9.11.2015

Impotent... eiku implantti

Tänään ku ihminen tuli sieltä töihin-jutusta kotiin, se melkein heti laitto mulle valjaat. Mä vähän ihmettelin, että miks, mut pari tuntia myöhemmin se sitte selvis - me lähdettiin autoilemaan. Ihmisen isukki tuli hakee meidät tosta pihalta ja mä sain matkustaa ihmisen sylissä. Oli tosi kiva katella maisemia. Meidän matka vei sinne eläinlääkärilään missä mä kävin silloin kesällä kun mun silmät, pallit ja polvet tarkastettiin. 
Sinne eläinlääkärilään mä menin sisälle ihmisen olkapäillä ja siellä tiskin takana yks täti huudahti, että "Onko tää Pena?" meidät nähdessään. Sitte se sano, että voidaan mennä sinne kissojen koppiin oottelee, mutta varoitti, että siellä on toinen kissa. Mä en nähny siellä ketään, vähän kuulin jotain ääntä, mutta en nähnyt ketään ja otin ihan rennosti ihmisen sylissä ja kiipeilypuussa. Pian siitä huoneesta lähti sellanen kiva täti kassin kanssa ja kissan äänet loppu myös. Mä jatkoin kiipeilyä.
Siellä kissojen huoneessa oli ihan kivaa ku sai
riekkua ympäriinsä.
Täs vois olla vähän sellasta movember-meininkiä
myös. Ainaki jos mun viikset näkyis vähän ees
paremmin.

Lekun kiipeilypuussa oli kiva pesä, ihminen
luuli, että meen tonne pissalle, mut en menny.
 
Tässä mä oon ihan kukkulan kuninkaana.
Jonkin aikaa mä siinä kiipeilin ihan rauhassa ja sitte se täti tuli takas ja silloin mä näin sen: siellä sen laukussa oli kissa! Mun piti tietty heti kertoo sille kuka on pomo ja murisin ja sähisin oikein kunnolla. Ihminen ei oikein tykänny ja niin me mentiin sitte sinne koirien puolelle ja siellä oliki sellanen tosi kiva kaveri, ainaki viis kertaa mua isompi hauveli, jonka kanssa mä juttelin kurisemalla oikein iloisesti. Se siitä sitte lähti aika pian johonkin ja sitte tuliki jo lekutäti huutelee mua. Mentiin sinne lekun huoneeseen ja se kehu mua tosi reippaaks pojaks ja hipelöi mun palleja. Ällöö. Sitte ihminen otti multa valjaat pois ja sinne tuli sellanen toinen täti, joka kääri mut pyyhkeeseen ja piti mua vähän paikallaan ja se leku otti paketista sellasen hervottoman neulan, jonka se tuikkas mun niskaan. Nyt mulla on siis niskassa sellanen impoten... eiku implantti, joka kuulemma ensin kasvattaa mun palleja ja tekee musta ihan villin, mutta sitte kutistaa mun pallit ja tekee musta ihan ku pallittoman. Jos siis kaikki menee niinku yleensä. Nyt en sitte vähään aikaan eti tyttöystävää, vasta sitte ku pallit on ensin kutistunu ja sitte alkaa taas kasvaa uudelleen. Tai tietty jos joku ihan vastustamaton tarjous tulee niin sen jutun mun niskasta saa kyl sitte poiski jos tarvii. Mut ei me uskota, että sellasii tarjouksii tulee ku ei oo muutenkaan tullu.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille sanoo Pena, joka hurmasi tänään ainakin 5 ihmistä ihan täysillä.

