14.8.2018

Asiakaspalvelusta ja loistavasta tuotteesta

Tuossa joskus keväällä, huhtikuun puolella taisi olla, kun näin Ananimalabin netissä tuotteen, jonka halusin. 

Pettymys oli valtaisa, kun luin, että eivät postita, kuin Suomeen.


Meidän Paalut, mahtavaa laatua, ja
vielä tyylikkäätkin. Voisin ostaa
seinällisen vastaavaa laatua, jos ei
pihiys välillä vaivaisi...
Vielä ovat tarrat kunnossa, kangas on kerännyt hyvin karvaa lattioilta. Huolestuttaisi kyllä vähän,
jos kissakodissa ei karvaa olisi kankaaseen kertynyt.
Aikani pähkäilin ja murehdin ja valitin parille henkilölle, kunnes lopulta uskoin neuvoa, ja laitoin sähköpostia Ananimalabin ihmisille ja kysyin eikö mitenkään saisi Ruotsiin paria alepaalua. Tai silloin niiden nimi oli Alepaalu, nyt taitaa olla ihan vain Paalu. 
Ei mennyt ihan vuorokautta, kun sain ensimmäisen vastauksen, kysyivät paikkakuntaa, jotta voisivat tutkia asiaa paremmin, ja siitä taas vuorokausi eteenpäin oli viesti postilaatikossa; paalut voidaan toimittaa, luvattiin tilauksesta parissa viikossa. Miten mahtavaa voikaan asiakaspalvelu olla? Kiitos Ananimalabiin erityisesti Antille, jonka kanssa tämä koko toimitusrumba saatiin hoidettua nopeasti ja helposti valmiiksi. Olet mahtava.
Paheksun sitä, että tämä ei vieläkään ole paikallaan seinällä!
Ei mennyt edes sitä paria viikkoa, kun jo tuli ilmoitus, että paketti olisi noudettavissa. Iloni oli suuri, ja vielä paremmaksi tämä kokemus muuttui, kun näin, että Ananimalab ei turhaan hommaa erityistä pakkausmateriaalia, vaan kaikki on pakattu fiksusti kierrätysmateriaaliin. Harmi, että kuvani pakkausmateriaaleista ovat kaikki ihan silkkaa kuraa, olisin halunnut esitellä pakkauksen myös teille kaikille. 
Tää on mun, ihan turha väittää muuta!
Paketin saavuttua laitoin heti Ananimalabiin tietoa, että paketti on saapunut, ja molemmat Paalut ovat kunnossa. Lupasin, että heti, kun on muutettu tähän uuteen asumukseen (tästä joskus enemmän blogissa), laitetaan Paalut seinälle ja tehdään blogiin juttu. No, muutosta on jo yli 2 kuukautta, ja arvatkaa onko paalut päässeet seinälle? No ei ole, monta sataa kertaa olen meinannu, mutta aina on laiskuus, kuumuus, saamattomuus, turhautuminen ja ties mikä tekosyy saanut jättämään asian kesken. Paalut kuitenkin ovat koko ajan poikien saatavilla lattialla, ja Punkku varsinkin rakastaa niiden raapimista. 

Vielä kerran Ananimalab, kiitos loistavasta asiakaspalvelusta! Pitääkin pian lähestyä teitä sähköpostitse ja kysyä onnistuisko yks kiva juttu ja mihin hintaan. Kunhan pahin pihiys menee ohi... :D

Mukavia päiviä kaikille toivottaa Penan ja Punkun ihminen, joka lupaa, että kerrotaan blogissa pian lisää muutosta ja siihen johtaneista syistä, sekä päästetään pojat esittelemään seinälle pian nostettavia Paaluja ihan siinä oikeassa käytössään.


P.S. Jos satut tietämään jonkun suomea puhuvan ihmisen, joka haluaisi lähteä ulkomaille katsomaan vähän työelämää, niin työpaikkani kaipaa valtavasti suomalaisia työntekijöitä, mielelläni laitan suositukset menemään! Työ on it-puolen asiakaspalvelua ja teknistä tukea, aiempaa työkokemusta ei tarvita, eikä edes peruskoulua kummempaa koulutusta, jos tietää mitä ctrl+c ja ctrl+v tekevät, osaa meidän hommat tehdä. Lisää voi kysyä sähköpostilla abyssinian.angel@gmail.com

8 kommenttia:

  1. Eikäm teilläkin ?!?
    Täällä toinen Ananimalabin fani, just hankin noille seinäkiipeilyä varten pilarit ! Ja muuten toi kynsienterottamisjuttu: ihan tolkuttoman laadukasta pintaa noissa tuotteissa, tulee kestämään käsittelyä hyvin.
    Ja asiakaspalvelu, ehdottoman parasta !

    VastaaPoista
  2. Sanokaapas Pena ja Punkku teidän ihmiselle että niitä pitäisi jo pääsyä testaamaan seinällä 😁 Teidän kylässä kyllä viihtyisi että sinne vaan kiinnostuneet töihin mars!

    VastaaPoista
  3. Mitä asiakaspalvelua! Ihana kuulla tällaisia positiivisia tarinoita. Laittakaahan sitten postausta, kun paalut on saatu seinälle!

    VastaaPoista
  4. On niin hienoa, kun yritys ymmärtää, miten suuri merkitys hyvällä asiakaspalvelulla on! Se tuo mainetta ja sitä kautta lisää asiakkaita, vaikka ehkä joutuukin näkemään vähän vaivaa. Kymmenen pistettä Ananimalab:lle 😀
    Ehkä saatte tolpat seinään ennen joulua... 😀

    VastaaPoista
  5. Ihanista asiakaspalvelukokemuksista on niin hyvä lukea!

    VastaaPoista
  6. I will have to get this scratching post for my kitty. This looks amazing and a lot of fun for kittens. Thanks for the share, hope you had a fantastic weekend. Keep up the posts.

    World of Animals

    VastaaPoista
  7. Koittakaahn saada paalut seinälle niin nähdään kuinka hienot ne on!

    VastaaPoista
  8. Ananimalabin fanijoukko kasvaa kasvamistaan ♥
    Ja juu, Antti on ihan ehdottoman hyvä tuossa asiakaspalvelussa. Mulla oli jopa puhelu kuvien kera mikä meidän ongelma on ja oon vieläkin tooosi tyytyväinen hänen ratkaisuun ☺
    Toivottavasti saatte pian paalut seinälle ja sitten pojilla vasta oikein alkaa riemu niistä.

    VastaaPoista

Tähän saapi kertoa mitä on mieltä meidän höpinöistä! :)