4.12.2015

Joulukuun neljäs päivä

Te luulitte jo, että mä oon unohtanu esitellä mun kalenterikuvat tänään! Ihminen oli vaan niin laiska aamulla, ettei jaksanu ja päivällä se on vaan siivonnu ja pyykänny ihan hulluna ku huomenna tapahtuu jotain kuulemma.
"Onpa namit tuoksut..."
 
"Kauheen vaikeeta kaivaa niit tuolta kolosta! Oliko pakko kipata ne sinne???
Aamulla ihminen ei huomannu tota karvatonta länttiä, kuvasta
vasta illalla näki. Ja sitte ihminen on vielä tunkenu sormensakin
kuvaan. Pässi.
Ihminen myös uhkailee mua lekurilla. Aamulla oli niskassa ihan pieni karvaton läntti, mutta kun toi tuli kotiin sieltä töihin-jutusta oliki läntistä tullu kaks... Ei kuulemma hyvä juttu. 
Jepu, kaks karvatonta länttiä ja kolmas
löytyy niskasta. Ei hyvä.
 
 
Hauskaa iltaa kaikille sanoo Pena, jonka mielestä turkin vaihdon voi hoitaa paikallisesti alue kerrallaan.
 
 
 P.S. Jos meillä kuvat on ihan hölmön värisiä, saattaa johtua sinivalosuotimesta, jonka olemassaolon eräs ihminen on unohtanut ja juuri tajusi, että kaikki viime aikojen kuvat on käsitelty sinivalosuotimen ollessa käynnissä. :/

12 kommenttia:

  1. Herkkuja! Minäkin sain tänään vaatimukseni aamuherkuista selväksi. Minäkin vaihdan välillä karvoja laikuttain, mutta niitä edeltää yleensä arpi Pepsin kynnestä. - Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Herkkuja pitää olla ainaki aamulla, päivällä, illalla ja yöllä. Ja niitten välissä.
      -Pena

      Poista
  2. Ai mitä teillä tapahtuu huomenna et oikein pitää siivota? :)
    Mä vaihdan turkkia tasaseen ja paljon! Nykyään päiväpeitolle jaa karvaläntti kun mä oon ollut nokosilla. Mami yrittää harjata, mut masua ei saa ja sieltä kyl löytyy karvaa tiputettavaksi :) t. Sofi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tiiä, jotain toi ihminen toohottaa ihan hulluna. Huomenna se aikoo vielä imuroida ja pestä lattiat ja käydä kaupassa. Kai meille tulee jotain arvokkaita vieraita ku ei toi yleensä muuten ihan näin paljon puunaa...
      Sano sille mamille, että tekee mulle Sofinkarvapallon!
      -Pena

      Poista
  3. Tänään tapahtuu sellasta, että sä saat lisää herkkuja! ;)

    VastaaPoista
  4. Pääasia, että kalentrin avaus on dokumentoitu ja täten todistettu tapahtuneeksi!
    Motta toi karvahomma ei nyt ole kauhean kiva, mikähän siellä kutittelee?

    Hauskaa iltaa kaikille herkkujen parissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokin siellä kutitteli, nyt ei oo enää laikut ainakaan suurentunu, että ehkä se oli joku nopeesti ohimenevä juttu vaan...
      -Pena ja ihminen

      Poista
  5. ihanaa kun sait kalenterista herkkuja! Tylsää toi kaljuuntuminen, oot vähän liikaa rapsutellut.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäs kyl saada joka aamu kalenterista herkkuja! Mä oon tehny niin rankkaa ajatustyötä, et varmaan siks on karvat vaan putoillu.
      -Pena

      Poista
  6. Erikoisia laikkuja, toivottavasti eivät lisäänny ja menevät itsestään pois! :)

    VastaaPoista
  7. No hui mitä laikkuja. Toivottavasti vaan jotai tavallista kutinaa ja turkin vaihtumista. Jännää ketäköhän vieraita teille oikeen tulee, ku noin paljon pitää siivota... :D

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)