23.12.2015

Joulupukki on olemassa! Ja etuajassa.

Siis ihan oikeesti joulupukki on olemassa, se oli lähettäny pari sen apulaista tuomaan mun lahjan tänne jo tänään. Mä sain kaverin! Kattokaa, miten pieni se on.
"Moi, mä oon Punkku ja mä asun nyt täällä."
Välillä se on vähän ärsyttäväki, ni pitää antaa tassusta.
"Et tuu yhtään lähemmäksi!"
Mut kyl me yhdessäki osataan olla nätisti. Ainaki melkein.
"Tää mun puu haisee nyt kyl ihan vieraalta eläimeltä."
Mä sain siis maailman parhaan joululahjan, kaverin. Sen nimi on punkku ja se on pieni ja sen lempiharrastus näyttää olevan hiekkalaatikossa kiereskely.

Hauskaa päivää kaikille sanoo Pena, jonka nyt pitää opettaa Punkku talon tavoille!

P.S. Ihminen pyytää julkisesti anteeksi Jutalta, olen pahoillani, mutta en vaan voinut kertoa etukäteen, tän oli pakko olla ylläri ihan kaikille! Ethän oo kiukkunen? :D

51 kommenttia:

  1. Iiiik! Tää oli kyllä paras lahja ikinä! Pus pus Punkku ❤

    VastaaPoista
  2. Ihana Punkku! Ihana pitkäkarainen pikkuveli Penalle! <3 <3 <3

    VastaaPoista
  3. Oijjoijjoi! Tuliko tää kaveri joulupaketista, vai semmosesta kopasta millä meitä kuskataan lääkäriin?
    - Crusoe

    VastaaPoista
  4. MITÄ SAIT KAVERIN EIKÄ MITEN SÖPÖ SE ON, MIKSI KAIKKI SAAVAT JOULUN ALLA PIKKUKISUJA JA MINÄ PÄÄSEN VAAN NIITÄ KUVAAMAAN, YHYY MÄKIN HALUUUN PIKKUKISUUUUUUN!! Paras lahja ikuna Pena <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä ny ihan mee sekasin... :D On kyl loistolahja vaiks pari kertaa on jo meinannu hermot mennä...
      -Pena

      Poista
  5. Nyt oli kyllä ihan superlahja :)

    VastaaPoista
  6. EI OO TODELLISTA! MAAILMAN IHANIN JOULULAHJA! Kaveri, ja vielä Punkku. Hieno nimi, mulla on täysi valmius tykätä p/Punkusta. Nyt on sulla asiat tosi hyvin Pnea, Ja maltoit olla ihan hiljaa näin isosta jutusta! Rok, män.

    Nyt olis syytä skypen laulahtaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjotusvihreitä, kun oon niin innoissaan. Sori, Pena!

      Poista
    2. Hihi, vai meni sulla sormetkin ihan solmuun...
      Ihminen on monta kertaa jo meinannu vahingossa paljastaa yllärin, mut jollain ihmeen konstilla on molemmat onnistuttu olee hiljaa tästä. :)
      -Pena

      Poista
  7. Voi apua, ihanaa, kissavauva! <3 Tää oli kyllä varmasti paras joululahja ikinä koskaan!! :) Nopeesti sä Pena sen koulutat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On toi kyl ihan huippulahja, vielä ku lakkaa ärsyttämästä...
      -Pena

      Poista
  8. Heiii!! Wau!!! Mikä lahja teille molemmille!!

    VastaaPoista
  9. Ei oo totta!!!!!! Ihan paras lahja. Ja ihan mielettömän upea nimi uudella kaverilla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se totta, vaiks vähän epäilyttää kyl muaki vielä.
      -Pena

      Poista
  10. Onnea pikkuketusta! <3

    PS. Saana halusi lisätä, että kerro sille joulupukille, että MEILLE EI SITTEN TARTTE TOLLASIA TUODA, mieluummin kissanruokaa, kiitos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Yritän välittää viestin sille joulupukille, mut eihän sitä tiiä kuuleeko se...
      -Pena

      Poista
  11. MITÄMITÄMITÄMIKÄ supersuloinen ihanuus teille onkaan kotiutunut!! :D Ihan paras lahja, superisti onnea teille kaikille! Ihana, ihana, ihana Punkku ♥ ♥ ♥

    VastaaPoista
  12. Voi hiisi mä arvasin ton ,nyt mun on saatava Leeville kaveri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ukko huuteli ylhäältä ja käski kattoon sivulle ja ennen kuin katoin ni sanoin onks Pena saanu kaverin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellähän niitä on kodittomia samassa paikassa mistä Leevi tuli. Ja Punkun yks siskoki etsii vielä kotia. ;)
      -ihminen

      Poista
  13. Unahtu sanoo Penalle olipa upee joululahja,kohtele sitä nyt hyvin niin teistä tulee hyvät kaverit!

    VastaaPoista
  14. Ihan paras uutinen tälle joululle! ♥ Onnea perheenlisäyksen johdosta!

    VastaaPoista
  15. Punainen yllätyssomppu on hyvä hyvä valinta! Ei meillekään sellaista pitänyt alunperin tulla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä oli kyllä suunnitelmissa joku kaveri jossain vaiheessa, mutta tulikin nyt vähän nopeemmalla aikataululla kuin ensin suunnittelin. :D

      Poista
  16. Oijoijoijoi, Penasta tuli isoveli! Onneaonnea! Ja voiiii mikä pikkuinen murunen. <3 Welcome Punkku!

    VastaaPoista
  17. No olipa ylläri ! Miten pieni suloinen punapöksyinen ketunhäntäinen pikkuinen poika teille tupsahti :) Joulu on nyt yhtä suurta juhlaa ja villiä riemua ;-) Onnea ja iloa joululle ja uudelle vuodelle hauskuutta <3

    VastaaPoista
  18. Leevi luval Leevi Ukko: Puhelttin täst jutust Leevin kans oikke vakavas henkes ja Leevi tuumas, et on se tiätty iha mukava tommonenkin kaveri, mute kyl tämä ia näinki mene ja olis hyvä, jos sais jotta suu makust pureskeltava ja sit vois krahnuttas siit selkärankam päält, ku se on jollan taval hankala ittel. Nii ja Hyvä Joulu sil koko porukal kun tääl treffaskele ja sil Penam porukal erikses.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvää joulua sinne myös!
      -ihminen, Pena ja Punkku

      Poista
  19. Siinäpäs hieno joululahja! Pena lienee iloinen uudesta kamustaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ja en oo. Se sähisee mulle ja läpsii mua kynnellä nenälle ku yritän mennä nuuhkimaan, mut sitte välillä se on ihan ihana ja antaa mun olla ihan vieressäki, esimerkiks ruokakipolla.
      -Pena

      Poista
  20. Vau! Ihan paras lahja kyllä teille molemmille. :) Kiva päästä tutustumaan Punkkuun myös. Oikea söpöläinen.

    VastaaPoista
  21. Voi että, onnea perheenlisäyksestä! On kyllä joulun paras lahja! ♥

    VastaaPoista
  22. IIIIIK ! Eiku IIIIIIIIIK! EIKU IIIIIIIIIIIIIIK ♥♥♥♥♥ Pökrään, IHANA !

    VastaaPoista
  23. Voi onnea teille kaikille. Ihana Punkku. Ja mä just rakastuin erityisesti tuohon häntään ♥

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)