11.10.2015

Herkkusieni

Perjantaina illalla ihminen vei mut pesulle ja en sitte päässy silloin ulos ollenkaan, epistä. Mä vähän ihmettelin, että miks piti taas pestä, mutta eilen se sitte selvis, piti käydä vähän näyttäytymässä. 
Matkalla sinne näyttäytymiseen ihminen sano, että mun pitää olla nätisti, että se tuomari sitte tekee musta herkkusienen. Mä olin tietty ihan kauhuissani, että en mä miksikään sieneksi halua muuttua ja kun oli mun vuoro näyttäytyä sähisin ja puhisin sille tuomarille oikein kunnolla. Ihminen ei ite ees näyttäytyny mun kanssa vaan sellanen tosi kiva nainen kanto mua ympäriinsä siellä ja vei mut sinne tuomarin pöydälle. Se oli tosi kiva ja tuoksu hyvälle. Kiitos kun olit mun näyttäytymiskaveri! 
"Et kyllä taio musta mitään herkkusientä! Mä haluun olla kissa!"
Myöhemmin mulle sitten selvis, että se
herkkusieni tarkottiki tollasta ruusuketta
vaan eikä kukaan ollu oikeesti aikeissa
muuttaa mua sieneksi...
Sitte ku olin näyttäytyny menin takas häkkiin ja siellä oli tylsää, tylsää ja enemmän tylsää. Viereisessä häkissä mulla oli kaverina tosi nätti tyttö, Lilia, josta ihminen ei tajunnu ottaa yhtään kuvaa! Aatelkaa mikä pönttö toi ihminen on, monta tuntii oli siinä häkkien vieressä kamera ihan käden ulottuvilla ja ei älynny naapuria kuvata. Ihme hölmö.
Häkissä mulla oli vesikippo, mutta se vesi maistu hassulle niin mä sitte päätin kokeilla toimiiks toi ökoplus myös ihan veteen ja hyvinhän se näytti toimivan.
Ihminen sanoo, että tää oli tosi tiivis kakku kun kävi sen lopulta
roskiin kippaamassa.
Kaikkein kauhein asia mitä tapahtu näyttäytymisessä on jotain mistä mä kärsin vielä pitkään - ihminen osti mulle villapaidan! Aatelkaa ny, raavas mies joutuu pitää villapaitaa pihalla, ei oo reilua. Varmaan kaikki naapuruston koiruudet nauraa mahansa kipeeks ku näkee mut tuolla pihalla villapaidassa. Ihmisen mielestä oon tosi söpö toi paita päällä ja sitä on pitäny tääl kotonaki kokeilla jo kolme kertaa. Kokeilis itelleen vaan.
"Mä ottaisin nyt tätä ruokaa ja villapaidan pois,
kiitos. Nyt heti."
Häkillä mua kävi moikkaamassa ainaki Kermakupin ihminen, Miukumaan ihminen ja Naukulan mamma. Oli kiva nähdä teitä kaikkia! Ihminen oli käyny moikkaamassa Kermakupin Ruusua, oli kuulemma tosi nätti tyttö. Harmi ku en ite päässy näkemään.
 
Hauskaa sunnuntaita kaikille sanoo Pena, joka on nyt sitte champion eikä siis herkkusieni niinku ensin pelkäs.

P.S. Vähän aikaa sitten meidän ikkunan takana leijaili jotain pieniä valkoisia hitusia alas taivaalta. Ihminen sanoo, että se ois lunta, mutta eihän se voi olla kun ei sitä kesääkään kunnolla tullu ikinä!

32 kommenttia:

  1. Onnittelut Championille!

    Harmi, ettei siitä naapurin typystä ole näyttää meille kuvaa ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Joo, toi ihminen on vähän pönttö ku ei tajunnu ollenkaan ottaa siitä kuvaa...
      -Pena

      Poista
  2. Onnea Pena, loistava suoritus !

    Sun eka kuva on kyllä asiallinen, tämä täti kun on vähän sellainen kaappi-anarkisti niin kuvassa vähän näkyy samaa atittuudii ;)

    Ps. Paita on ihana.
    Pps: Kiva ökökakku :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Oli pakko näyttää sille vähän hampaita ku ei meinannu muuten ymmärtää lopettaa sitä ronkkimista!
      Paita on kauhee, en suostu!
      -Pena

      Poista
  3. Onnea Penalla ja tietty Penan ihmisellekkin! Aika hurjana Pena ekassa kuvassa. Hyvä että tuomari ei silti säikähtänyt. :D Ja on kyllä suloinen villapaita-Pena.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Kyllä se tuomari vähän aikaa istui kädet ristissä ja odotteli, että rauhotun ennen ku uskalsi jatkaa.
      Villapaita on syvältä!
      -Pena

