26.12.2015

Joulu meni melkein ohi

Meidän joulu on sujunut hyvin rauhallisesti ja on ollut ihmetystä täynnä. Penska tuli taloon ja mikään ei oo niinku ennen. Penska on ihana, paitsi jos tunkee mun leikkeihin ja silloin se ei oo yhtään ihana kun se sähisee mulle ja räpsii mua kynsillä nenälle. Penska myös valtaa mun paikkoja, mä en enää meinaa ollenkaan mahtuu sohvalle, mut onneks se ei sentään osaa ite kiivetä mun kiipeilypuun ylimmälle oksalle. Ja onneks se nukkuu ihmisen sängyn alla yöllä eikä siinä ihmisen kainalossa. Kauheeta ois jos kainaloki menis penskalle. 
Välillä mä oon joutunu juoksee Punkkua karkuun kun se on niin hurja ja pelottava. Ihmistä toi vähän naurattaa ku mä oon kuitenki niin paljon isompi, mutta tolla on vaan niin hirveen terävät kynnet ja hampaat, että parempi mennä karkuun kun se tulee kynnet ja hampaat ojossa kohti. Kyl me enimmäkseen kuitenki ollaan kavereita.
"Kohta se on ihan puhdas..."
Hirveesti tossa pennussa on pesemistä ja kamalan pitkät karvat. Siitä tulee kuulemma paljon karvasempi ku mitä ite oon ja sitä se mun mielestä on nytkin jo ku oon kielellä ne karvat tuntenu.

Hauskaa iltaa kaikille sanoo Pena, joka vielä totuttelee siihen, että ei enää olekaan ihmisen maailman ainoa napa.

32 kommenttia:

  1. Ihana toi teidän uusi otsikkokuva!
    Tiedoks,että ihmisellä on kaksi kainaloa, voitte olla siellä molemmat. Tosin sit ihminen ei varmaan paljon nuku...
    Ootte s-u-l-o-i-s-i-a ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, mut jos toi valtaa just sen MUN kainalon...
      -Pena

      Poista
  2. Voi Pena ja Punkku. <3 Ootte molemmat niin sulosia. :) Toi bannerin kuva on kyllä ihan loistava. :D Penan ilme on ihan paras. Kiva että pojista on tullut kavereita. Mutta mitä se Punkku Penalle oikeen isottelee?? :D Penan pitäs näyttää kuka on pomo, eikä juosta karkuun. :D Näistä tulee kyllä varmasti mahtava parivaljakko. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kieltämättä hieman huvittavaa kun Pena juoksee sähisevää Punkkua pakoon. :D Mut ehkäpä Pena pian muistaa kuka se prinssi täällä olikaan...
      -ihminen

      Poista
  3. Antaako se sun pestä rauhassa vai alkaako ryttyilemään? - Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se välillä ärisee ja vinkuu...
      -Pena

      Poista
  4. Voi ihanuudet, en kestä! ♥ ♥ ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan uudenlaisia hermoja, hyvässä ja pahassa, tässä tarvitaan täälläkin näiden ihanuuksien kanssa. :)
      -ihminen

      Poista
  5. Mä tajuun sua, Pena, pennut on ärsyjä kun niil on niin paljon energioita eikä ne tajuu käytöstapoja! Mut kuten sanottu, sun ihmisellä on kaks kainaloo, kylää te molemmat mahutte. Ja pentu kasvaa kans. Tosin en oo täällä meillä vielä huomannu, oisko siitä mitään hyötyä, mut kuulemma ne joskus rauhoittuu.

    terv
    Ilona

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Tolla ei oo yhtään käytöstapaa. Tyyppi viskoo meidän koristeita ihan miten huvittaa ja repii mua korvista ja hännästä aina kun meinaan vähän rentoutua. Onneks on noita korkeita paikkoja, joihin pääsee piiloon aina välillä hetkeks. Toivotaan, että kaikki penskat rauhoittuu jossain vaiheessa ees vähän.
      Yöllä mä olin SAMASSA kainalossa penskan kanssa, näköjään onnistuu niinkin.
      -Pena

