26.7.2015

Näyttäytymässä

Me käytiin tänään siellä Hämähäkkilinnassa näyttäytymässä. Mä sain sellasen ruusukkeen, se on vähän tyttömäisen punertava ja siinä lukee CAC, kuulemma yhden sellasen vielä tarviin niin sitte valmistun johonkin. 
Ihmisen kamera vähän temppuili niin ei tullu oikein kunnolla kuvia, on vaan nää kaks mitkä viititään näyttää, ekassa mä, tokassa mun systeri. 
"lällällää, enpä tuu ulos täältäääää!"

Mun systeri on toooosi pieni ja sievä, mutta julmasti sekin osaa
sähistä. Me sähistiin vähän kilpaa kun melkein viereisissä vankiloissa
oltiin.

Tuomari kehu mua kovasti, erityisesti mun turkkia ja silmiä, olis vaan halunnu, että oisin vähän siristänykkin, mutta mun mielestä oli kiva olla silmät ihan lautasena. Ja muutenkin olin sen mielestä tosi nätti, mutta hirveen ujo.
Sitte ku sen piti valita se värin paras niin mä tarrasin ihmisen olkapäästä kiinni täysillä enkä suostunu irrottamaan niin se tuomari vaan totes, että mä käyttäydyn ihan just silleen kun kissat, jotka asuu yksin ihmisen kanssa normaalisti käyttäytyy eli turvautuu ihmiseensä täysillä eikä päästä irti vaikka mikä tulis. Ihmisen paita voi todistaa, että en päästäny irti, siinä on nätti reikä olkapäässä ny.

Mä meen nyt nukkuu ja ihminen kanssa. Pitäkää kivaa sanoo Pena, joka on tuomarin mielestä saanut hyvää ruokaa ja paljon.

P.S. Meillä on bloggerissa joku ongelma, ei päästä vastaamaan teidän kommentteihin ollenkaan! Kokeillaan huomenna uudelleen.

28 kommenttia:

  1. Nyt tajusin että mä en muistanut ottaa Penasta kuvaa! Kaikki muut abykaverit taisikin tulla kuvattua. Pöh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellasta sattuu. Ens kerralla sitte. :)

      Poista
  2. Onnea sertistä! Kävin teitä etsimässäkin, mutta löysin vain paikan, en Penaa enkä ihmistä. Höh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Saatettiin olla arvostelussa tai kuvauksessa just silloin. Mäkin etsin teitä, mutta en löytäny. Olitte jossain ihan piilossa. :D

      Poista
    2. No ens kerralla nähdään sitten taas! Sun pitää vielä hakea nääs se yks ruusuke :)

      Poista
  3. Tottakai kannattaa näyttäytyy jos on niin söpö kuin sä tai sun sukulaiset, mutta musta on aina vaan hassua tää kissojen parhaimmuusjärjestykseen asettaminen. Mees nyt nukumaan niin kasvat isoksi :-))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyl voisin olla ihan tyytyväinen myös ilman näit näyttäytymisiä, mutta ihminen sanoo, että se tekee meille molemmille ihan hyvää kun käydään vähän välillä jossain missä on pakko olla vieraiden ihmisten ja kissojen keskellä...
      -Pena

      Poista
  4. Onnea ruusukkeesta! Vai reikä paidassa, sä oot kyllä tosi kiintynyt sun ihmiseen. Liikkistä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Joo, siinä olkapäässä on sellanen tassun mentävä reikä nyt. Ihminen ei niin kauheesti arvosta ku toi oli sen ainoo kesäpaita missä ei vielä ollu yhtään reikää, mut mun mielestä ne kaikki pitää merkitä ja nyt oli oikein passeli hetki merkitä toi paita.
      -Pena

      Poista
  5. Paljon onnea ruusukkeesta Pena ♥ Meidänkin pojat on joskus saattanut tehdä reikiä paitoihin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Paita ilman kissan kynnen tekemiä reikiä ei oo paita, se on vaan vaate.
      -Pena

      Poista
  6. Hyvä Pena pärjäsit hyvin,mutta älä viitsi repiä sun ihmisen paitoja se ei ole kivaa! Olet sinä niin komea kolli! Oli kiva nähdä sinua illalla kun tulitte pois näyttelystä,ei oltu pitkään aikaan nähty ,olit kasvanut hyvin ja annoit minun silittää sinua !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut siis eihän toi ihminen voi tietää, että ne on sen paitoja, jos niissä ei oo mun merkkejä! Oon mä vähän kasvanu varmaan, mut nyt saa kuulemma sitte kasvaa vähän vähemmän - varsinki sivusuunnassa.
      -Pena

      Poista
  7. Onnea Pena CAC-sertistä ja Ruusukkeesta! Minäkin sain launataina samanlaisen ruusukkeen. Ei ne niin tyttömaisen punaisia kuitenkaan ole. Pusu!

    T. Lilja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunis Lilja. On toi ruusuke vähän sellanen tyttömäinen, melkein pinkkiä se vaaleempi väri. Ainakin näin pojan silmissä.
      Mä oon nyt ihan vähän jotenkin omituisessa olotilassa kun otin ton sun pusun vastaan, en oikein tiiä miten päin pitäs olla. Pusu!
      -Pena

      Poista
  8. Onnittelut ruusukkeesta. Omasta ihmisestä täytyy kynsin ja hampain pitää kiinni. Nih!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä ainaki pidin kaikilla kynsillä hyvin kiinni.
      -Pena

      Poista
  9. Onnea komealle Penalle sertistä! :) Ja kaunis sisko! Oli teilläkin huvit kun sähisitte kilpaa. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Systeri on kyl tosi nätti, mut hirvee sähisemään. Voitti kyl sähinät ihan kuus nolla.
      -Pena

      Poista
  10. Mulla kävi säkä kun hoksasin komean Penan häkissään :) Ruusuke ei ollut vielä paikallaan, joten aika miähekäs miälikuva mulle jäi. Soon Onnea sertistä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä ku jäi miehekäs kuva! Ja kiitos onnittelusta.
      -Pena

      Poista
  11. Onneksi olkoon! Olet kyllä niin komea kissa, että eipä ihme, että niitä ruusuisia ruusukkeita tulee <3.
    - Emäntä -
    Hyvä meininki! Kyllä emännät ja isännät pitää merkitä, jees.
    - Pipsu ja Miiru -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pipsun ja Miirun emäntä!
      Tietenki pitää ihmiset merkitä, muuten ne menee hukkaan. Toi mun ihminen ei vaan kauheesti aina arvosta mun merkintöjä...
      -Pena

      Poista
  12. Paitaan tarraaminen kuuluu minunkin normaaliin näyttelykäytökseeni.

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)