3.8.2015

Pallit, polvet ja silmät, kaikki ok

Tää päivä, eli maanantai, alkoi ihan normaalisti, herättiin aamulla ja sitte ihminen lähti sinne töihin-juttuun, sieltä se tuli kotiin ihan normaaliin aikaan, mutta sitte ei ollukkaan enää normaalia. Melkein heti kun se oli tullut kotiin se laitto mulle valjaat päälle. Jonkin aikaa siinä sitte oleskeltiin, mä tietty ihmettelin, että miks pitää olla kiduttimet päällä kotona, mutta aika pian sekin sitte selvis - seuraavaks ihminen pakkas mut rattaisiin ja sano, että nyt mennään lekurille...
Mentiin kauheella vauhdilla tosta kaupungin läpi, mä tietty annoin kauheesti ohjeita ja ihmiset tuijotti meitä ku ei ois ikinä ennen nähny ihmistä työntämässä kissaa rattaissa. Oltiin oikee nähtävyys.

Mä jo matkalla sinne lekuriin päätin, että yllätän ihmisen siellä lekurilla ja niin kanssa tein. Mä en pistäny yhtään hanttiin kun se leku mua tutki.
Leku tutki mun silmät, polvet ja pallit ja nää kaikki on ok. Ensin se sellasella kirkkaalla valolla katteli mun silmiin, sitte se laitto silmiin jotain töhnää niin, että mun silmistä tuli ihan mustat ja sitte se katto vielä uudestaan mun silmiin parilla erilaisella lampulla. Polvia se tunnusteli (eikä kutittanu yhtään) ja palleja kurkkas, että tuolla ne roikkuu paikallaan. Lopuks ihminen piti mua vähän selästä paikallaan ja se leku jotain mun niskaan teki, mutta ei sattunu ollenkaan - ihminen väittää, että se leku laitto sinne jollain piikillä jonku rokotuksen tai sellasen, mutta en usko kun ei tuntunu missään. 
Niin joo, ja se mun mikrosiru, ne ei siellä Hämähäkkilinnan näyttäytymisessä löytäny multa sellasta, mutta ne ei vaan siellä osannu katsoo oikeesta paikasta - mä oon piilottanu sen tonne mun toiseen kainaloon turvaan. Nih.
Tässä mä oon illalla lekun jälkeen partsilla metsästämässä kärpää.

Hyvää yötä kaikille sanoo Pena, jonka pitää nyt sitte kuulemma löytää tyttöystävä. Tiiättekö ketään sopivaa?

21 kommenttia:

  1. Voi Pena! Hienosti olit sirun jemmanut kainaloon. Hyvä, että pallit ja polvetkin ovat kunnossa. Voisimmeko me olla sun tyttöystäviä - ainakin näin etänä kirjeenvaihtoa voisi harrastaa? :)

    T. LIlja ja Ruusu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäähän sitä ihmiselle aina vähän jännitystä elämään järjestää... Kyllä toi lekuki ensin vähän ihmetteli kun sirua ei ollu, mutta se oli aiemminki etsiny piilotettuja siruja niin ei jääny silleen hämmennyksiin ku ne näyttäytymisen tyypit, jotka sitä yritti etsiä.
      No tietty te voitte olla mun tyttöystäviä ainaki näin etänä. Noi ihmiset kai sitte sen viimesen sanan sanoo, että kuka on sellanen sopiva lähemmäks tuttavuudeks, pitää kuulemma varmistaa, ettei oo liikaa sukua keskenään. En yhtään ymmärrä mitä se höpisee kun mä voisin valita ihan kenet vaan söpön tytön ja tutustua tarkemmin.
      -Pena

      Poista
  2. Kiva kuulla että kaikki on kunnossa! Olit kiltti poika kun et huutanut ja kynsinyt lekuri tai sun ihmistä! Toivon että löydät pian tyttöystävän! Nähdään pian taas,oli kiva kun kävit sunnuntaina ja jäit minun kanssani yksin etkä ollenkaan huutanut ja kaivannut ihmistäsi! Ter: sun ihmisen äiti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tietty mä oon kunnossa! Ihan turhaan tollasia testejä tehdään ku näkeehän musta jo kaukaa, että oon valioyksilö.
      Sä oot se, joka haisee sille jollekki hirveelle aina kun oot käyny ulkona! Tai siis oon mä tienny aiemminkin, että se oot sä ku ihminen on niin sanonu, mutta en oo uskonu...
      -Pena

