8.12.2015

Joulukuun karheksas päivä ja salainen joulukissa

Tänään mä melkein myöhästytin ihmisen töistä! Kalenterin tonkimisen jälkeen mä menin sen kainaloon löhöömään ja ihminen nukahti siihen, mut jotenki se onnistu sitte heräämään varttii ennen ku oli pakko lähteä. Kiire sille tuli, mutta oli se kuulemma ehtiny ajoissa töihin. Sano, että ei saa tolleen nukuttaa aamulla kun on kertaalleen ensin herättäny.
Sitte ku ihminen tuli töistä, sillä oli kauhee kasa leipää ja jotain ryynejä, käski sanoa Miukumaattarelle kiitoksia. Mut noi ei ollu mun mielestä tärkeitä vaan se paketti mikä ihmisellä oli toisessa kädessä! Salainen joulukissa oli laittanu meille paketin, tai siis mulle. Herkkuja ja leluja. Kerrassaan täydellinen paketti.
Tirppa, manskikka, kuivattua kanamaksaa, kuivattuja krillejä, kortti ja vihree karvareunanen joku ;).

"Lällislää, nää onki mun kaikki!"

Sellasessa boxissa ne oli.
Keneltä paketti sitten tuli? No Lunalta ja Simolta Kulman kissoista. Vähän meidän piti tehdä salapoliisityötä, että löydettiin oikea blogi, mutta kyllä sieltä salaisen joulukissan listalta viimein oikea löytyi. :D

Hauskaa iltaa kaikille sanoo Pena, joka tästä poistuu leikkimään uusilla leluilla ja syömään vähän herkkuja.

Ihminen sanoo Tassulinnattarelle kiitoksia salaisen joulukissan järkkäämisestä.

28 kommenttia:

  1. Onpa kiva paketti! Mikä tuo manskikka oikein on? - Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on sellanen rapiseva pehmee pallura.
      -Pena

      Poista
  2. Manskikka näyttää hauskalta! Mikä oli paketin sisällöstä Penan suosikkijuttu? :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva ylläripaketti! Pena on ollut kilttinä, kun sai noin hyviä herkkuja Salaiselta Joulukissalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen aina kiltti. En just hetki sitte yhtään purru ihmistä varpaastakaan.
      -Pena

      Poista
  4. Hieno paketti! Hirveesti kaikkea kivaa. :) Jackson on kans erikoistunut tohon mun töistä myöhästyttämiseen. Juurikin tuolla nukuttamisella ja herätyskellon sammuttamisella. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä kiva paketti. :) Tää oli eka kerta kun onnistuin nukahtaa kissan kainaloon niin, että olin ollu jo tunnin verran välillä hereillä. :D

      Poista
  5. Hei, asillisia juttuja. Ja karvareunus on aina paras, se on totuus ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu karvareunuksesta. Ei ne kaikki oo hyviä juttuja.
      -Pena

      Poista
  6. Sulla on ollut kivat Salainen joulukissa -kaverit, kun ovat noin kivoja juttuja lähettäneet. Me paljastetaan huomenna, mitä kaikkea kivaa ollaan saatu meidän salaiselta joulukissakaverilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli kyl vaiks mitä kivaa! Jännityksellä ootan teidän huomista paljastusta.
      -Pena

      Poista
  7. Me ei ehditty kommentoimaan teidän eilistä, niin tässä tulee molempiin.
    Sulla oli huippukiva päivä varmaan, kun sait parhaan leikittäjän kylään :)
    Hienot lahjat sait kans! Namit on ehdottoman tärkeitä ja lelut kans. Toi karvareunusjuttu näyttää jännältä, ei olla tollasta nähytkään. t. S&O
    Eipä kestä, toivottavasti maistuu! t. ihminen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kai sitä joka päivä oo pakko joka paikkaan ehtiä. :D Tyypin kanssa oli tosi kivaa, olin aamullaki vielä vähän poikki ni piti ihmistäki nukuttaa.
      Lahjat on tosi kivat, varsinki se maksa. Mäkään en oo tollasta karvareunusta ennen nähny, liukuu tosi lujaa lattialla.
      -Pena

      Maistuu.
      -ihminen

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Jep ja pelkkiä ihanuuksia täynnä.
      -Pena

      Mites, jokos teillä pian on karvapallerot maailmassa?
      -ihminen

      Poista
  9. Noi kuivatut haisukalat on parasta ikinä! Mun ihminen ei vaan enää löydä niitä mistään ostettavaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiku ei noi oo haisukaloja ku noi on krillejä. Kalat tuijottaa, noi vaan kutittaa ku niillä on sellasia höttösiä massussa. Kaloja en syö.
      -Pena

      Poista
  10. On tosiaan mukavia lahjoja salainen joulukissa lähettänyt, olet varmasti muistanut olla kiltti kissa-poika. JES, jes

    VastaaPoista
  11. Ihania lahjoja oot pena saanut! Nyt on kyllä paljon lahjoja liikkeellä, meiänkin emo on vihdoin saanut meidän ylätyspaketin sisällyksen kuntoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyl tosi kivat lahjat. Sais tulla joka päivä joku lahja... Tai ees herkku.
      -Pena

      Poista
  12. Vastaukset
    1. No oli! Juoksemista ja mussuttamista riittää!
      -Pena

      Poista
  13. Kyllä sait Pena sinäkin hienon paketin. Minä sain myös eilen omani, ja olen leikkinyt kovasti. - Peppi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika moni on saanu hienoja paketteja täs ihan lähiaikoina... Tää on varmaan joku juttu...
      -Pena

      Poista
  14. Onneksi sisäinen kello pelasti ja mami ehti töihin ajoissa! :) Mie en uskalla aamuisin edes torkuttaa kun saatan nukahtaa niin, etten enää herää kelloon... Joskus olen unissani laittanut herätyskellon kiinni, joten tärkeinä aamuina, kuten työt, laitan aina herätyskellon sen verran kauas, että herään pakostakin kun kurotan laittamaan sitä kiinni. Silti heräsin kelloon tänään niin, että minulla oli jo kännykkä kädessä naaman edessä....

    Ihan supermahtava paketti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli ihminen ihan tyytyväinen, että heräs, mut kyllä se sano, että mieluummin kyl ois jääny mun kainaloon nukkumaan.
      -Pena

      Mulla on pahimpina aikona kello sen verran kaukana soimassa, että on pakko nousta ylös, jotta saa hiljenemään. :)
      Mites sulla hommat lähteny sujumaan?
      -ihminen

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)