14.9.2016

Kröhöm, saanko esitellä, tuoreet sisaruspuoleni, eli ihania pentuja paljon.

Mun äippä Sina kävi treffeillä yhen Gizmon kanssa vähän aikaa sitten, ja nyt mulla on sitte kuus pientä sisaruspuolta. Yksi punainen tyttö ja viisi poikaa, joista kolme punaisia ja kaksi beigejä. Noi pikkuset tuli tähän maailmaan 30.8. eli tossa vähän reilu kaks viikkoo sitten. 
Täs ois pari kuvaa pienistä:
Kuvat kasvattajan luvalla kaapattu FI*SunnyPace -kissalan Facebookista.

Yksi tyttö etsii sijoituskotia Turusta tai Turun lähistöltä, joten jos mahtavat geenit omaava neito kiinnostaa, ottakaa ihmeessä yhteyttä sinne mun pentukotiin, yhteystiedot kissalan kotisivulla: FI*SunnyPace, ja muutenkin, jos pikkuisista kiinnostuu, kannattaa olla yhteyksissä tonne mun pentukotiin!

Mahtavaa alkanutta syksyä teille kaikille toivottaa ylpeä isovelipuoli Punkku, joka nauttii lomastaan tyypin 10 tähden hotellissa ihan täysillä.

24 kommenttia:

  1. Täälläkin noi ihanat penskat, mä en kestä ♥
    Sofi: Ihan kamalia, meille ei ainakaan tule tollasta niin kauan kun mä täällä määrään!
    Olga: Mitä NOI on? Voiks niillä leikkiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niin, onnea Punkku sisarpuolista :)

      Poista
    2. Hihi, sä oot Sofi hassu, ei noi sun ruokia kuitenkaan jaksais syödä...
      Olga, mä luulen, että sä et kyllä sais noilla leikkiä, niitä ei oo millään kissanmintulla täytetty, vaan ihan oikeilla kissoilla. Ne on vaan aluks tollasena pienenä pakettina.
      Kiitos onnitteluista!
      -Punkku

      Poista
  2. Voi mitä ihania vauvoja <3 onnea sisaruksista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, on ne kyllä kivoja pikkusia palleroita. Harmi, kun vaan ihmiset voi käydä niitä katsomassa.
      -Punkku

      Poista
  3. Onnea sinulle Punkkuihanainen, söpöistä pikkuisista pentusiskoista.

    VastaaPoista
  4. Onnea Punkku! Pentusiskot on aina ihania <3

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. On ne aika ihania, mut kyl mä oon kaikista ihanin.
      -Punkku

      Poista
  6. Iiiiiip iiiiip äääh huh-huh!

    VastaaPoista
  7. Söpöjä :)

    Teillä onkin huippuhotelli, kun oikein 10 tähteä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei sitä kissa voi yhtään vähemmän tähdekkäässä hotellissa lomailla ollenkaan!
      -Punkku

      Poista
  8. Kertakaikkisen söpöjä sisko-ja velipuolia sinulla punkku.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ihan mälsää vaan, kun en pääse niitä näkemään oikeesti. Se on kuulemma ihmisten hommia vaan.
      -Punkku

      Poista
  9. Oiiii söpöläsiä! <3 Oivan siskon pentuja odotellessa... Niitä tuppaudun niiiiiin katsomaan livenä, kunhan Zinistä saadaan äiti joskus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös nuo kissalan nettisivut vähän jo lupaile, että olisi odotettavissa niitä siskon pentuja sinne... :D Varo vaan sitte, että ei käy vahinkoja, kun meet pentuja katsomaan. Kasvaa pian lauma uudella jäsenellä. :D

      Poista
  10. Eikää miten ihania! Ei niin yyyyhtään helpota mun kasvavaa pentukuumetta. :DD

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)