      Poista
  3. Kainalo on oiva piilo!! :D Ihanaa, että Pena sai terveen paperit, onnea tyttöjahtiin! Otettiinko/otetaanko poitsusta myös veriryhmämääritys ja FIV/FeLV ja DNA-testit PK-anemian ja PRA'n varalta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, pitää vaan muistaa näyttäytymisissä sanoo, että kattovat oikeesta paikasta. :D
      Pena on vanhempiensa/esivanhempiensa geenitestien perusteella PK ja PRA negatiivinen ja äitinsä geenitestillä varmistetun veriryhmän perusteella A-veriryhmää, joten näitä testejä ei välttämättä tarvitse tehdä, tehdään jos tyttöystävän ihmiset niin haluaa. FIV, FeLV ja sienitesti otetaan sitte ku tiietään, että jossain joku tytteli on kun nää nyt on tarttuvia tauteja niin ei kannata turhan aikaisin ottaa ettei sitte joudu uudestaan käymään jos menee pitkäänki ennen kuin joku löytyy.

      Poista
  4. Sulla on kivan värinen teltta. Mekin halutaan uusi teltta! Mutta kun ei ole saatu sitä auton välityspalkkiota, kun kukaan ei ole vielä ostanut sitä :( Sinä jouduit nyt sitten lekurille. Meidän ei ole tarvinnut piiiitkään aikaa käydä eikä varmaan mennäkään! Miksi tuo ihminen taas naureskelee tuossa vieressä? - Pepsi ja Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla kävi tuuri kun ihminen tilas kaks telttaa ja molemmat oli just täydellisen sinisiä! Toi mikä on tuolla parvekkeella alkaa olla jo ihan puhki kulunut, mutta en tiiä miks toi ihminen panttaa sitä toista tuolla kaapissa vielä, hyvin vois viiä ton romun pois ja antaa mulle uuden käyttöön.
      Me tarvittais auto, mutta ihminen sanoo, että sillä ei oo sitä rahaa niin paljon, että vois auton ostaa ku sitte ei ehkä enää pystyis ostaa mulle ruokaa! Aattelkaa, että se on jotain tollasta ees harkinnu!
      Se on aina vähän pelottavaa ku ihmiset istuu vieressä ja naureskelee silleen epäilyttävästi. Toivottavasti teille ei oo mitään ikävää suunnitteilla... Toi eilinen leku oli kyllä tosi kiva, ei tarvinnu yhtään pelätä eikä äristä, ihan oikeestaan meni hukkaan kauhee keskittyminen kun sen käsissä ois voinu muutenki olla ihan rennosti. Sanoin ihmiselle, et jos lekulle joskus vielä pitää mennä ni sitte tolle samalle ku se oli niin kiva.
      -Pena

      Poista
  5. Voi Pena, oot niin ihan poitsu että voisin ruveta itekin sulle tyttöystäväksi, mutta et taida huolia. Varmaan kyllä saisit ruokaa ja rakkautta ja teltan. Ei mee läpi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin kyl harkitakki, mutta ihminen sanoo, että en saa muuttaa mihinkään... Et kai mä pysyn täällä vaan. :)
      -Pena

      Poista
  6. Vai että tyttöystävä pitäisi löytää :) Varmasti noin komea kollipoika sellaisen löytää ja valinnanvaraakin varmasti on...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihminen kuvittelee, että jos se löytää mulle tyttöystävän ni sitte se saa nukkua pidempiä yöunia, mut epäilen vähän...
      -Pena

      Poista
  7. Onneksi sun lekurireissu oli tolleen kiva eikä annettu ollenkaan mitään inhottavia mömmöjä!
    Vai et sä saa ite valita tyttöystävää, on aika epäreilua. Mut kyllä ne ihmiset varmaan valitsee jonkun kivan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, silmiin se vaan laitto jotain, ettei nähny koko iltana kunnolla, mut muuten oli ihan hyvä reissu. On kyl ihan epistä, että ei saa ihan ite tosta vaan päättää tyttöystävästä, mut ainahan noi ihmiset luulee tietävänsä paremmin.
      -Pena

      Poista
  8. Riuureissulle on Penan nyt päästävä.

    VastaaPoista
  9. Penalle tyttöystävä ihanaa <3 Hyvä että lääkärissä sut todettiin terveeksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä täytyy ruveta kattelee jos jossain joku olis tarjolla.

      Poista
  10. Oot Pena vaan silleen, että "whaaat's up, beauty" niin sun tuleva morsmaikku on ihan sulaa vahaa ;)

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)