9.10.2017

Mikään ei kelpaa

Kyl kissa saa ulkoilla, jos huvittaa. Ei sitä tarvi ihmetellä, ei ees jos sitä tapahtuu neljä kertaa päivässä.
Nää kuvat on kuulema sen takii vähän heilahtaneita, ku mulla oli kauhee kiire. Eilen mä kävin neljästi ulkona valjaissa.
Tää on meidän rappukäytävästä, oli hyvät tuoksut.
Ulko-oven edessä, tuntu hassulta tassuissa toi maa.
Ooh, täs on ihan selvästi Rinsessa käyny!
Illalla, kun käytiin pimeessä ulkona, piti laittaa tollanen hassu vyö. Näkyy kyl hyvin.

Yöllä mä nukuin aika hyvin, jossain vaiheessa piti kyl muistuttaa äänekkäästi, että oon vielä olemassa, kun tuli ikkunan taakse vieraita ölisemään. Ihminen ei kauheesti arvosta mun yökonsertteja, mut pakko niit on pitää, tai kaikki kujakatit kuvittelee, et ne voi tulla ja mennä miten vaan mun pihalla.
Aamulla, ennen ihmisen töihin menoa piti tänään käydä vähän haistelee ulkoilmaa.


 Päivällä, kun ihmisen piti lähtee kauppaan, se ei ottanu mua mukaan, ni tähän sit päädyttiin:
Tänään piti vähän käydä ilman valjaita rappiksessa.
Ihminen ei ilahtunu.
Täält naapurin ovelta tuli hyviä haisuja.




Illalla käytiin taas pihalla ihan valjaiden kera, oli kivaa, mut tultiin kyl ihan liian aikasin sisälle, ja siitä ihminen on kuullu kunnon kapinaääniä. Ihme hommaa, ku laulaminen ei oo muka kivaa. Mä tykkään kyllä.

Illalla oli taas se hassu vyö päällä.
Ihminen ei enää suostu viemään mua uudestaan pihalle,
ku pitää mennä jo nukkumaan, mut mä sit huvitan itteeni muuten.
Ai millä mä sitte itteeni huvitan? No ainaki mä pudotin verhotangon Punkulle haisteltavaks, ku ihminen vaan naputtelee tietsikkaan tätä mun juttua.
Jes, veliseni, nyt on näköalat kohdallaan, kun ei oo verho eessä.


Hyvää alkanutta viikkoa kaikille toivottelee Pena, Tukkilammenmetsän kiistatta paras laulava sisustaja.

  





19 kommenttia:

  1. Voi Pena sun kanssas! Sä oot ihan villiintynyt siellä tukkilammen rannalla! Mut anna nyt sen ihmisen edes yöllä nukkua, että se jaksaa aamulla mennä tienaamaan teille ruokarahoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ku tääl tytöt juoksee ikkunan takana villitsemässä! Oon mä nyt antanu sen pari yötä nukkua, on se vähän vähemmän ärtsynä.
      -Pena

      Poista
  2. Ulkoilu oli kyllä kivaa niin kauan kuin se oli mahdollista. Joten nauti täysillä! Ps. Ihminen opetti että kahta kertaa enempää mun oli turha pyytää ulos päivässä - Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eilen oli niin kauhee luonnonsuihku, et ei ollu mahdollista! Ainaki kolme kertaa yritin, mut pakko oli tulla takas sisälle joka kerta.
      -Pena

      Poista
  3. Pena, aarteeni. Oot ollut tosi ahkerana, juoksennellut siellä täällä ja laulanut kauniita lauluja, pitänyt kuria naapurin misseille ja sisustanutkin vielä! Kohta voi iskeä burnoutti jos ei tahti vähän viilene. Kaikkea hyvää sulle ja perheellesi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Ana! Oon mä ny pari yötä ottanu vähän rauhallisemmin, jaksaa sit taas riekkua...
      -Pena

      Poista
  4. Hyvät hykkyrät kuinka paljon teillä on kaikkea tapahtumaa siellä vierailla mailla! Muistakaa levätä kanssa, ettei tule ylirasitus! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tääl on vaiks mitä jännää, ni pitää ottaa homma kunnolla haltuun, et tuntuu kodilta.
      -Pena

      Poista
  5. Penahan on ihan tosissaan innostunut ulkoilusta! :D Ja hienoa, ettei syysmasennus ole ainakaan kisuihin iskenyt. :'DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ulkoiluinnostus on ihan kertakaikkisen kummallisen voimakas! :D Syysmasennusta ei oo kellään, mutta mulla saattaa kohta olla merkkailublues. :D
      -ihminen

      Poista
  6. Pena, sulla on sitten kiirettä pitänyt :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla mikään kauhee kiire, mut ihminen välillä puhuu sellasesta. On mulla hyvin aikaa lepäillä sellaset 20 tuntii päivässä, paitsi jos täytyy pitää ihmistä hereillä yöllä, sit jää lepäilyyn vaan joku 16 tuntii.

      Poista
  7. Pena, sä oot sitte ihqu ❤️ Mies meidän mieleen!
    - Rokkimimmit -

    VastaaPoista
  8. Hieno tuo sun yövyö! Oliko vaikee homma tuo verhotangon pudotus, pitäsköhän meijänki... -M&A

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yövyö on kyl aika kiva, mut vähän kyl silleen jotenki plääh. Näkyy vähän liian selvästi.
      Verhotanko tuli ihan helposti alas. Kyl sitä kerran ainaki toiki homma kannattaa tehdä.
      -Pena

      Poista
  9. Vastaukset
    1. Niin, mä yritän parhaani mukaan olla vaan ihan tavallinen kissa.
      -Pena

      Poista
  10. Penaa, mites sä nyt tollee alotit sisustuksen? Mites muuten kun muutitte sinne ulkomaille niin noi penan pentuhommelit menee vai käykö Penalle nipsnaps?

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)