5.7.2015

Nyt mä oon 1 - vuotias!

Tasan vuosi sitten mä ja systerit puskettiin ulos äipän sisuksista. Ihminen kertoo, että oli kiljunut ilosta kuullessaan, että mä olin putkahtanu maailmaan. Tollanen rääpäle mä olin silloin:
Tässä mä oon ihan just tullu ulos äipän sisuksista. Mun
äippä siinä vähän ihmettelee, että mikähän toi on.
Kuva: Vuokko Pekkola

Ja tällanen mä olen ny:

Synttärilahjaks mä sain aasinkarvaa ja kukonsulkia, jotka ihminen kävi eilen jossain kotieläintilalla poimimassa. Aasinkarvassa on melkein yhtä hyvä haisu kuin lampaan villassa ja sulat nyt vaan on ihania.

Hyvää synttäriä systereille kanssa jos täällä käytte lueskelemassa! Ois kiva taas nähdä joskus.

Tää on samalla myös meidän sadas postaus tänne blogiin, joten vähän niinku sellanen tuplajuhlapäivä.


Hauskaa päivää kaikille toivottaa Pena the one who makes someone happy every day of the year!

40 kommenttia:

  1. Onnea yksivuotiaalle komistukselle! Onnea myös 100. postauksesta, kiva kun olette olemassa :)

    VastaaPoista
  2. Onnea Pena, miehekäs ikä toi 1 v. ! Sait todella hyvät lahjat ja aika eksoottiset kanssa :D

    Onnea 100. postauksesta, kuten Mamma N. tossa jo sanoikin: kiva kun olette olemassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! No on kyl aika päheet lahjukset! Mut kyl toi kärpänen ku tääl lentelee tänään on paljon hauskempi ku mitkään karvat.
      -Pena

      Kiits, hauska kuulla, että olemassaolosta on joillekin jotain iloa. :D
      -ihminen ja Pena

      Poista
  3. Onnittelut 1-vuotiaalle komistukselle!

    VastaaPoista
  4. Onnittelut 1-vuotiaalle! Olet ollut melkoinen rääpäle vuosi sitten. Ja nyt komea poika. Onnittelut myös satasesta.

    VastaaPoista
  5. Isot onnittelut synttärisankarille! :)

    VastaaPoista
  6. Paljon onnea komealle Pena-kissalle!

    VastaaPoista
  7. Onnee Pena! Oot sä jotenkin muuttunut noiden kuvien välillä.. Aasinkarva kuulostaa eksoottiselta! - Pepsi ja Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se aasinkarva on tosi jännän hajusta, mut just nyt kärpänen on mielenkiintoisempi ku yhtään mikään karva.
      -Pena

      Poista
  8. Hurjasti onnea 1-vuotiaalle! Penasta on kasvanut oikein komea poika. :)

    VastaaPoista
  9. Onnea komealle herralle! Oot vähän muuttunut vuodessa ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Vähän on ollu pakko kasvaa tai muuten ois turkki käyny liian isoks pian. :)
      -Pena

      Poista
  10. Onnea Pena! Yks vee on hieno ikä!

    VastaaPoista
  11. Onnea vain kollipojalle. Onhan sinulle asianmukaisest esitetty myös onnittelulaulu. Entäpä kissalle sopiva kakku, onko tarjottu? Tästä se lähtee menemään ja siinä vuosikymmenen kuluttua sitten onkin sitten jo syytä puhua tosi mestarista. Tällaista juhlapäivää ei ole syytä jättää valoisan ajan varaan. Aamukomen nurkilla on sen verran hämärää, että ihminenkin varasti leikkii mielellään synttärilapsen kanssa. Kuten sanottu hntä tuuleen ja hooray

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. On täällä lauleltu koko päivä ja herkkujakin on sopivasti ollu tarjolla. Mä tänään jo yritin herättää ihmistä siinä kolmelta, mutta se vaan suuttu ja käski mennä parvekkeelle ulisemaan. Outo ihminen.
      -Pena

      Poista
  12. Onnea sulle! T: Pörrö ja Viiru :))

    VastaaPoista
  13. Onneksi olkoon! (Vieläkö oikean vuorokauden puolella ehdittiin...?) Ihana Pena ja ihanat postaukset, hyvää jatkoa <3!
    - Pipsu, Miiru ja emäntä -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Hyvinhän te ootte ajoissa ehtiny oikeen päivän puolella, pari minuuttia jääny ylikin. :D
      -Pena ja ihminen

      Poista
  14. Moi Pena Olet tosi komea kolli,Paljon onne ensinnäisen vuoden tultua täyteen!

    VastaaPoista
  15. Pena <3 tosi paljon onnee sulle ja kivalle blogille. Hyvin oot kasvanut, ei o moittimista!

    VastaaPoista
  16. Suuret onnittelut komistukselle ja ai että mitä lahjoja! Mie kävin eilen turisteilemassa kissanäyttelyssä ja odotin ihan täpinöissäni siellä myytäviä poronkarvaleluja, mutta ne olivat loppuneet. :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Lahjat on kyllä ihan huippukivat, mut yks kärpänen... Se kävi tänäänkin mua kattomassa tai ainakin joku sen kaveri, sai taas juosta oikein kunnolla huoneesta toiseen. Poronkarvaa mä en ookkaan vielä päässy haistelemaan, pitää sanoo ihmiselle, että hommaa sellasta jostain.
      -Pena

      Poista
  17. Paljon paljon onnea näin myöhässä! Luettiin kyllä postaus sunnuntaina, mutta kommentointi unohtui...

    P.S Kivat lelut sait!

    VastaaPoista
  18. Kiitos! Kyllä ne onnittelut kelpaa myöhässäkin. :D
    -Pena

    VastaaPoista
  19. Oikein paljon onnea täältäkin ja tervetuloa vuotisten kollien klubiin.

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)