21.9.2015

Syö keskenäs vaan

Ihminen eilen anto mulle leikkeihin vähän tota serrrpentiiniä ja tänään se sitte tuliki tarpeelliseks... Mulle tuli tänään paketti sieltä jostain kaukaa ja siinä oli jotain uutta sapuskaa. No, ihminen sitte anto mulle sitä sapuskaa syötäväks ja en kyl oikein tykänny. Ihan hirveetä kamaa. Tolleen se jopa näyttää paljon paremmalta.
Siellä se on sapuska syömättömänä serpentiinin alla sievästi piilossa.
Mä ehkä esittelen sitä pakettii vähän tarkemmin tässä joku päivä jos muistan. Pari ihan kivaa leluu siellä oli ja sitte tota mitä ei voi syödä.

Hauskaa maanantaita kaikille sanoo Pena, joka ei edes kestä nähdä tuota uutta sapuskaa.

24 kommenttia:

  1. Olipa kekseliäs tapa saada ällötysruoka pois näköpiiristä!! :D Pois silmistä, pois mielestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meinasin tukehtua nauruun kun näin ton virityksen, että kissalle tulee mieleenkin... :D

      Poista
  2. Loistava peittely! Paha ruoka pitää siivota pois näkyvistä. Ihmiset on kyllä kummallisia, kun ne tilaa pahaa ruokaa jostain kaukaa. Sais sitä lähempääkin...
    Mä olen peitellyt pahaa ruokaa vanhassa kotona mamin sukilla, matolla, pöytäliinalle ja sanomalehdellä. Täällä ei oikein oo lähellä mitään millä peittää, niin pitää vaan ilmapeitellä. T. Olga

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, toi ihminen sentään haki tänään kaupasta OIKEETA ruokaa, mutta silti sitte piti tarjota tollasta ällöö. En varmasti ees maista enää ikinä. Mä oon joskus varastanu pöydältä palan talouspaperia peittelyä varten ja sitte joskus ihan pienenä ihmisen tossuki tais käydä kupissa, mut muuten on vaan harrastanu ilmapeittelyä.
      -Pena

      Poista
  3. Hmmm.... Pena, voitko kertoa miksi täällä välillä hiiret päätyvät ruokakuppiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä sä oot mamma laittanu sinne kuppiin hiiren ruokaa? Tai sitte teillä vaan asuu hassuja hiiruja.
      -Pena

      Poista
  4. Toihan on hyvä vinkki toi serpentiini. Emäntä yrittää ujuttaa mulle maksaa, possunsydäntä ja -suikaleita kerrasta toiseen, mutta vastaus on sama: EN syö. Tuo serpentiini vois korostaa mun ylenkatsetta. Fiksu veto, Pena!
    - Pipsu -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä jos tästä jotain hyötyyki jollekin on! Nyt sun pitää vaan saada sitä serpentiiniä jostain... Vaiks possun sydän varsinki on ihan huippuhyvää, että ehkä kannattais kuitenki vähän maistaa, saattaisit yllättyä,
      -Pena

      Poista
  5. Mitäs ihmettä se oli sun kippoon laittanu kun serpentiinillä piti peittää :D ? -Justus, Mimmu, Hade ja Gogo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tiiä mitä se oli, haisi ihan jollekkin vesieläimelle. Mä yritän muistaa esitellä jossain vaiheessa.
      -Pena

      Poista
  6. Ei ole kivaa jos ruoka ei kelpaa kun sitten se sun ihminen tuo ne mulle tänne Ter:-Leevi K.olli!!
    Voi voi sinua Pena sinä olet liian hemmoteltu,voisit kyllä syödä kaikkea mitä on tarjolla Leevin ihmiminen kirjoitti näin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut jos sulle maistuis paremmin. Ja sitäpaitsi se ois muutenki tuonu sulle maistiaisiks yhen purkin joka laatua ku haluu, että saat vähän erikoisempiiki makuja.
      Kaikkee ei vaan pysty syömään, et itekkään, Leevin ihminen, suostu syömään kaikkee mitä sun lautaselle laitetaan!
      -Pena

      Poista
  7. Voisi ton tulkita niinkin, että nyt on bileet lautasella. Mut viesti kyllä vastaanotettu, kakkaa on toi safka;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmisen mielestä ois saanu olla bileet lautasella, mutta pitihän toi ymmärtää vaikka ei ois halunnutkaan... :D
      -ihminen

      Poista
  8. Haha :D Nauran täällä ääneen Penan älynväläyksille. Kauneus on puoliruokaa. Hienosti koristeltu Pena!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pena on sellanen vitsiniekka. :D
      -ihminen

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)