2.8.2015

365 days of a cat's life, week 4

Tän viikon aikana täällä onki tapahtunu ihan outoja asioita, meillä on käyny kaks ihan vierasta ihmistä, joita en pelänny ollenkaan ja sitte ihminen on tuonu mulle jotain tooodella herkullisia ruokia! Ne ihmiset, jotka kävi, viipy vaan ihan vähän aikaa ja tulee uudestaan ens viikolla, silloin ne vie meidän sängyn pois! Mä en yhtään tiedä missä me sitte nukutaan ku nytkin on nukuttu vaan pienellä patjalla mihin ihminen ei oikein meinaa mun viereen mahtua. Kauheeta jos ne ihmiset vie meidän patjatki...
Tää jo oliki täällä, mut kun se on osa tätä rojektia ni
joudutte näkee uudestaanki.

Mun huusi, vanha tuttu teille, mutta muulle maailmalle ei.

Mun kaikki hiiret. Tai siis melkein, löydettiin tän jälken kyl
muutama vielä sohvan alta.


















Herkkuaherkkuaherkkuaherkkuaherkkua! Näitä pitäs saada joka päivä
ainakin sata!

Namianamianamianamianamia, näitäkin joka päivä sata!


Tääkin oli ihan ok, mutta en syöny, vähän vaan maistelin ja jätin loput.
Mahtuuks tähän muka mun lisäks vielä ihminen? No ei mahdu.
Toivottavasti se älyää ostaa meille isomman pedin.

Hauskaa sunnuntaita kaikille sanoo Pena, joka tällä viikolla useana yönä viihdytti ihmistä ulisemalla kuin kiimainen kolli.

23 kommenttia:

  1. Sulla on tainnut olla onnenpäivät, kun herkkuja on tullut pitkin viikkoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on kyl ollu sellasta herkkua, että nami nami vaan! Mut ei toi ihminen lupaa kyllä noita joka päivälle. Sanoo, että on liian vaikeeta katella kun mä raatelen pieniä sieviä hiiruja...
      -Pena

      Poista
  2. Oho. Mitä herkkua. Ei täällä vaan tuollaisia, vaan kyllä tänä aamuna possun ♥ kelpasi mainiosti myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on kyl ihan parasta herkkua vaiks kyl se possun sydänki on niiiiiiiiiiiin hyvää. Tänään mä kyl sain kanan sisälmyksiä ja nekin on kyl herkullisia. Hiiriä vaan sais olla useemmin, en tiiä miks toi ei oo aikasemmin niitä tuonu tarjolle.
      -Pena

      Poista
  3. No saisi ostaa isomman sängyn se ihminen, jos meinaa nukkua sun vieressä! Tai nukkukoot sitten lattialla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, meillähän oli sellanen oikein kunnolla iso peti, mutta sitte ihminen päätti, että se on liian iso kun ei mahdu kaapin ovet kunnolla auki ja peti laitettiin kasaan ja myyntiin. Siitä asti on sitte tapeltu tilasta tossa pienellä patjalla ja ens viikolla en kyl yhtään tiiä mitä tapahtuu jos ne ihmiset vie meidän pedin mukana patjatki. Ei kai toi ihminen mun pesäpuuhun kuitenkaan meinaa kiivetä nukkumaan???
      -Pena

      Poista
  4. Pääasia on, et kissalla/kissoilla on monta hyvää nukkupaikkaa. Ohjeista se ihminen kumminkin ostamaan tarpeeksi iso peti, et sullakin on sit siinä tilaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä oon sanonu sille, että se joko laihduttaa niin, että me molemmat mahdutaan tohon pienelle kunnolla tai sitte ostaa isomman pedin. Niin, tai ainahan ihminen voi nukkua lattialla.

      Poista
  5. Sulla on ollu hiiriä joka koossa! Meillä ei oo ku noita lelumallisia :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt sitte vaan alatte kerjätä ihmisitä oikeita hiiriä, ne on meinaan niin hyviä, että niitä pitäs joka kissan saada! Ja lisäks siinä tulee se bonus ku kattelee ihmisen yökkäilyä. :D
      -Pena

      Poista
  6. Monta vaaraa onpi eessä! Mitenkähän tossa käy!?
    Terv
    Ilona ja Zetor

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti kaikin puolin hyvin. :D
      -Pena

      Poista
  7. Valkea hiiri, ja vieläpä kuppiin tarjoiltuna. Taitaa olla Penalla kissanpäivät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näitten hiirien myötä mä olen vasta oikein ymmärtäny miten hyvää kissan elämä voikaan olla!
      -Pena

      Poista
  8. Pienet yölliset serenadit taitavat kuulua kovien kollien tuntomerkkeihin. Onko teillä enemmän ulinaa kuin kevyttä jodlausta tai muoruamista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sellasta inisevää ulinaa, ei mitään sellasta miksi oon aina mouruamisen kuvitellu. :) Onneks nyt on taas ollu pari rauhallisempaa yötä, niin on saanu nukuttua vähän enemmän ku pari tuntii kerrallaan.

      Poista
  9. Namnam hiirenpinkkejä, mäkin tahtosin kokeilla noita mut en yhtään tiiä mistä hankkisin :D Ehkä te saatte pena iiison sängyn!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä hommasin Vauhti-Raksulta nää hiirieläimet, kävi kätevästi kun viimeinkin asutaan kaupungissa, johon niiden pysäkkikierrokset yltää. Myöhemmin kattelin, että täällä saa noita myös ainakin yhdestä akvaarioliikkeestä.
      -Ihminen

      Mulla on jo vähän aavistus meidän uudesta pedistä. Mä luulen, että toi yks juttu on joku sen osa. Mä esittelen sitte ku tiiän.
      -Pena

      Poista
  10. Vastaukset
    1. Se on hiiren pinkki, eli pari päivää vanha hiiren vaavi. Näyttää ihan hirveeltä ja sydäntä raastaa katella kun toinen niitä syö, mutta mitäpä sitä ei kissan eteen tekis...

      Poista
  11. Oi miten hieno hiirikokoelma!! :) Ihanaa, että pikkuhiirut maistuu! :) Peukut pystyssä, että saatte kunnon kokoisen sängyn tilalle, pitäähän sitä tarjota ihmisille mukava nukkumapaikka, että jaksaa riehua kisun kanssa paremmin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan noita hiiruja melkoinen kokoelma nurkkiin kertynyt... Ei niitä kyl ihan noin montaa pitäny ikinä hommata. :D
      Mä olin vähän yllättyny kun Pena niin innolla hiiruja syö kun yleensä vähänkin oudompi sapuska herättää epäilystä. Nyt ei tarvi ku pakastin avata ja vähän rapistella yhtä noista pussukoista ni poitsu on vieressä puskemassa innoissaan, että anna lisää. :D
      -ihminen

      Joo, paree ois kyl ihmisen hommata vähintäänkin sopiva sänky. Eilenki illalla mentiin nukkumaan, niin ihminen vaan törkeesti siirsi mua patjan reunalle! Tajuutko miten törkeetä, mulla oli just täydellinen asento niin, että peitin melkein koko patjan ja sitte yks tulee tönimään...
      -Pena

      Poista
  12. Siis sut on siirretty patjan reunalle ?!?!??!! Eikö sun ihminen tajua kuka sä oot ? SÄ olet KISSA, kissaa ei siirrellä. AInakaan montaa kertaa ;)

    Meilläkin on muuten jokaiselle yksi pinkki pakkasessa, saas nähdä kuinka meidän jengille maittaa.

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)