7.12.2015

Joulukuun seitsemäs päivä

Tänään mä herätin ihmisen ensin neljältä antamaan mulle ruokaa ja sitte uudestaan just vähän ennen ku sen herätin soi.
"Mä istun tässä ihan nätisti ja ootan,
että herkku ilmestyy kielelle."
Sitte ku ihminen oli lähteny töihin, meni jonkun aikaa, ja ovi rapsahti, tyyppi tuli leikkimään mun kanssa! Oli tosi kiva päivä, mut nyt mä oon ihan poikki.

Hauskaa iltaa kaikille sanoo Pena, joka on vähän ärtsynä kun ihminen ei ehtiny tänään postiin hakemaan meidän joulukissapakettia.

8 kommenttia:

  1. Oletkos Pena pieni herkuttelija! Odottavan aika on pitkä mutta kyllä se siitä iloksi muuttuu kun paketti tulee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ehkä mä sitte vähän oon herkuttelija... Tänään ihminen sai vihdoin sen paketin haettua kotiin, mä kerron siitä myöhemmin lisää.
      -Pena

      Poista
  2. Siis paketit on haettava välittömästi!

    VastaaPoista
  3. Aktiivisen ja salskean uroskissan tarttee syödä usein. Eihän sitä nyt koko yötä voi odottaa, muuten aineenvaihdunta kärsii..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just näin! Ihanaa ku jotku ees ymmärtää.
      -Pena

      Poista
  4. Mikäs sen kivempaa kuin yllätysvierailu ja laatuaikaa suosikkivieraan kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just niin, sais tapahtuu tollasta useemminki!
      -Pena

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)