin, että se joku lottokeiju mistä ihminen puhuu, tulis käymään meillä ni sitte ihminen sais olla aina mun kanssa kotona. 
Tänään ihminen tuli yllätysaikaisin kotiin ja huristeli sen hurisevan koneen kanssa täällä ympäriinsä, leikki mun kanssa ja avas koneen! Pääsin vihdoin kirjoittelemaan. Niin ja ihmisellä oli tuliaisia kun se tuli. Aika kiva juttu, kattokaa vaikka:
Ensin vähän jänskätti...
...sitten ei enää...
...jänskättänyt yhtään.
Pitäkää hauskaa, mä meen mun putkeen takas nukkumaan ja riekkumaan. -Pena

16 kommenttia:

  1. */oitella / - Max
    No höh! Eihän se sellainen peli vetele, että sillä olisi muka jotain tärkeämpää kuin kirjoitella sun sanelusta! Tosi iso tuo sinun putkesi!! - Pepsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä puhut Max nyt jotain ihan hassua koodikieltä kun mä en hoksaa ollenkaan...
      Mä oon Pepsi ihan samaa mieltä, ihmisen maailmassa ei voi olla mitään tärkeempää ku minä ja mun jutut. Tunneli on toooodella iso - ihminenki mahtuu sinne! Tossa se hetki sitten änki itsensä sinne ja sitte oli melkein paniikissa ku ei meinannu osata tulla ulos, mua naurattaa vieläkin.
      -Pena

      Poista
  2. Töihin-hommat on tavalaan ok, kun se liittyy jotenkin kissanruokaan, kissanleluihin, kissanmööbeleihin tai ihan mihin vaan kissan-juttuun.
    MUTTA! Siellä ei saa olla liikaa, sieltä tulee palata virkeänä ja täynnä intoa hoidella kissajuttuja oman kissan kanssa. Koska oikea pomo löytyy kyllä himasta eikä töihin-mestasta..

    T. Triolat ja Nisu tällä hetkellä hyvin huomioitu mutta useasti laiminlyödyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä toi ihminen joka aamu hokee, että pakko on mennä, jotta saa mulle ruokaa ja leluja ja kaikkee muutaki mitä tarviin, mutta kyllä mä niin paljon mieluummin pitäisin ihmisen kotona vaan. Se kyllä lupas, että yks tällanen ihan kauhee viikko ja sitten helpottaa, on kuulemma tulossa jotain lyhyempiä viikkoja ja joku retkikin mihin mäkin pääsen mukaan...
      -Pena

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Vihdoinki löyty tarpeeks pitkä, että voi kunnolla riekkua. :)

      Poista
  4. Tuulitunneli! Sait Pena tuulitunnelin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä alanki sanoo sitä tuulitunneliksi!
      -Pena

      Poista
  5. Onneks meillä äiti on aina kotona, mut ei olla kyllä vieläkään totuttu siihen et isi ei oo ja tulee vasta joskus tosi myöhään aina kotiin. Äitikin kuulemma haluis tommoseen töihin juttuun mut ei oo päässy, ihan oikein saahaanpahan herkkuja ja rapsuja ainaku halutaan ♥
    -Ruffe ja Coco

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oishan se varmaan sille teidän äiskälle tosi kiva jos se pääsis sellaseen töihin-juttuun, mutta teille se ois kyl tosi kurjaa. Mut teitä on kyllä kaks niin teillä ei varmaan ois ihan niin tylsää ku ihmiset on poissa... Herkut ja rapsut on kyl ihan parasta.
      -Pena

      Poista
  6. Onkos tätä nyt liikkeellä? Ilona tuolla toisaalla valitti samaa ja meilläkin esiintyy tuollaisia liian pitkiä poissaoloja. Meitä on sentään kaksi, mutta voisittekohan te Ilonan kanssa järkätä jonkun teleportaalin ja vierailla sitä pitkin toistenne luona kun ihmiset on hukassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihminen eilen just naureskeli, että onpa hassua kun toisaalla ihan samasta inistään. :) Mä voisin kyllä yrittää Ilonaan ottaa jotain sellasta teleporttijuttua... Auttaiskohan mun tuulitunneli siinä puuhassa...
      -Pena

      Poista
    2. Ai täällä suunnitellaan kissojen teleporttaamista.

      Jatkakaa...

      (mutta haluan kyllä kans Ilonan takaisin!)

      Poista
    3. No jos me ihan vähän vaan vuorotellen Ilonan kanssa teleportattais itsemme kylään toisen luokse ku ihmiset on poissa ja sitte aina tultais omaan kotiin ku te ihmiset tuutte kanssa kotiin, oisko hyvä?
      -Pena

      Poista
  7. Hieno tuubi, vieläkun sillä vois tosiaan vaikka teleporttailla :=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, jonku teleportaalilisäkkeen ku siihen sais...

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)