5.9.2015

Poissa kotoa

Ihminen inisi eilen tyypille, että ei oo oikein saanu nukutuks kunnolla viikkoon kun mä oon nykyään öisin vähän äänekäs. Tyyppi sitte ehdotti, että ihminen vois viedä mut sen luokse kylään pariks yöksi, mut ihminen oli vähän silleen 'mä oon ihan hirviö jos vien toisen pois kotoa ihan vaan, jotta saisin nukkua' eikä ihan heti uhkaillu, että joutuisin pois kotoa.
Tänään aamulla mä alotin konsertin neljältä, istuin ihan siihen ihmisen viereen sen tyynylle ja sanoin noin sata kertaa mrauuuuuuuuu, mutta ihminen ei reagoinu muuten ku veti peittoa paremmin korville. Mä sitten hiivin sen peiton alle ja otin kynnet ja hampaat avuks, mutta ei se vieläkään halunnu nousta ihailemaan mun konserttia, vaan vasta suunnilleen kaks tuntia myöhemmin se luovutti ja nousi ylös. Mä olin tietty tosi onnellinen ku sain ihmisen hereille ja annoin tulla konserttia keuhkojen täydeltä, ihminen katteli mua silmät punasena ja totes jotain 'nyt se on ratkaistu, sä lähdet tyypille kylään pariks päiväks vähintään' ja niin se sitte alko ihminen pakata reppuun kaikkee mun tavaraa.
Siinä sitte ku aamu kunnolla valkeni ihminen veti vaatetta päälle ja lähti johonkin, sitte ku se tuli takas selvis, että se oli käyny kaupassa ja torilla hakemassa meille molemmille ruokaa, itelleen jotain rehuja ja mulle lihaa. Sitte se leikkas lihat ja ei laittanutkaan niitä kaikkia pakkaseen vaan lykkäs osan sellaseen pakkaspussiin ja sitte reppuun. Seuraavaks mulla oliki yhtäkkiä valjaat päällä ja ihmettelin, että miks pitää kiduttimet laittaa ku just on vasta ruokaa kotiin tuotu. 
Ihminen sitte meni sen vaatekaapista hakemaan jotain paitaa ja mä livahdin sinne kaappiin sisälle, huomasin, että siellä ei ollu mun merkkiä vielä, niin mä sitte merkkasin kaapin, mutta ihminen ei arvostanu kun siinä kaapin lattialla oli mun näyttelyverhot ja parit ihmisen housut ja villapaidat siistissä nipussa kun ne ei täällä oikein muualle mahdu. Ihminen vähän jotain siinä inisi, että just oli ollu niin onnellinen ku kerranki oli vaan pari koneelista pyykkiä viikonlopuks, mutta mun merkkaus muuttikin sen sitte viideks koneelliseks. Mä oon vähän sellanen tehostaja.
Siitä sitte ku ihminen oli siivonnu ne kastuneet rievut pois sieltä kaapin lattialta ja pyyhkiny kaapin seinät sellasella hirveen hajusella rievulla mä jo löysinki itteni rattaista. Rattailla mentiin kovaa vauhtia kaupungin läpi bussiin ja bussilla sinne missä tyyppi asuu. Tyyppi oli selvästi tosi onnellinen kun mä menin sinne ja nyt mä oonki sitte koko illan istunu ja nukkunu ihan rauhallisesti siinä tyypin parhaassa tuolissa. Ehkä mä yöllä vähän konsertoin tai sitte en. Se nähdään sitte parin tunnin päästä.
Tässä mä makoilen tyypin parhaassa tuolissa.
Tyypille kiitos kuvasta.
Hyvää viikonloppua kaikille sanoo Pena, joka julmasti vietiin pois kotoa ihan vaan jotta ihminen sais nukkua pari yötä kunnolla ja joka perjantai-iltaan mennessä on merkannut ihmisen molemmat vaatekaapit, pesukoneen sisältä, ihmisen vanhan kirjoituspöydän ja uuden kirjoituspöydän ja perjantai-iltana vielä makuuhuoneen verhotkin. Tyttöystävä pitäs löytää pian. Nih.

