25.7.2015

365 days of a cat's life, week 3

Mä nyt päätin julkaista nää tän kolmannen viikon kuvat jo tänään ku huomenna joudun kuulemma olemaan siellä näyttäytymässä koko päivän - pitää varata huominen päivä sieltä raportointiin jos jotain raportoitavaa on. Ihminen sanoo, että sellasta samanlaista raportoitavaa ei tarvi järjestää ku silloin Turussa oli, mutta enpä tiiä, sen näkee sitte huomenna.
"Onko ihan pakko sohia sen kameran kanssa ku
toinen yrittää nukkua???"

Tää oli vähän sellanen paniikkikuva.
Oltiin jo peiton alla ja silmät oli menossa
kiinni kun ihminen hoksas, että jotain
meinas unohtua. Äkkiä peitto
pois ja kamera käteen, alle kahdessa
minuutissa kuva oli jaettu ja unta jatkettu.

Tässä mä oon taas vähän niissä lampaan vaatteissa.
Nä onkin ainoot vaatteet mitä suostun pitämään.

Yritti ottaa kuvaa, jossa loikkaan lelun perässä, mut
mä veinkin koko lelun mennessäni. Keppi vaan
leijuu perässä.

Tän te jo näitteki, mutta se on osa viikkoa niin saa
olla tässäkin.

Eilen ihminen onnistu hääräämään näiden
kanssa keittiössä niin, että mä en yhtään huomannu!
Vasta kuvasta sitte näin, että on ruokaa pilkottu.
Julmaa kissan kiusaamista olla pyytämättä toista
paikalle tarkastamaan tavaran laatu!

Käytiin tänään sitte sotkemassa mun just pesty turkki,
oiskohan kannattanu pestä vasta tänään... No, huomenna
ihminen sitte siellä Hämähäkkilinnassa, vai mikä se oli,
varmaan siltä tuomarilta kuulee kannattiko ulkoilla.

Mä lähden nyt etsimään piilopaikkaa mistä ihminen ei löydä mua (ei oo enää sänkyä minkä alle pääsis, kerron siitä sit joku päivä vähän lisää!). Tulkaa jooko huomenna moikkaamaan jos ootte siellä Hämähäkkilinnassa näyttäytymässä, mä tarviin kaiken tuen ja huomion ku ihminen kuitenki taas lykkää mut sellaseen kauheeseen vankilaan melkein koko päiväks.

-Pena

14 kommenttia:

  1. Sulla on kivan iso puu! Susta saisi hyviä joulukortteja noissa kuteissa! - Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liian pieni puu, ihminen just ja just ylettyy koskemaan jos oon tuolla ihan ylhäällä.
      Ihminen horisi kanssa jotain joulujuttuja ku olin kissana lampaan vaatteissa...
      -Pena

      Poista
  2. Hah, kävinkin etsiskelemässä teitä jo tänään sieltä hämähäkkilinnasta, kun en muistanut että tuutte vasta su :)
    Ihana puu muutes!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alunperin oltiin tulossa molempina päivinä, mut sitte suunnitelmat vähän muuttu. :)
      Puu on ihan ok, vähä liikaa tasoja, enemmän sais olla ihan vaan kiipeily- ja raapimatilaa.

      Poista
  3. Jouupukki hei, saako laittaa pari toivomusta ?

    :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en oo joulupukki ku se joulupukki asuu siellä korvapaikassa, joku tunturi tai sellanen, ja mä asun täällä Turussa!
      -Pena

      Poista
  4. Ei olla tulossa hämppylinnaan mutta paljon onnea matkaan sulle. Olethan nuori ja komee, mikään ei voi mennä huonosti :-)))

    Hienot Donald-villat, btw.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut kyllä me jossain vielä nähdään vaikka et ny Hämähäkkilinnassa käynytkään.
      Kiitos, on ne munkin mielestä aika kivat villat!
      -Pena

      Poista

  5. Olet upea kissa poika, kyllä se ihminen kohtelee sinua hyvin ja sinulla on vaikka mitä tavaroita,pian ihminen ei itse mahdu sisälle teidän kotiin!!
    Koita nyt Pena käyttäytyä hyvin siellä näyttelyssä! Niin saadaan olla sinusta ylpeitä,"ei tarvitse olla Penasta huolissaan" niinkuin sanotaan jossain laulussa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tääl vaiks kuin paljon tilaa vielä, et kyl toi ihminen tänne ihan hyvin mahtuu.
      Mä käyttäydyin ihan hyvin siellä näyttäytymisessä, ihminen vois opetella parempaa käytöstä - lykkäs mut jonku vieraan sedän käsiin tolleen vaan ja käski olla nätisti ku setä arvostelee. Ei oo reiluu tollanen.
      -Pena

      Poista
  6. Hihi, mahtavat kuvat!! :D Penan ilme eka kuvassa on loistava ja toinen suosikki on tuo lelukeppi. :DD Täydellinen tilannekuva! Ja ai ai miten herkullisen näköisiä sydämiä, kadekadekadekade!

    Onnea näyttelyyn! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä olin just ihan super happy kun sain ton ilmeen ikuistettua tohon ekaan kuvaan - tällä kertaa yritin ottaa rattaista kuvaa ilman kissaa, mutta parempihan se noin on. :D Lelukeppihetket meillä päättyy aika usein just ton näköseen tilanteeseen, jotenki Pena vaan onnistuu aina nykäsemään niin, että keppi lähtee ja meitsi jää kattelemaan hölmönä perään, että mihis se ny hävis. :D
      Tää sivistyksessä asuminen on ton ruoan kannalta kyl ihan huippujuttu, saa tuoretta ja edullisesti. Tykkään ostaa noi sisäelimet tuoreena niin saa sitte tehdä sopivat päiväannokset sekoituksia pakkaseen valmiiks.

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)