19.7.2015

365 days of a cat's life, week 2

Ihmisen kissakahvilajuttuja saatte ootella iltaan tai ainakin iltapäivään, nyt on mun vuoro! Tässä on toinen viikko siitä ihmisen höhlästä haasteesta, jonka takia mä menetän hermoni ihan totaalisesti kohta. Se jahtas neljä päivää mun tassuja jollain ihmeen makropioottilasilla kun halus lähikuvat harittavista varpaista, joissa kynnetkin näkyy, mut mähän en suostunut kunnolla näyttämään... Kännykälle väsyneenä yhtenä aamuna vahingossa sitte näytin, mut parempi kuva kuulemma vielä tarvitaan. Viidentenä päivänä se ei enää viitsiny ees yrittää vaan suuntas energian johonki muualle.
Toinen viikko:
Kun ei tassuja saanu, niin tuli nää mun ruusukkeet sitte.

"Annaruokaaannaruokaaannaruokaaannaruokaa"
Mulla oli siis nälkä ja yks vaan ahistelee jonku
kameran kanssa ja yrittää tassuja kuvata. Pah.

Takatassut. Tää voi olla vastaus siihen
tassuhaasteeseen ku kissablogeissa pyörii. Me ei
vaan muisteta enää kenelle kunnia haasteen
aloittamisesta kuuluu...

Kännykällä aamun hämärässä unisena napattu
tassu, värit on kännykkämäisen kellertävät,
mutta näkyy siinä kynnet. Ei sellanen kuva mitä
ihminen ois halunnu.

Ukkosen jälkimainingeissa. Ekaks oli kauhee
jyrinä ja pauke, ihmistä ei haitannu, se vaan
touhus omiaan, mutta mä olin visusti tallessa
sängyn alla. Sitte ku pauke loppu, tulin pois
makkarista ja siirryin olkkariin ihmisen työtuolin alle.
Tyyppi on rakentanu sinne mulle tollasen kivan pesän.
Siellä mä olin sitte ihan nukkuma-aikaan asti tallessa.

"Onks nää herkut pakko laittaa näin hankalaan paikkaan???"

Tässä mä oon laskeutumassa hienosta hypystä.
Ihminen ei ihan ehtiny saada säätöjä kohdilleen,
mutta tän täyty kelvata kun muita hyppyjä en enää
sitte tehny.
Romut ois voinu siivota pois takaa.

Hauskaa sunnuntaita kaikille sanoo Pena, joka on tänään ja eilen illalla saanut syödä jotain ihanaa, haisevaa pussi- ja purkkiruokaa! Kiitti Naukulan Mamma, että sellaset järkkäsit, mä olen jääny niin paljosta paitsi kun saan vaan lihaa ja toisenlaista lihaa.

14 kommenttia:

  1. Sulla on mielenkiintoinen ilme.. Tuo ruokapyramidi ob niiin kissojen kiusausta! - Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää olla ilmeitä tai heti luullaan, että on tylsää. Kaikki pääsis helpommalla jos herkut vaan annettais eteen eikä tarvis onkia niitä pyramideista ja muista ihmevimpaimista.
      -Pena

      Poista
  2. Hammaslääkärikäynti virtuaalisesti tehty! On sulla komea purukalusto Pena ja kiitos kun lainasit ihmistäsi eilen tänne Helsinkiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mun hampaat ainaki komeemmat ku ihmisellä! Mun mielestä joku vois viedä ton ihmisen useemminki johonki pois täältä, mut vaan jos tyyppi taas ilmestyy mun seuraks ku se on ihan paras leikkijä maailmassa.
      -Pena

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Täytyy olla jos aikoo nauttia herkuista!
      -Pena

      Poista
  4. Reikiä nolla! Hienoja kuvia, kaunis poika!

    VastaaPoista
  5. Ihan paras tuo annaruokaa -kuva. Ja tassut ♥

    VastaaPoista
  6. Hienot ruusukkeet ja hammaskalusto! :) Ja tassut! Kaikki on hienoa!! :) Paitsi kiusaava ukkonen.

    VastaaPoista
  7. Kiitos. Ukkonen on kyl ihan plääh.
    -Pena

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)