29 kommenttia:

  1. Kylmä suihku saattaisi olla tehokas juttu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä anna sille tollasia ideoita, riittää kun joutuu pesulle ennen näyttäytymisiä!
      -Pena

      Poista
  2. Voi sun kanssasi Pena! Kyllä ihmisille pitää antaa yörauha, jotta ne jaksaa päivän leikkiä. Merkkasitko tyypilläkin? - Pepsi ja Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut ku yöllä on just niin hyvä laulaa! Tietty päivälläkin vähän laulattaa, mutta yössä on tunnelmaa.
      En oo vielä merkannu tyypin nurkkia ja annoin tyypin nukkuakki ihan rauhassa melkein koko yön, tääl on niin miehiset hajut ettei tarvi koko ajan todistaa olevansa mies.
      -Pena

      Poista
  3. Voi Pena, Pena... ei ihmiset jaksa tykätä kaikesta mistä sä tykkäät! Mutta kyllä sulle oikeesti nyt pitäis löytää tyttökaveri, eihän tuosta mitään tuu tuolleen. Ihanaa sun ihmiselle, että on kumminkin Tyyppi minne sut voi viedä kylään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vois kyllä yöllisistä konserteista tykätä, niis ei oo kyllä mitään vikaa - käyhän se joskus tuolla jossain kyllillä keskellä yötä kuuntelemassa jonku muukin konsertteja!
      En mä kyllä tiiä mitä mun sitte pitäs muka tehdä jos joku tyttöystävä löytyy, mutta kai se sitte selviää ja on kai hyvä juttu ku kaikki sitä niin hehkuttaa.
      Tyyppi on kyl ihan huippuhemmo.
      -Pena

      Poista
    2. Voit luottaa siihen, että juttu löytyy. En kerro enempää.ettei mene jännitys hukkaan

      Poista
  4. Voi ei Pena! Toivottavasti morsmaikku löytyy nopeasti! Meilläkin ollaan nyt jonkin aikaa odoteltu naaraan kiimaa, ja se on sitten Hugon vika riiureissu, sitten killuttimet lähtee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja jos ei löydy niin sitte pitää vaan miettiä miten kauan ihmisellä hermo ja terveys kestää lyhyitä öitä ja pissaisia vaatteita... :D
      Voi Hugo, pääsee pian jo eläkkeelle...
      -ihminen

      Poista
  5. Voi Pena! Toivottavasti ihminen saisi nyt muutaman yön rauhaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se nyt ainaki yhden yön nukkunu kuulemma ihan ilman häiriöitä, mutta vaikee oli kuulemma nukataa kun ei ollu karvasta takamusta naamalla. :D
      -Pena

      Poista
  6. Kovaa peliä. Äkkiä joku mimmi kehiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toivottavasti joku daami jostain löytyis!
      -ihminen

      Poista
  7. Voi Pena parka,ei ole kivaa tuo merkkailu! Toivon tosiaan että se tyttö löytyy pian! On hyvä että ihminen saa välillä nukkua ,näin hänet ja oli tosi väsyneen näköinen! Kiva poika sinä olet,toivottavasti pian tulee joku ratkaisu siihen mouruamiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl mun mielestä merkkailu on tosi hauskaa! Varsinkin ihmisen ilmeet kun mä katson sitä tiiviisti silmiin samalla kun ihan siinä nenän eessä merkkailen. :D
      Ihminen sanoo, että mouruun on kaks ratkasua, daami tai nipinipi. Mä en yhtään tiiä mitä toi nipinipi tahtoo sanoa, mutta jotenkin menee kylmät väreet pitkin selkää kun tuolleen sanotaan.
      -Pena

      Poista
  8. Voi Pena sun kanssas! Mut minkäs se kissa hormoneilleen voi. Toivottavasti treffi-Ilmoitus tuo pian tulosta ja saatte taas ihmisen kanssa jatkaa rauhaisaa eloa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä se ihminenkin sanoo, että ei niille vaistoille mitään voi, mutta toivois, että osuis päiväaikaan enemmän nuo vaistojen haittapuolet, varsinkin toi mouruaminen.
      Ois se kyl kiva päästä näkee jotain tyttöö ihan läheltä ku ainaki ihminen toi teiltäki tosi hyviä tuoksuja mukanaan. Se lupas kertoo niistä vierailuista joskus lähipäivinä täällä.
      -Pena

