12.7.2015

365 days of a cat's life

Mun synttärinä ihminen aloitti omien sanojensa mukaan jonku projektin. Mä en ensin oikein hoksannu, mutta sitten mä pikkuhiljaa aloin ymmärtää - se aikoo ottaa joka ikinen päivä mun seuraavaan synttäriin asti jonku kuvan mikä liittyy suoraan mun elämään ja jakaa niitä kuvia sitten sen jollain nettinimellä jossain plussassa. Mua rassaa ihan hirveesti ku se on nyt sitte ihan joka päivä sen kameravehkeen kanssa mun naamassa kiinni, mutta ihminen sanoo, että tää tekee sille hyvää - sillä on ollu valokuvausinto hukassa ja tuntuu, että innon hiipuessa taidotkin on hiipuneet ni näin se saa uutta intoa ja löytää taas kameran tarpeelliset nappulatkin. Tai niin se ainakin väittää ja toivoo. 
Me nyt päätettiin, että yritetään tehdä aina näin sunnuntaisin sitte tänne koonta viikon kuvista ni pääsette tekin sitte näkemään meidän koko vuoden tapahtumat. Mä en onneks joudu ihan joka kuvassa olemaan, mutta varmaan useimmissa kuitenkin.

Tässä viime sunnuntaista eiliseen projektia 365 days of a cat's life:
Tän te olitte jo nähnykki, mutta laitettiin kuitenki ku
kuuluu projektiin.

Tässä mä juon mun uudesta vesikiposta.

Tästä piti tulla potretti, mutta mulla oli kiire ni
saitte takamuksen.

Yritti näyttää ihmisille mitä mä syön, mutta
mulla oli niin nälkä, että jouduin peittää kuvasta ruuan.

Mun parhaita leluja.

Siellä oli kärpänen mitä piti tuijottaa.

Mun nenä. Ihminen sanoo sitä söpöksi.
Mihinköhän multa on karvaa lähteny
tosta alahuulelta? Toivottavasti jotain kasvaa
ennen seuraavaa kauneuskisaa.

Hauskaa sunnuntaita kaikille sanoo Pena, joka on totaalisen kyllästynyt jatkuvaan kameran rapinaan.

20 kommenttia:

  1. No mutta kivoja kuviahan susta on! Kyllähän saat varmaan jotain hyvitystä mallin työstä; kehuja, rapsuja tai herkkuja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. Kyl toi ihminen kehuu ja antaa herkkujakin ku saa kuvata, mut mä ottaisin ne herkut mieluummin ilman häirintää.
      -Pena

      Poista
  2. Sä olet Pena niin söpö, että susta voisi tehdä vaikka 730-hasteen eli tuplasti niitä kuvia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle riittäis kyl ihan vaiks loppuis nyt heti toi kuvaaminen!
      -Pena

      Poista
  3. "Tästä piti tulla potretti, mutta mulla oli kiire ni
    saitte takamuksen." Hihi! Kiitti, Pena. Kyl tääkin käy.

    Kamerat on tosi kyllästyttävii! Kuuluisuuden kiroja :-/

    terv
    Ilona ja Zetor

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä ku kelpaa. :)
      Joo, kamerat pitäs kieltää kokonaan.
      -Pena

      Poista
  4. Hienoja potretteja Pena! Ja kyllä tuommoisesta pyllystäkin kuvia mielellään katselee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, te ihmiset ootte kyl ihan outoja ku kissan takamuskin on muka kivaa kateltavaa - mun ihmisen iso takamus on ainaki ihan hirvee näky!
      -Pena

      Poista
  5. Me ymmärretään sua niin hyvin! Mami osti uuden kameran ja nyt se on koko ajan meidän kimpussa. Sen pitää kuulemma harjoitella. Höh, sanotaan me!
    Mutta on sulla kuvauksellinen pylly ja nenu ja koko kissa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sais noi ihmiset harjotella jollain muulla ku kissoilla. Ei tollasta jatkuvaa häirintää kukaan kestä.
      Mua kyl vähän naurattaa toi kuvauksellinen pylly... :D
      -Pena

      Poista
  6. Tosi mielenkiintoinen projekti! :) Ihana uusi vesiautomaatti ja mie olin ollu ihan siinä uskossa, että Pena oisi jo leikattu. :D Käytetäänkö Penaa jalostukseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kerran joskus aiemmin tehny ihan aiheettoman 365 projektin, mut tää on nyt jo hauskempaa ku on aihe mitä kuvata. :)
      Toi vesiautomaatti on tosi kiva, vaikkakin vähän äänekäs jos pistää lorinat isommalle.
      Penaa ois tarkotus tarjota tytöille jos kaikista vaadittavista testeistä tulee puhtaat paperit, se selvinnee tässä jonkin ajan päästä. Oishan se ihan mahtavaa jos pääsis joskus ton lapsosia näkemään. :D

      Poista
  7. Kiva peba sulla :) Ja oot sää muissakin kuvissa komee :)

    VastaaPoista
  8. Aika hieno #Belfie sulla Pena! Toi onkin aika hauska idea, mä varmaan unohtaisin kuvata joka päivä vaikka usein kuvailenkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyl mä nyt jo uskon, että mulla on hyvä takamus...
      Ihminen meinaa aina välillä kans unohtaa kuvaamisen, mä toivon, että unohtaaki ni saan olla rauhassa.
      -Pena

      Poista
  9. Takamuksen näyttäminen kuuluu ihan olennaisesti kissan elämään. hihi

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)