      Poista
  4. En tainnut eilen muistaa edes onnitella, kun olin niin pyörryksissä Penan ihanuudesta. Onnittelut siis nyt ja tässä! Olet kyllä ihan mahdottoman ihana ja suloinen, vaikka vähän sähisitkin mulle. Oltiin kummiski heti taas kavereita:) Varmaan tuomarikin huomasi, että sä et sähise ihan tosissan, kun anto sulle sen herkkusienitittelin. T. P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut ei kaikkee voi muistaa ku on niin paljon kaikkee ihanaa nähtävää...
      Kiitti, ehkä osa mun suloisuutta onkin siinä sähinässä. Sulla oli tosi kivan hajuiset hiukset.
      -Pena

      Poista
  5. Onnea!! Pena pyöräytti (tai vesitti, hihi) sitten itselleen valmistujaiskakun. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Joo, Pena on tollanen pikku-leipuri. :D

      Poista
  6. Tuo villapaita on varmaan ihanan lämmin pakkasella! Ei se ole ehkä hullumpi ostos.. Minullakin alkaa pian fleece-kelit. On se päällä kiva kulkea pihalla, mutta en tosiaankaan mene koirien lähelle!! - Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihminen pakotti mut tänään pihalle toi paita päällä, mut mä olin ovelampi ja pääsin paidasta ulos alle minuutissa. Siis alle minuutissa sen jälkeen kun ensin löysin jalkani. Kauheeta kidutusta.
      -Pena

      Poista
  7. Vai villapaita, kyllähän se Pena sulla söpöltä näyttää. Itse en antaisi pukea mitään päälleni. Pitäköön ihmiset vaatteensa! (: -Mimmu, Justus, Hade & Gogo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä varmaan oo söpö! Ei mikään kidutin voi olla söpö!
      -Pena

      Poista
  8. Onnea Pena <3 Olet oikea samppiooni :) Peijakas mites mammasi ei ostanut sulle miähekästä villapaitaa, jotain pohojanmaan miäspuseroa tai patmannin viittaa tai ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Nahkarotsia voisin harkita pitäväni, mut villapaita on niiiiiiiiiiiiiin nössö!
      -Pena

      Poista
  9. Onneksi olkoon Pena <3 :)
    Tuo villapaita on hurjan suloinen, koita nyt vaan kestää sen kanssa niin hurmaat kaikki kissamamma lakoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Siinä ei oo kyllä mitään suloista, ei niin mitään!
      -Pena

      Poista
  10. Oho sä osaat olla oikein kovakin: sähinää ja kakku ja vaik mitä. Villapaita, no varmaan sä siitäkin selviit. Namu MUN TYTTÖYSTÄVÄ voi kertoo sulle miten nakerretaan. Onnea shamppojoonile!
    Terv
    Zetor

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää sitä välillä vähän näyttää, että kuka on mies talossa. Villapaidan mä jo voitin tänään ulkoilulla. Voitan toistekki jos joudun siihen pukeutumaan vielä.
      Mä taidanki kysyy Namulta nakerteluvinkkejä, jos niillä vaikka sais villapaidan katoamaan kokonaan...
      Kiitos, shamppojooni kuulostaa paljon paremmalta ku herkkusieni.
      -Pena

      Poista
  11. Championi, onnittelut siitä! Minna muisti ottaa Penalle talteen pari palasta hirveä. Jos annetaan niiden ensin ulkosalla kuivahtaa ja lähetellään niitä vasta sitten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Joo, voi olla hyvä idea antaa niitten vähän kuivahtaa ensin. Tosi kivaa ku muistit ottaa vähän hirveä talteen! :D
      -Pena ja ihminen

      Poista
  12. Tehokas kähinäilme ekassa kuvassa, hieno. Ihmisestä villapaita on kivan näköinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää sitä vähän kähistä ku toinen ei muuten tajuu ottaa käsiä pois iholta!
      Ihmiset kyl tykkää niin oudoista asioista...
      -Pena

      Poista
  13. Hieno Öko-installaatio, ehkä kannattaisi pistää taideteoksia myyntiinkin tai anoa lisätaiteiluun apurahaa? :D Onnea herkkusienelle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mahtaiskohan joku myöntää apurahaa kissanpissahiekkateosten viimeistelyyn ja myyntiin... :D
      Kiitos!
      -Pena

      Poista
  14. Onnea tittelistä! Komea poika ansaitsee komean tittelin.

    VastaaPoista
  15. Onnea Pena! Champion on hieno saavutus! Tuo öko-kakku on myös melkoisen veikeä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kannattaa kokeilla tota leipomista, oli aika hauskaa!
      -Pena

      Poista
  16. Champion on saavutus ja siitä pitää olla hiukka myös ylpeä. Onnea Pena!

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)