      Poista
  9. Voi Pena, tuo on kyllä ärsyttävää toimintaa tuo lallatus ja merkkaus, ei oo yhtään hyväksi ihmisen hermoille se! Nyt äkkiä sulle joku typykkä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Te ihmiset ette vaan ymmärrä ku teidän maailmassa nää asiat hoidetaan ihan eri tavalla... Lauleskelu ja merkkailu on just parasta viihdettä.
      -Pena

      Poista
  10. Voihan Pena ja tuota sun tyttöystävän kaipuuta <3 Ihmisen pitäis nyt pistää verkot kunnolla vesille, jotta joku kiva tyttis siihen tarttuisi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ihminen koko ajan etsii, mutta sopivia tyttöjä ei vaan tunnu löytyvän. Ihminen toivoo, että löytyy pian, mä voin kyllä jatkaa konsertteja pidempäänkin.
      -Pena

      Poista
  11. Pena on sen verran komean kokoinen kolli hienoine korvatupsuineen, että kantsii niitä tyttöjä vähän odotellakin, ehdottomasti.

    Meillä merkkailu tapahtuu toistaiseksi vain maalla ja sielläkin ulos. Mitä nyt toistamiseen hajustin saman huoneen kun ennenkin, koska pääsin vahingossa meuhkaaman sinne ihan koko illaksi yksinäni.Huonessa silloin vierailleet ihmisen pikkuserkut eivät niin tykänneet kun palasivat yöjuoksultaaan. Makuupaikka oli märkä ja tuoksu tyrmäävä!

    Jodlaus on meillä vähän vähentynyt. Kun syksy ja pimeys saapuu rauhoittuu kuulemma yleensä kolleilukin. Oletteko kokeilleet ulkoilua, josko alkaisi merkata sinne. Niin ja se jo ketjussa aiemmin mainittu Mustista ja Mirristä saatava hajunpoistaja tehosi hyvin meillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kyllä tyttöjä ootellaan. Toivottavasti löytyy ennemmin kuin myöhemmin. :D

      Voi ei Viggo, ei oo kivaa jos toisen makuupaikkaa käy merkkaamassa! Siitä on sitä merkkiä niin hankala saada pois varsinkin jos ei ole jotain kumilakanaa suojaamassa patjaa...

      Pena tuppaa olemaan vähän sitä mieltä, että ulkoilu on hullujen hommaa ja jos ulos asti päästäänkin niin jokainen vastaantulija näyttää Penan silmissä mahdolliselta kissojen syöjältä ja näitä pitää paeta ihmisen olkapäille ja siellä sitten pysyä kunnes ovi kotitaloon aukeaa.
      -ihminen

      Poista
  12. Tehostaja Pena :D :D :D :D

    Täällä ei meinaa tulla naurusta loppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jostain kumman syystä täälläkin vaan naurattaa vaikka varmaan ois pitäny olla ihan raivona.. :D
      -ihminen

      Poista
  13. Kuulostaakin kovasti siltä, että mami oli hermoloman tarpeessa. :D Tsemppiä mamille ja toivottavasti sait nukuttua univelkoja pois! Mahtavaa kun tyyppi halusi ottaa Penan luokseen. :) Toivottavasti Penalle löytyy tyttöystävä pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt oli eka yö kun nukuin ihan ilman keskeytyksiä kellon soittoon asti. Vielä jos Pena sais pari yötä olla tyypillä niin ehkä sitä sitte on jo niin hyvin nukkunu, että taas jaksaa. Hirvee ikävä tietty on, mutta onneks kuvaraporttia tulee monta kertaa päivässä.
      Tyttöystävän löytymistä täälläkin kovasti odotellaan...

      Poista
  14. Voi Pena! Anna ihmisen nukkua niin se jaksaa paremmin sua hoitaa! Mutta hyvä, että pääsit hetkeksi sille tyypille... -Pörrö ja Lilli :)

    Haastoimme sinut haasteeseen blogissamme: http://kissatanssi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon vieläki tyypin luona kylässä. En tiiä viitinkö kotiin enää mennäkkään ku täällä saa herkkuja!
      -Pena

      Otetaan haaste vastaan kunhan poika kotiutuu. :D

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)