37 kommenttia:

  1. No olipa sulla jännä päivä! Koska meinaat ruveta villiksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä aattelin, että jos pari päivää ois ihan rennosti ja sitte alkais riekkumaan oikein kunnolla...
      -Pena

      Poista
  2. Vain viisi?! Et sitten vissiin enempää ole tänään ihmisiä nähnyt. Ei nimittäin voi olla hurmaantumatta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No saatto niitä olla useempiki, mutta ainaki viis.
      -Pena

      Poista
  3. Oho. En olekkaan kuullut tuollaisista implanteista. Aika veikee. Onko se sitä varten, että se ruisk ruisk toiminta vähenisi? Onpas Pena reipas, kun ei ollut yhtään kauhuissaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, se on väliaikanen kemiallinen kastraatio. Koirille oikeesti suunniteltu tuote, mutta toimii myös kissoilla. Vaikutusaika vaihtelee vähän kissoittain, 6 - 24kk, mutta leku sano, että siitä huomaa kun alkaa teho hiipua, että pallit alkaa taas kasvaa. Ite veikkaan, että sen huomaa myös siitä kun alkaa taas lakanapyykkiralli olla jatkuvaa. :D

      Poista
  4. Tämä reissu lekurissa oli varmasti ihan hyvä ja mahdollisuudet tavata mukava tyttöystävä jäi voiman, se toinen vaihtoehto olisi ollut niin lopullista.
    Reipasta mieltä ja unohda joksikin aikaa tytöt ja älä aiheuta ylimääräistä pyykkäystä.
    Hienosti klaarasit lääkärireissun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, se mahdollisuus on ihan mukava olemassa vaikka ei tietenkään välttämätön.
      -ihminen

      Voi olla, että mä vähän vielä juoksutan ihmistä tai sitte en. Katotaan miten se käyttäytyy mun kanssa.
      -Pena

      Poista
  5. Ohhoh, olipa hieno lääkärimesta kun löyty kiipeilypuut ja kaikki!
    Kohta voitkin ruveta keksiin jo uusia metkuja, kun se ruiskis-homma alkaa olla varmaan jo nähty?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ja sitte noi hyllyt siellä seinillä oli kans kivat. Onneks ei tarvinnu istuu rattaissa siellä, ois ollu vähän noloo! Nyt ihminen tietty pelkää, että tossa kiipeilypuussa on kiivenny joku ihan tautinen ja mä saan tartunnan, mutta en mä usko sellaseen mahdollisuuteen.
      En mä tiiä viittinkö heti ihan kokonaan ruiskimista lopettaa, se on kuitenki aika hauska katella ku ihminen saa pieniä hermorojahduksia. :D
      -Pena

      Poista
  6. Reipas Pena, tykkäät vissiin enemmän koirista kuin muista kissoista? Eiköhän implantti auta merkkailun kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koirat on tosi kivoja, ne syö eri ruokaa kun mä niin ei tarvi pelätä, että eväät menee. Nih.
      -Pena

      Poista
  7. Älä olp Pena millaskä. Leeviki sano, et toi o jollan taval iha hyvä juttu, ku ei tul niit semmossi nuare miähe uni melkke ollenka. Kyl sihe ajan kans tottu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kai tää tästä. Kunhan ny ei tulis enempää mullistuksia ihan heti.
      -Pena

      Poista
  8. Toivottavasti implantti auttaa eikä tarvitse mennä nipinipille! Olit reipas lääkärissä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä todella toivotaan! Pakko siellä oli olla reipas ku muuten ne koiruudet ois vaan nauranu mulle. Siellä oli aika monta niitä oottelemassa, että pääsee hoidettavaks.
      -Pena

      Poista
  9. OHO! Kaikkee ne keksii! Mut pääasia, että voit hyvin. Pashat tyttöystävistä, jos ei kerta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, en kyl oikein vielä usko, että se impo eiku implantti muuttaa mua mitenkään, mut sehän nähdään sitte pian kai. Tyttöi ehtii sitte myöhemminki houkuttelemaan.
      -Pena

