9.9.2015

Kuvia kyläreissulta, paljon kuvia.

Mä oon vieläki täällä tyypin luona. Tyyppi on koko ajan kameran kanssa mun perässä, kattokaa vaikka...
Ihan parhaat unet tulee jus tässä.

Tyypin vieressä on kiva olla.

Ja tää tekee sen vieressä olemisesta vielä
mukavampaa. Ihminen on vähän kateellinen kun mä
en sen kainalossa näin viihdy.

Välillä pitää omissa kärryissä käydä lepäämässä.

Täs jääkaapin vieressä on hyvä väijypaikka - ruokaa
voi ilmestyä.

Ihan taju pois. Talon parhaalla tuolilla taas.

Tyypin sormet maistuu hyvälle.

Talon parhaassa tuolissa talon paras hohtava kissa.

Ihminen meinas kuolla nauruun ku näki tän, mua ei
niin kauheesti naurata.

Mun nenu.

Mun tassu.

Mun nenu. Ihminen tykkää täst kuvasta ihan hirveesti.

Mun korvakarvat. Aika komeet vai?

Taas unilla talon parhaalla paikalla.

Vähän jos nukuttaa...

...menee simmut kiinni ennen kuin huomaakaan.

Tyypin kainalossa, täs on hyvä olla, mut missä herkut?


Tuli uni.
Mun uus kaveri. Se on tosi rohkee. Se asuu tossa
toisella puolella tietä viidennessä(!) kerroksessa
ja sieltä se kujertelee mulle ilman mitään suoja-
verkkoja. En kuulemma saa kaveria kotiin mukaan
sitte ku joskus meen taas kotiin.

Hauskaa iltaa kaikille sanoo Pena, joka ei kauheen kauan enää kuulemma saa olla pois kotoa - ihmisellä on jo ikävä. Arvasin kyl ettei se niin kauheen kauan musta erossa haluu olla...

Tyypille kiitos kuvatulvasta! Ilman näitä ois ihmisellä vielä kamalampaa yksin kotona.

28 kommenttia:

  1. No onpa sulla hieno hymy :D Kiva että tyypillä on kivaa. Ootte saaneet jutella vähän miesten juttuja vai? - Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ihan äijäjutuilla on menty koko lomailu. Kai sulla on jo Max parempi olo?
      -Pena

      Poista
    2. Eilen pärskin enää pari kertaa koko päivän aikana. Ja sain olla tovin ulkonakin valjaissa, mutta Pepsi sai pitempään :( - Max

      Poista
    3. Kiva kuulla, että parempaan suuntaan menee!
      -Pena

      Poista
  2. Aiettä mua ärsyttää nuo ihmiset jotka päästää kissan parvekkeelle prkl, mekin asutaan viidennessä ja tuosta vierestä tipahti kissa vuosi sitten kun mummo piti ikkunoita auki ja antoi kissan kävellä ikkunalaudalla. Siinä meni se kissa sitten niin ARGHHH! Raivottaaa >:( Mut ihania kuvia susta Pena kiva et oot ollu kiltisti tyypillä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, pitää olla kiltisti niin saa herkkuja.
      -Pena

      Vihaks pistää täälläkin nähdä kissa vaarallisessa paikassa. Eihän se rassu hoksaa, että sen ohi lentävän tipun perässä ei kannata yrittää tuolta lähtee juoksemaan ja sitten onki jo myöhäistä... Ihmiset vaan on niin tyhmiä, että ne oikeesti kuvittelee, että kissa laskeutuu aina jaloilleen eikä ikinä loukkaa itseään.
      -ihminen

      Poista
  3. Teillä on ollut oikein poikien laatuaikaa :) Tosi hauskoja kuvia se tyyppi on susta ottanut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No meil on kyl tosi kivaa! Mä voisin käydä useemminki tääl kylässä kun, no herkut...
      -Pena

      Poista
  4. Oi Pena! Sulla on ollut tosi hyvä olot.