      Poista
  6. Leevi luval Leevi Ukko: Katellti Levin kansa tätä juttu ja meijän kolli tuumas, et on se hyvä, et muhal päim pruvatan tämmössi jutui, ni nys sit täret, et tämmöses meijän tyylis oikiastas o aika paljo hyvi puali, mut tiätystenkin toiki iha mukava vissi on ku sihe vaan tottu.Sit Leevi käski sannos semmossi tervessi sil Penal, et se vois muutama niksi opettas sil uurel kaveril. Leevi tarkotti niit fläkki ja pyykkijutui ja aamulaului. Sit ku me olttin tämä fubdeerattu, ni Leevi läks tonne misä makka akka ja reeras ittses hyväl mutkal ja rupes ruakalevol, kun tosa äskö oli semmost aamuruua aikka.Niin, tervessi vaan koko porukal käski Leevi viäl sanno ja haukotteli.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On täs kyl paljon hyviä puolia, mut kyl meinaa pinna palaa ku penska roikkuu hännässä kiinni ku yritän mennä vaiks hiekkikselle...
      -Pena

      Poista
  7. Hurjan suloiset veljekset olette! Kiva että Punkkukin pääsi jo banneriin, ihana kuva <3 Kuulostaa ihan siltä, että Pena oli jo vähän odotellutkin pikkuveljeä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan me kyl aika söpöjä, mä varsinkin. Oli toi penska kyl ihan toivottu lisä tänne, mut en tiiä oisinko toivonu jos oisin tienny miten paljon joutuu juoksemaan koko ajan!
      -Pena

      Poista
  8. Siellä asustaa kakisi komistusta/söpöläistä, miten vain haluatte :)

    VastaaPoista
  9. Voi että, kun molemmat pojat ovat niin söpöjä! ♥♥

    VastaaPoista
  10. Voi voi voi kuinka ihana suloinen Punkku-pentu! Kyllä Penalla on nyt ihmettelemistä, mutta ihanasti ovat jo molemmat komistukset mahtuneet sohvalle vierekkäin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Penasta tosiaan huomaa, että jotain ihmeellistä on kateltavana. Monesti Pena vaan istuu jossain ylhäällä ja katsoo silmät isona kun Punkku ryntäilee ympäriinsä. :)
      -ihminen

      Poista
  11. Teillä synkkaa aikas hyvin, ei voi muuta sanoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, silloin kun toi ei vingu turhasta.
      -Pena

      Poista
  12. Olis sit muuten parempi käyttäytyä hyvin sitä pentua kohtaan, ja pitää se puhtaana, ja antaa sen syödä vaikka kaikki ruuat. tai muuten...

    Ja Punkulle tsemppiä uuteen elämään! Kasva isoksi ja komeaksi kolliksi!
    -rakkaudella Mori-vaari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei ei saa tolleen uhkailla! Kohta mun pitää varmaan antaa sille mun paras nukkumapaikkaki vai???
      -Pena

      Kiitti! Kyl musta tulee iso ja komee, ei voi muuta tulla kun katsoo sukulaisia.
      Hyvä ku vähän komennat tota Penaa ku se on tollanen mörökölli.
      -Punkku

      Poista
  13. Ootte aika söpöjä! Ja luulenpa, että teistä tulee ihan parhaat kaverit.

    VastaaPoista
  14. Nyt vasta tajusin että Punkkuhan on somppu eikä aby, höh hölmö minä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpä tiiä onko sitä täällä sen enempiä missään mainittukaan... Ois varmaan voinut. :D
      -ihminen

      Poista
  15. Vastaukset
    1. Kyllä välillä tulee sellainen vähän pakahtuva olo kun noita katselee näissä hellissä tilanteissa. :)
      -ihminen

      Poista
  16. Whuuuuuuuuuuut???? PUNKKU?????? Apua, mitä me on missattu? Nyt pitää ottaa askelia taaksepäin!!!! Wait a sec

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, Punkku. :) Kaikenlaista voi mennä ohi jos on pari päivää muuta tekemistä ku blogien lueskelua. :)
      -ihminen

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)