21.5.2017

Rotuesittely

Mä kävin ihmisen ja Elinan ja Silmun ja Saanan kanssa esittelemässä somppuja Ravattulan Musti ja Mirrissä perjantaina. En ollu kauheen rento, ettei ihminen luulis mun haluavan useamminki johonki ihmisten näkyville. Menomatka tehtiin ihmisen isukin kyydillä, pääsin autossa valjaista pakoon, ja piilouduin ihmisen penkin alle. 
Mä meidän huonoissa rattaissa. Huonot ne on siks, ku pääsen
helposti ulos niistä tosta kuomun ja kopan välistä. Isommat
kissat ei pääse.

Saana on todellinen kaunotar.

Silmu on upea pikkuinen.
Tuolla kaupassa ihminen otti mut rattaista kävelylle, ihan ekana löysin ihan mahtavan nukkumapaikan sellasen - miksiköhän ihminen sitä sanokaan - rullakon alta, mutta en saanu sinne jäädä. Seuraavaks menin yhteen hyllyyn ruokapussien taakse, mutta en saanu sielläkään nukkua. Mä myös pääsin nenuttelemaan ihanan Silmun kanssa, mut ihan varoiks sähisin sille vähän. Sitte ihminen työnteli mua rattaissa ympäri kauppaa, ja se olikin ihan hauskaa. Saana ja Silmu kävi paljon kävelyllä kaupassa, Saanakin ois halunnu ruokien taakse piiloon torkuille, mutta ei onnistunut.
Kaupassa ei kauheen montaa ihmistä käyny, eikä ne oikein jaksanu meistä kiinnostua, mut kyllä mä voisin joskus kokeilla uudelleenkin. Ei se NIIN kamalaa ollu. Ehkä. Eikä saa kertoo ihmiselle.

Kotimatka me tehtiin Miukumaan mamin kyydissä, ja vaikka ihminen oli kiristäny mun valjaat, pääsin mä taas valjaista irti matkalla, ja matkustin taas ihmisen penkin alla. Mä saan kuulemma uudet valjaat, erilaiset ku mun on, sellaset, joista on vaikeempi päästä pois. Syytön kai mä siihen oon, että ihminen oli vahingossa ottanu mulle Penan valjaat eikä mun omia, kai mä nyt Penan pallomahavaljaista pääsen miten päin vaan irti, ku oon söpö ja solakka. Ei me varmaan enää ikinä päästä Miukumaan mamin kyytiin, kun mä tolleen karkasin valjaista, ku ei siitä turvavyöstä oo mitään iloa, jos mä en pysy valjaissa.

Ihminen käski sanomaan, että jos joku haluaa ostaa kissan rattaat, voi ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla abyssinian.angel[at]gmail.com, yks on kuulemma ollu vähän jo kiinnostunut, mutta silti kannattaa kysellä.

Hyvää sunnuntaita kaikille toivottaa Punkku, the edustuskissa. Kiitos Ravattulan Mustiin ja Mirriin, että saatiin tulla! Oli kivat pari tuntia.

28 kommenttia:

  1. Koska valjaista olisi kiva päästä halutessaan pois, en suosittele mun sturdivaljaita; en ole onnistunut karkaamaan. Oiskohan ne rattaat kivat.. - Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kuullu, että ne sellaset strutsivaljaat on pahat. Ihminen oli eilen meinannu ostaa mulle sellaset, mut onneks ei vielä ostanu!
      Rattaissa on tosi kivaa, mut ihminen ei tykkää, kun noissa mä en malta pysyä kunnolla siellä sisällä.
      -Punkku

      Poista
  2. Nätisti näyttää menneen matka kuvien perusteella vaikka valjaat ei melkein meinanneet pidätelläkään reissulla:D

    Minä nappaan tämän blogin seurantaan, itsekin kirjoittelen kissajuttuja blogin muodossa. Vielä ollaan alkutekijöissään sen kanssa mutta hiljaa hyvä tulee. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin mä ihan nätisti, mut en vaan viitsiny niissä kiduttimissa olla.
      -Punkku

      Tervetuloa lukemaan! Pitääkin käydä kurkkaamassa minkälaista kissajuttua sun blogissa on.
      -ihminen

      Poista
  3. Melkoinen päivä sulla olikin. Kaikkea kivaa siellä kaupassa, kuten ne ruokasäkit ja rullakot.

    VastaaPoista
  4. Kyllä sä pääset kyytiin uudelleenkin. Sähän pysyit ihan hiljaa siellä penkin alla, etkä sinkoillut minnekään. Mutta sillä ehdolla, että sulla on kunnon valjaat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihminen lupas mulle sellaset strutsikiduttimet, joista Max sanoo, et ei pääse karkuun. Voidaan sitte kokeilla.
      -Punkku

      Poista
  5. Onpa ollut jännittävä päivä ja eksoottisia nukkumapaikkoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyl jännää ja tosi hyvät lepopaikat.
      -Punkku

      Poista
  6. Vai sellainen pikku karkailija 😊

    Kivat kaverit sulla on ollut matkassa mukana 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisin karannu paremmin, mut ku ihminen on sanonu, et jos karkaa joutuu ihan ite etsimään ruokaa. Paljon helpompaa, ku ruoka ilmestyy kuppiin.
      Tosi kivat kaverit oli, vaiks kyl vähän piti muistuttaa, et eivät tuu liian lähelle.
      -Punkku

      Poista
  7. Saana ja Silmu kiittävät seurasta! :) Silmu ois kyllä halunnut mielellään olla vähän läheisemmässäkin kontaktissa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivassa seurassa on aina mukava olla, kiitos Saanalle ja Silmulle myös. Silmu oli tiettyyn rajaan asti ihan mukavan lähellä, mut kyl vähän piti sanoa hyss, kun tuli sen rajan yli.
      -Punkku

      Poista
  8. Mutta onpas nyt, ettei saa olla itselöytämässään nukkumapaikassa! Aika ihmismäistä mun mielestä, niillä on just tuollaisia juttuja aina. ~Friede

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Ihmiset ei vaan tajua mitään.
      -Punkku

      Poista
  9. Wau, hiukka siistii olla edustamassa omaa rotua. Ja nuo Houdinit siihen vielä päälle. Oot sä hurrrrja jätkä Punkku ♥
    - Rokkimimmit -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää sitä joskus vähän edustaa, että saa herkkuja.
      -Punkku

      Poista
  10. Ihmisen mielstä olet niin kaunis ja komea edustuskissa, ettei itseään kannata piilotella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl ihan varmuuden vuoks pitää vähän mennä piiloon. Kiitos ihmiselle kehuista.
      -Punkku

      Poista
  11. Pallomahavaljaat, hihihi!

    terves
    Ilona ja Zetor

    VastaaPoista
  12. Oiii, somppuja esillä! Silmu on upean tumma. ♥ Aikas mestarikarkaaja Punkku, onneksi karkureissut sattuivat vain autossa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää sitä välillä kuulemma näyttäytyä. Vaiks voisin mä kotonakin olla vaan.
      -Punkku

      Poista
  13. Vastaukset
    1. Mun pitää meillä hoitaa noi huippumallihommat, ku ihmisestä ja Penasta ei niihin hommiin ole.
      -Punkku

      Poista
  14. Voi miten kivaa kun ootte päässy edustamaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisin pärjänny ilmanki tota reissua, mut ei se ihan kauheetakaan ollu. Tai siis jotain sellasta.
      -Punkku

      Poista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)