      Poista
  10. Menipä teillä reissu hyvin! :) Olen jotenkin aina kuvitellut, että implantti olisi vaikeampi laittaa, mutta eihän se nähtävästi vaadi edes nukutusta. :D On kyllä kumma kun tyttöystäviä ei löydy, mutta tosi kiva, että nyt saatte toivonmukaan nauttia kuivasta ja leikkisästä elosta niin, että mahdollisuus tyttöystävälle on kuitenkin vielä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä niin helppo reissu, että epäilin jonkun käyneen vaihtamassa kissan täällä ku olin töissä... Juu, ei tarvittu ees kevyttä rauhoitusta, neulalla vaan tyrkkäs implantin tohon niskanahkan alle, kissa ei tainnu ees tajuta, että jotain tapahtu.
      Todellakin toivotaan kuivempia ja vähemmän äänekkäitä aikoja ja myös sitä leikkisyyttä, alkaa noi lelut jo olla yksinäisiä ku ei oo kelvanneet leikkeihin vähään aikaan. Toivottavasti joku daami löytyy sitte siinä vaiheessa kun implantin teho alkaa hiipua. :D

      Poista
  11. Miks ei meidän vakioeläinlääkärillä ole odotushuoneessa kiipeilypuuta? Me halutaan! Vaikkeipä ei niin pieneen eteistilaan edes mahtuisi, mut olishan se nyt silti hieno! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä tuollakaan toi koppero mikään valtava lukaali ole, kolme ihmistä ja kissa aiheutti jo ruuhkan. :D

      Poista
  12. Hyvä kun sait kuitenkin pysyä kollina. Uusia tyttöjähän tulee kehiin tasaiseen tahtiin ja sieltä löytyy sinullekin joskus.Ihminen ei tiennytkään että implantin voi poistaa. Mielenkiinnolla jäämme seuraamaan vaikutuksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on kyl kivaa ku vielä on mahdollisuus päästä tyttöjä tapaamaan sitte joskus. Ihminen toivoo, että daami sattuis löytymään sitten vasta kun se impohommeli häipyy luontaisesti ettei tarvi mennä puukon alle.
      -Pena

      Poista
  13. Vai semmosen impolantin ne sulle laitto. No toki se on kivampi kun nipinipi, kun oot kumminkin kolli parhaassa iässä :)

    VastaaPoista
  14. Onpas jännä juttu! Mut eläinlääkärit on kyllä tyhmiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut toi eläinlääkäri oli kyl ihan kiva. Ei ees väittäny, että oisin liian paksu.
      -Pena

      Poista
  15. Reipas poika! Toivottavasti pyykkiralli nyt rauhoittuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä toi ihminenki toivoo ja onhan tääl paljon hiljasempaa ku ei se pesukone koko ajan hyrise...
      -Pena

      Poista
  16. Oho, reipas Pena ja oot kyllä tosi rohkea, kun vaan iloisesti kurisit koirille. Siisti tuo kiipeilypuu kans! Tuli melkein sellainen olo, että eläinlääkärissä vois jopa olla kivaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ne koiruudet vaan oli kaikki niin kivoja! Ja kiipeilupuussa oli hauskaa, eikä se lekurikaan ihan niin hirvee ollu kuin ois voinu kuvitella.
      -Pena

      Poista
  17. No onhan teillä nyt sitten systeemit. Tuommoisesta en ole ikinä kuullutkaan mitään. Parempi tuo kuitenkin kuin se nipi-nipi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla aika uus juttu vielä nuo implantit, ainakin kissoilla. Koirille tarkoitettu tuote tuo on ja siksi kissolla vähän ennustamaton, eli vaikutusaika voi olla lyhyt tai pitkä ja teho voi äityä liiankin hyväksi. Mutta kaikesta huolimatta oon sitä mieltä, että näin päästiin helpommalla kuin jos ois nipi-nipiin lähdetty.

      Poista
  18. Hei Pena, Paljon parempi implantti kun vaikka kahden desin tisulit ;)

    Ja sitten täällä oikeasti toivotaan, että implantti auttaa ja teidän pesukone pääsee lomalle !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tisulit ois kyl aoäika kauhee juttu!
      Ihminen ja pesukone toivoo myös pesukoneelle lomaa...
      -Pena

      Poista
  19. Wooooo! Yes, onneks ne ei vieny sun palleja kokonaan. Mutta oudolta kuullostaa, että niitä niinkö kasvatellaan ja kutistellaan..

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)