    Tuolle 5. kerroksen naapureille voisi kyllä heristellä vähän nyrkkiä ja lukea lakia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tääl on ihan parasta. Vaiks ei kotonakaan aina ihan kauheeta oo, mut tääl on enemmän herkkuja.
      -Pena

      Arvaa vaan tekiskö mieli mennä oven taakse karjumaan... Harmi vaan, että tossa talossa asuu sen verran hämärää porukkaa ettei uskalla ku tiiä mistä sitte löytää ittensä.
      -ihminen

      Poista
  5. Sä oot selvästi viettänyt kissanpäiviä :) Ja kuvat on upeita.

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia, selvästi Penalla on luksusloma tyypin luona ♥ Onko Pena antanut nukkua ja pitänyt paikat kuivina? :)

    Voi kisua, toivottavasti ei tipu tuolta... :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena selvästi nauttii olostaan tuolla ja ei oo kuulemma yhtään merkkaillu. Öisin antaa nukkua, aamuyöstä kertaalleen jossain vaiheessa yrittää herättää, mutta kun tyyppi sitkeesti vetää peiton korville loppuu ulina siihen, lievää vieraskoreutta ilmassa ehkä...
      Mä todella toivon, että tuo kissa ei tuolta putoa, pahaa tekee katella toista noin turvattomassa paikassa.

      Poista
  7. Nenukuva on aivan ihana <3 Samoin tuo lappukuva, hih hih! :)

    VastaaPoista
  8. Moi Pena,voisit kotonakin olla tuollainen, etkä kiusaa ihmistä niin, voi olla että saat jotain hyvää ja namia kotonakin! Hienoja kuvia tyyppi on ottanut! Varmasti pian pääset kotiin, muista sitten olla vähän kiltimpi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut enhän mä ketään kiusaa enkä oo tuhma, ne on ne mun vietit kun pistää pitämään konserttia ja niitten kanssa on vaan opittava elämään.
      -Pena

      Poista
  9. Okei kundi. Näyttää sitä, että omaat jonkin verran kuvauksellisia ominaisuuksia. Todistat esimerkiksi sen, että myös kissalla on ilmeitä, joista voi päätellä, haluaako se palvelua, vai enemmän palvelua tai,e ttä palvelija on valmiudessa. Akrobaattiset asennot ovat tietysti kissalle arkista kauraa (ihmisten käyttämä pellossa kasvava ruoka-aine). Aiotko muuten todella olla rauhallinen ja sisäsiisti palattuasi sen ihmisen asuntoon? Oikeastaan se olisi suotavaa, sillä kiltti suhtautuminen joihinkin tapoihisi ansaitsee sen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pah mä mitään rauhallinen aio olla ja jos siel on liikaa puunattu nurkkia pitää ne tietty merkata!
      -Pena

      Poista
    2. Hehe, jätkällä taitaa teini-ikä painaa päälle. Tuo asenne on hieman siihen viittaava. Sen hirmuisen nipinapin tai mikä se oli, varalta kannattaisi kyllä hieman pohtia asioita konsensuksen tyylisesti. Elämä nyt vain sattu olemaan tällaista, josku hiukan p-juttua.

      Poista
    3. No joo, ehkä mä voin vähän ihan varoiks yrittää antaa ton nukkuukki. Tai sitte en.
      -Pena

      Poista
  10. Hauskaa, että oot Pena viihtynyt kylässä. Välil on ihan kiva olla pois kotoa :)
    - Pöpö

    VastaaPoista
  11. Voi kissaa! Silloin kun asuin ihka ekassa omassa kämpässä oli vastakkaisella naapurilla kolmannessa kerroksessa kissa, joka aina kiipeili parvekkeen kaiteilla (ei laseja tai turvaverkkoja). Pelotti aina kun sen näin. (toisaalta siellä ei juossut kissoja vapaana, vaikka PALJON pienemmässä kaupungissa asuin).

    Mut kiva et sulla on Pena siellä hyvät oltavat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon vähän nyhvö, mut en kyl uskaltais tolleen killuu parvekkeella. Paljon parempi ku on lasit edessä.
      Kyl tää on ihan paras kyläpaikka ku tääl ei leikittäjältä energia kesken lopu.
      -Pena

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)